Autoplaneetta, hyrylä. Onko kokemuksia liikkestä? Siellä ois uuskoppa ocu 17900 hintaan joka on pari tonnia edullisempi kuin yleinen hintataso. Kertokaa kokemuksia tai kannattaako edes lähteä käymään paikanpäällä.
Autoplaneetta
45
14900
Vastaukset
- arvelet?
Mitäs itse arvelet, eikös noin tuusulan /hyrylän autoliikkeet oo aika kuuluisia....
- BMW523iA
Mistä ne on kuuluisia ?? Onko myyjät jotenkin outoja kun ne tulee juttelemaan ja kauppoja tekemään vaikkei ole puku päällä ostajalla ????
- Kuka hullu
Vieläkö tuo liike on pystyssä. Olisin aikaisempien kirjoitteluiden myötä Autoplaneetan kaatujen jo pari vuotta sitten - ellei aiemmin. Älä vain ihmeessä mene sieltä mitään ostamaan.
- Eitajua
BMW523iA kirjoitti:
Mistä ne on kuuluisia ?? Onko myyjät jotenkin outoja kun ne tulee juttelemaan ja kauppoja tekemään vaikkei ole puku päällä ostajalla ????
On tuo outoa toimintaa,en ymmärrä miksi pitää tulla juttelemaan?
- jepjeee
Ostinpa alkukesällä sieltä neloskoppasen golffin tdi jolla oli ajettu 250tkm.
Lauantai iltapäivällä kävin koeajamassa ja lauantai-iltana sovittiin myyjän kanssa hinta (myyjä oli vähän maistissa).
Sunnuntaiaamuna tehtiin kauppa ja kaikki meni niinkuin oltiin illalla sovittu (hintakin piti paikkansa).
Jotain pikku asioita ei laitettu kauppakirjaan ollenkaan, mutta hoiti myyjä nekin asiat kuten oli sovittu.
Auto on toiminut hienosti jo 20tkm ja meni just leimasta läpi ekalla.
Eli autoon olen ollut tyytyväinen.- jepjeee
Niin tämäkin golffi oli yleistä hintatasoa selkeesti halvempi ja silti se toimii, että ei se edullinen hinta kerro, että auto on romu.
- eetta
Mukavia kavereita töissä. Kannattaa käydä tutustumassa!
- Yksinäinenkö
Yritin tutustua mutta ei lämmeneet minulle :(
- kps
Tuskinpa ne autoplaneetan kaverit siitä autosta paljoo tietää, ovat korkeintaan fixauttaneet ja tsekanneet yleisesti paperit, Tutki "sekottaja" huolella ja osta pois jos siltä tuntuu. Jos joku asia tökkii autossa pahasti niin eti seuraava yksilö. Jos ryhtyvät potaskaa heittämään ja kuuta taivaalta lupaamaan niin nosta kytkintä.
- make
en ole koskaan ostanut paskaa autoa heiltä on vain positiivisiä kokemuksia sieltä jatkossa käyn kauppaa mielelläni heidän kanssa reilu peli
- positiivista palauteketjua
Itse kuulin että sulan teoll.al. olisi samanlainen
P-up, kuin työautoni jonka kaverini kolaroi.
Kävin katsomassa, ja hetken kuluttua ilmestyi
ystävällinen myyjä kysymään voiko auttaa.
Hetken renkaiden potkimista ja smalltalkia, ja koeajolle, jonka jälkeen rahoitusjuttuja katsomaan.
Paluumatkalla soitin vielä pari kysymystä, joihin vastattiin kunnolla ja sovittiin huomiseksi myynti.
Eli ystävällinen palvelu ja tietoa enemmän kuin vain "fiksaus" tarvitsee. Viittaus aiempaan palautteeseen.
