onko joku tilannut

kanacca

puvun esim kanaccan sivulta tai vastavaalta?.Puvut näyttä hienoilta ja hinnat on tosi halvat.Voiko se olla totta?miten se sitten käytännössä toimi?

4

1385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.naimisiin.info

itse aion tilata kanaccalta puvun.nyt vuoden alussa pitäisi sinne mittoja lähetelä... naimisiin.infon keskustelufoorumilla kohdassa pukeutuminen on aiheesta PALJON keskustelua ja vinkkejä. ja hyvin on ainakin niiden juttujen perusteelle kanacca toiminut. ja niin kun sanoitkin, hinnat ovat TODELLA edullisia.

itse olen asiaa tutkiskellut ja tullut siihen tulokseen että tilaaminen sieltä toimii ja on turvallista...

• vielä...

ja homma toimii niin, että valitset puvun, otat sähköpostitse yhteyttä kanaccaan ja ilmoitat mittasi(mittausohjeet sivuilla) ja värin (koodit sivuilla). maksat esim visalla tai paypallilla (?!) ja puku kolahtaa postin 1-2kk. kanacca on aktiivisesti myös yhteydessä sinuun.

pukuja sivuilla on niin paljon että valinnan vaikeus saattaa tosin iskeä...

• eBay shoppaaja
        vielä... kirjoitti:

ja homma toimii niin, että valitset puvun, otat sähköpostitse yhteyttä kanaccaan ja ilmoitat mittasi(mittausohjeet sivuilla) ja värin (koodit sivuilla). maksat esim visalla tai paypallilla (?!) ja puku kolahtaa postin 1-2kk. kanacca on aktiivisesti myös yhteydessä sinuun.

pukuja sivuilla on niin paljon että valinnan vaikeus saattaa tosin iskeä...

Kanaccalta olen tilannut käsineet ja maksoin PayPal:llä, kaikki meni hienosti.

PayPal on tosiaan sellainen sydeemi, joka ikäänkuin välittää luottokorttimakusi jolloin vastaanottajalle ei siirry luottokorttisi numero lainkaan.

EBay:ssä jos ostelet, niin tuo PayPal on aivan ehdoton. Monet eivät edes kauppoja tee, ellei ostaja senavulla maksa.

• ppppppp
        eBay shoppaaja kirjoitti:

Kanaccalta olen tilannut käsineet ja maksoin PayPal:llä, kaikki meni hienosti.

PayPal on tosiaan sellainen sydeemi, joka ikäänkuin välittää luottokorttimakusi jolloin vastaanottajalle ei siirry luottokorttisi numero lainkaan.

EBay:ssä jos ostelet, niin tuo PayPal on aivan ehdoton. Monet eivät edes kauppoja tee, ellei ostaja senavulla maksa.

hei mihinkähän sitten sitä sähköpostia laittais, kun sen puvun haluaisin tilata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7316
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2279
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37