Mulla oli armeijassa herkkä alapää. Jo siviilissä huomasin sen. Kerran työpaikan kahvihuoneessä eräs työkaveri otti minusta leikkimielisen paini otteen, ja kävihän siinä niin pisu tuli housuun.
Armeijassa nukuin tuvan ikkunnoiden puoleisessa päädyssä eli mahdolisimman kaukana ovesta. TÄstä seurasi että olin aina viimeisten joukossa aamuiseen vessajonoon.
Joskus kävi niin että aikaa annettiin tosi vähän ihan saleen liian vähän. Tämän seurauksena polven kohdalle ilmestyi marssiessa tumma läikkä. Alikersantit naureskelivat ja supisivat jotain toisilleen ja osoittelivat sormella minua kohti. Seuraavina tammikuisena päivinä meidät pakotettiin menemään kahteen todellä lähekkäiseen riviin. Ensimmmäinen rivi piti pyllistää toisen päälle. Siinä jos missä oli pidättelemistä.
No onneksi pissatusta ei kestänyt pitkään. Lopetin armeija n. kolmen viikon palveluksen jälkeen.
Pääsin lämpimään konttoriin lajittelemaan vanhoja papereita.
Pissasimputusta.
En tykännyt.
1
1399
Vastaukset
- herra aliupseeri
sinussa olisi selvästi ollut aliupseeriainesta, vähintäänkin korpraalinnatsat kaulassa olisit lähtenyt pois.
Jos vielä sanot että sinulla on jonkinlainen puhevamma, niin sitte olet jo niin täydellinen aliupseeri, että jäljitän sinut omatoimisesti ja roudaan takaisin armeijaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184