Täys kymppi heille palvelusta ym. - Kalle
Ostin sieltä 1.9 tdi auton vm 2003 ja kilsoja oli 180 000km ja kaikki näytti hyvälle kunnes autolla pari päivää ajettuani ihmettelin vaihteden takertelua ym.. muuta vaihteisto vikaan viittaavaa. Auto lähti korjaamolle ja vaihteisto vika todettiin ja ei sieltä ainakaa korvauksia kovin helposti tunnu saavan vaikka autoa kehuttiin pirusti osto hetkellä! Nyt sit riidellään kuka maksaa ja mitä ja samalla palvelu muuttu vähemmän ystävälliseksi!!! Auto oli halvempi kuin muut vastaavat..eli tämä oli ainakin minun viimeinen ostos sieltä paikasta! Olkaa tarkkana
- En osta enään
Ei tunnu Auto-Planeetta välittävän myymänsä auton vioista.
Myyntihetkellä mukava myyjä muuttuu tosi ärhenteleväksi, jos vaatii oikeutta eli korjauskustannusten jakamista. En suosittele. - yleensä
En osta enään kirjoitti:
Ei tunnu Auto-Planeetta välittävän myymänsä auton vioista.
Myyntihetkellä mukava myyjä muuttuu tosi ärhenteleväksi, jos vaatii oikeutta eli korjauskustannusten jakamista. En suosittele.Niinhän ne muutkin tekee.
- Kooo0
Joo oikeen asikaspalvelun ammattilaisia??? Ilmoitin auton vioista niin alettiin korottamaan ääntä puhelimeen ja kehuttiin kuinka hyvät juristit heillä on kaikki riita tapaukset on voitettu. Et silleen..
- hgergegreg
että, heillä on niin paljon rahaa, että voivat vaikka polttaa kaikki autonsa.
- Auton ostanut, en os
hgergegreg kirjoitti:
että, heillä on niin paljon rahaa, että voivat vaikka polttaa kaikki autonsa.
Ovat alkuun tosi mukavia jne....
Jos jostain syystä "sattuu" auto olemaankin pommi, niin jopa uhkailevat eivätkä helpolla anna periksi.
Jos hyvä säkä käy, maksavat "puolet" rempasta.
En suosittele. - airodekki
Auton ostanut, en os kirjoitti:
Ovat alkuun tosi mukavia jne....
Jos jostain syystä "sattuu" auto olemaankin pommi, niin jopa uhkailevat eivätkä helpolla anna periksi.
Jos hyvä säkä käy, maksavat "puolet" rempasta.
En suosittele.ole negativista mainittavaa paikasta.ihan ok mesta.5000 eken käytetyn ostin ja kyllä se sit meni niinku aattelinkin.
- aurinko11
airodekki kirjoitti:
ole negativista mainittavaa paikasta.ihan ok mesta.5000 eken käytetyn ostin ja kyllä se sit meni niinku aattelinkin.
Elikkä meille kävi niin että ostetiin auto 2002 ja vain 130tkm asiakaspalvelu oli mitä parhainta ystävällisiä kaikki onnistuu semmonen asenne päällä auto paras ei mtn ongelmaa ostetiin sitten auto eikä mikä halvin ollut.sanottin että ei ole takuuta mutta onhan se kuluttajasuoja laki olemassa jos ilmenee jotain kalimpaa virhettä/huoltoo se suojaa aina teitä itse sanoivat ja mainitsivat sen 6kk kuluttajasuoja lain..sitten 3kk päästä alkoi kuluttaa öljyä 1l/1000km vietiin huoltoon tutkittavaksi arvoi oli 4000e..soitetiin sinne autoplanettaan ja asiakaspalvelu oli mitä kauhenta korotetiin ääntä pomo siirsi ongelman myyjään myyjä pomoon ei enää ollut tietoa kenen auto oli ja kuka myi kauhee tastelu puhelin laskua tuli vain autoa ei voi käytää töihin ainoa auto meidän perheessä kauheet kustannukset sen kaiken päälle..koko ajan väittivät vastaan et ei maksaa ok yritetän sopia ei soitettu sovittuna aikana ja oli ihan kun asia ei kuulu heille sitten lähetti myyjö viestin että maksaa 20% korjauskustannuksita vaikka ei asia aijemmin kuulunut heille miks sit korjakaan..Huomaa että ne tekee tätä koko ajan ja mä vien asian niin pitkälle enne kun ne kustantaa ja tekee asian eteen sen mitä kuuluukin!!
- SAMULI00
aurinko11 kirjoitti:
Elikkä meille kävi niin että ostetiin auto 2002 ja vain 130tkm asiakaspalvelu oli mitä parhainta ystävällisiä kaikki onnistuu semmonen asenne päällä auto paras ei mtn ongelmaa ostetiin sitten auto eikä mikä halvin ollut.sanottin että ei ole takuuta mutta onhan se kuluttajasuoja laki olemassa jos ilmenee jotain kalimpaa virhettä/huoltoo se suojaa aina teitä itse sanoivat ja mainitsivat sen 6kk kuluttajasuoja lain..sitten 3kk päästä alkoi kuluttaa öljyä 1l/1000km vietiin huoltoon tutkittavaksi arvoi oli 4000e..soitetiin sinne autoplanettaan ja asiakaspalvelu oli mitä kauhenta korotetiin ääntä pomo siirsi ongelman myyjään myyjä pomoon ei enää ollut tietoa kenen auto oli ja kuka myi kauhee tastelu puhelin laskua tuli vain autoa ei voi käytää töihin ainoa auto meidän perheessä kauheet kustannukset sen kaiken päälle..koko ajan väittivät vastaan et ei maksaa ok yritetän sopia ei soitettu sovittuna aikana ja oli ihan kun asia ei kuulu heille sitten lähetti myyjö viestin että maksaa 20% korjauskustannuksita vaikka ei asia aijemmin kuulunut heille miks sit korjakaan..Huomaa että ne tekee tätä koko ajan ja mä vien asian niin pitkälle enne kun ne kustantaa ja tekee asian eteen sen mitä kuuluukin!!
KIINNOSTAA HIRVEESTI ET MITEN OSTAJAA AVUSTETAAN TALLÄISISSÄ TAPAUKSISSA!!!EI SUOMESSA TÄLLÄISTA HUIJAUSTA VOI SALLIA!!MUT KAI SE ON HELPPOO HUIJATA SELLAISIA IHMISIÄ JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ AUTOISTA MITÄÄN!VOI VI##U MITÄ TOUHUA!!
- Ei enää, ei
SAMULI00 kirjoitti:
KIINNOSTAA HIRVEESTI ET MITEN OSTAJAA AVUSTETAAN TALLÄISISSÄ TAPAUKSISSA!!!EI SUOMESSA TÄLLÄISTA HUIJAUSTA VOI SALLIA!!MUT KAI SE ON HELPPOO HUIJATA SELLAISIA IHMISIÄ JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ AUTOISTA MITÄÄN!VOI VI##U MITÄ TOUHUA!!
Itse menin myyjien makeisiin puheisiin ja ostin Tuusulan Autoplaneetasta auton. Autossa oli oikeasti räikeitä puitteita, joita en itse huomannut ja myyjä ei todellakaan vaivautunut niistä kertomaan - Myivät auton minulle juuri katsastettuna!! Merkillistä sinänsä, sillä ilmenneiden vikojen kanssa auto ei olisi mennyt läpi katsastuksesta vaikka olisin ajanut suoraan liikkeestä katsastuskonttorille!! HUOM! Auto ei ollut halvimmasta päästä, mutta ei kalleinkaan.
Kun sitten olin viasta yhteydessä, niin korvaan karjuttiin Idioottia ja vitun lehmää!! Todella ala-arvoista toimintaa. Uusi soittoyritys tuotti samat "kohteliaisuudet" ja luurin korvaan!! Täytyy kyllä sanoa, että missään muualla, kuin Autoplaneetassa, ei voi saada huonompaa palvelua kun kyse on reklamaatiosta! - hejoo
Ei enää, ei kirjoitti:
Itse menin myyjien makeisiin puheisiin ja ostin Tuusulan Autoplaneetasta auton. Autossa oli oikeasti räikeitä puitteita, joita en itse huomannut ja myyjä ei todellakaan vaivautunut niistä kertomaan - Myivät auton minulle juuri katsastettuna!! Merkillistä sinänsä, sillä ilmenneiden vikojen kanssa auto ei olisi mennyt läpi katsastuksesta vaikka olisin ajanut suoraan liikkeestä katsastuskonttorille!! HUOM! Auto ei ollut halvimmasta päästä, mutta ei kalleinkaan.
Kun sitten olin viasta yhteydessä, niin korvaan karjuttiin Idioottia ja vitun lehmää!! Todella ala-arvoista toimintaa. Uusi soittoyritys tuotti samat "kohteliaisuudet" ja luurin korvaan!! Täytyy kyllä sanoa, että missään muualla, kuin Autoplaneetassa, ei voi saada huonompaa palvelua kun kyse on reklamaatiosta!niin kävi minullekin hupssista unohdetiin katsatsaa ja sit samana päivänä katsastivat..mrkillistä sinänsä siinäkin on joku jekku..
- Auto-Planeetta Oy
Ei enää, ei kirjoitti:
Kun sitten olin viasta yhteydessä, niin korvaan karjuttiin Idioottia ja vitun lehmää!! Todella ala-arvoista toimintaa. Uusi soittoyritys tuotti samat "kohteliaisuudet" ja luurin korvaan!! Täytyy kyllä sanoa, että missään muualla, kuin Autoplaneetassa, ei voi saada huonompaa palvelua kun kyse on reklamaatiosta!Hei!
Pahoittelemme, etttä emme olleet aiemmin huomanneet viestiäsi. Voitko ottaa yhteyttä, niin selvittäisimme kuka myyjistämme on ollut kyseessä ja oliko kyseessä Auto-Planeetta Oy:n toiminnasta.
Terv: Auto-Planeetta Oy - Kokemusta=)
Auto-Planeetta Oy kirjoitti:
Hei!
Pahoittelemme, etttä emme olleet aiemmin huomanneet viestiäsi. Voitko ottaa yhteyttä, niin selvittäisimme kuka myyjistämme on ollut kyseessä ja oliko kyseessä Auto-Planeetta Oy:n toiminnasta.
Terv: Auto-Planeetta Oyohhoh eipä kuulosta yhtään Auto-Planeetta oy:ltä minä teille kun soittelin ja valittelin oli kohtelua aika paljon törkeämpää..mutta ai niin nut kaikki näkee tämän keskustelunn ja se on eri juttu=)))
- ex-saabisti
Kokemusta=) kirjoitti:
ohhoh eipä kuulosta yhtään Auto-Planeetta oy:ltä minä teille kun soittelin ja valittelin oli kohtelua aika paljon törkeämpää..mutta ai niin nut kaikki näkee tämän keskustelunn ja se on eri juttu=)))
Ihan asialliselta kaverilta se ainakin minun kohdallani vaikutti. Maksoi bensapumpun, kun itse hoidin asennuksen. Siellä on ilmeisesti useampikin firma samoissa tiloissa, yksi niistä on ainakin keväällä muuttanu toisiin tiloihin.
- Normaali liike
Ite ostin sieltä audin noin kk sitten ja hyvin on vielä toiminut ja palvelu oli hyvää.Eihän ne siellä liikkessä niitä autoja riko, jos joku tuo vaihdossa laatikko vikaisen auton eikä ilmoita liikkelle siitä mitään niin miten liike voisi siitä seuraavalle ostajalle kertoa?
- kauppiaskin "
vastailee ikäänkuin "asiakkaana"
- asenne12
kauppiaskin " kirjoitti:
vastailee ikäänkuin "asiakkaana"
joo niin läpi näkyvää et kauppias vastaa ns asiakkaanaa..autoplaneetta on paska ja nyt kaikki vaa sit relamaatioo tekemää siit sit pistetään firma alas..se on heidän työtä myydä viaton tuote ei viallinen ja jos ne tekee sen virheen vstauu ei ole asiakkaalla SUOMESSA ON LAKI OLEMASSA!!
- Oikeasti_tietoa
asenne12 kirjoitti:
joo niin läpi näkyvää et kauppias vastaa ns asiakkaanaa..autoplaneetta on paska ja nyt kaikki vaa sit relamaatioo tekemää siit sit pistetään firma alas..se on heidän työtä myydä viaton tuote ei viallinen ja jos ne tekee sen virheen vstauu ei ole asiakkaalla SUOMESSA ON LAKI OLEMASSA!!
On taas monenmoista "tietäjää" liikenteessä. Miksi olette syntyneet noin vitun tyhmiksi?
Liikkeessäkö ne viat autoihin tehdään, vai olisiko mahdollista että autot tulevat vikaisina aikaisemmalta omistajalta liikkeeseen?
Mitä tulee tuohon reklamaatioiden vastaanottamiseen, niin sillä suunnalla on tainnut mennä kuviot mönkään autoliikkeen osalta. Tosin nimimerkki aurinko11 ei ole kirjoitusasun perusteella se penaalin terävin kynä. Ja minä olen en ihan purematta nielen tyhmien ihmisten reklamaatiokertomuksia. Nimimerkin "Ei enää, ei" tarinan voin jopa uskoa. Selkeästi fiksu ihminen nimimerkin takana.
Kuluttajasuojasta vielä. Autoliikkeen virhevastuu EI todellakaan tarkoita sitä että autoliike maksaa tulevat remontit kokonaisuudessaan. Virhevastuussa otetaan huomioon auton ikä ja ajetut kilometrit. Mitä vanhempi ja enemmän ajettu auto on, sitä pienempi on myyjän osuus mahdollisessa remontissa. Virhevastuuta ei saa sotkea takuuseen tai tuoteturvaan. Niistä laaditaan aina erillinen sopimus ja usein myös maksetaan rahaa kauppasumman päälle.
"Tyhmät ihmiset, menkää kotiinne. Tyhmät ihmiset...ootte turhia" - olet naurettava
Oikeasti_tietoa kirjoitti:
On taas monenmoista "tietäjää" liikenteessä. Miksi olette syntyneet noin vitun tyhmiksi?
Liikkeessäkö ne viat autoihin tehdään, vai olisiko mahdollista että autot tulevat vikaisina aikaisemmalta omistajalta liikkeeseen?
Mitä tulee tuohon reklamaatioiden vastaanottamiseen, niin sillä suunnalla on tainnut mennä kuviot mönkään autoliikkeen osalta. Tosin nimimerkki aurinko11 ei ole kirjoitusasun perusteella se penaalin terävin kynä. Ja minä olen en ihan purematta nielen tyhmien ihmisten reklamaatiokertomuksia. Nimimerkin "Ei enää, ei" tarinan voin jopa uskoa. Selkeästi fiksu ihminen nimimerkin takana.
Kuluttajasuojasta vielä. Autoliikkeen virhevastuu EI todellakaan tarkoita sitä että autoliike maksaa tulevat remontit kokonaisuudessaan. Virhevastuussa otetaan huomioon auton ikä ja ajetut kilometrit. Mitä vanhempi ja enemmän ajettu auto on, sitä pienempi on myyjän osuus mahdollisessa remontissa. Virhevastuuta ei saa sotkea takuuseen tai tuoteturvaan. Niistä laaditaan aina erillinen sopimus ja usein myös maksetaan rahaa kauppasumman päälle.
"Tyhmät ihmiset, menkää kotiinne. Tyhmät ihmiset...ootte turhia"Siinä taas myyjäreppana puolustelee. Oletpa ylimielinen, sinulla on oikein varaa nimitellä muita.
- todellinenostajaolen
olet naurettava kirjoitti:
Siinä taas myyjäreppana puolustelee. Oletpa ylimielinen, sinulla on oikein varaa nimitellä muita.
asiallinen autotalo.ostan joku kerta sieltä auton itselleni,kun saan sossurahoista säästettyä tarpeeksi.mukavaa ja todella ammattitaitoista palvelua.eivät edes nauraneet,kun yritin tyhjillä pulloilla maksella halpaa autoa.kehoittivat vielä säästämään rahaa ja palaamaan asiaan,kun on fyrkat taskussa.
suosittelen suuresti!! - aurinko11
todellinenostajaolen kirjoitti:
asiallinen autotalo.ostan joku kerta sieltä auton itselleni,kun saan sossurahoista säästettyä tarpeeksi.mukavaa ja todella ammattitaitoista palvelua.eivät edes nauraneet,kun yritin tyhjillä pulloilla maksella halpaa autoa.kehoittivat vielä säästämään rahaa ja palaamaan asiaan,kun on fyrkat taskussa.
suosittelen suuresti!!joo oo siellä ne kuule nauraa ja kehuu ja houkuttelee..mutta sitten kun ne myy auton vähän yli 100 000hm ajtun miljoonalla vialle haistattaa paskat...TOOsi on asiallinen autotalo..Kokemusta on uskokaa hyvät ihmiset ei ole luotettavaa toimintaa..
- kuumieskuu
Muita liikkeitä tähtitaivaalta kuin planeetta ja komeetta?
- aurinkoinenxx
muita vielä? kirjoitti:
- maassamaantapa
aurinkoinenxx kirjoitti:
oha se seki planeetta!
- Matias111
maassamaantapa kirjoitti:
oha se seki planeetta!
Ai aurinko on mielestäsi planeetta..... peruskouluun!
- BTCF rules
Sielt ainski frendit ostanu muutamiiki Bimmereit ja ei valittamist!!!!
- Kaalee
Sunki frendit, onko meillä samat kaverit?
- Tyytyväinenasiakas
Ostin pari kk paljon ajetun auton. Toimi ostohetkellä aivan moitteettomasti ja toimii vielä 20 tuhannen kilometrin jälkeenkin samoin! Ei mitään ongelmia, loistavaa asiakaspalvelua.
- Sergeizarnow
Minäkin osta ja tyty olen. Upea paika ja kohteli myyjä. Erioma palvelus. Osta sinäki.
- Anonyymi
Niin, mites nykyään toimivat?
- Anonyymi
Ostin Autoplaneetasta auton syksyllä -21, heti ostopäivänä ilmeni että auto syö liikaa öljyä, aivan älyttömästi, en tiedä sitten oliko sinne lisäilty öljyä sillon tälöin ettei vika tulisi ilmi, edellinen omistajakin oli myynyt auton heti toukokuussa jostain syystä vaikka kyseessä oli auto jossa oli vain kesärenkaat eli ajettu vain kesäisin. Kun ilmoitin öljynkulutuksesta mulle todettiin että öljyn kulutus on toki suuri mutta "Normaalin rajoissa". Nyt auto jo mennyt vaihdossa eteenpäin ja melkein heti uudestakin liikkeestä valitettiin että auto syö liikaa öljyä. Kävin autolla 2 kertaa koeajolla, harmi ettei ongelma tullut koeajoissa ilmi.. lisäksi ilmastoinnissa oli vuoto ja oli ostohetkellä täysin kuiva mutta tuli ilmi vasta seuraavan kesän helteillä, vaikka autoa myytiin ilmastoinnilla. En suosittele enkä osta sieltä enää mitään. Hävisin autonvaihdossa hetkessä n. 5000 €.
- Anonyymi
Katseli juuri että siellä mielenkiintoisen näköinen yksilö myynnissä, mutta onneksi luin ilmoituksen loppuun. Dpf poistettu, jonka saa toki mukaan. Eli myyvät tieliikennekäyttöön laitonta autoa. Kertoo paljon heidän touhuistaa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä havittelette näitä lähes 20 vuotta vanhoja autoja?!
Eivät ne ole miltään osin uusia, vaan monelta osin vikaisia.
Usein vieläpä niin, ettei niiden korjaaminen kaupallisessa korjaamossa
edes kannata.
Viisivuotiaita autoja saa alle € 10.000,-
Ellei tätä summaa kykene "yskäisemään", on siirryttävä polkupyörään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441