En valitettavasti tiedä monesko tuotantokausi/jakso on kyseessä, sillä näin sen täällä Perussa. Tässä jaksossa Bree on tavaratalossa etsimässä itselleen mekkoa, kunnes ratkeaa ryyppäämään ja sammuu tavarataloon. Hän herää sulkemisajan jälkeen, jää ovien väliin jumiin ja joutuu soittamaan sille pitkätukkaiselle (vieroitushoitolamies tms..).
Kysymykseni on, heräsikö Bree vessan lattialta vai pukukopin lattialta? Olemme kaverini kanssa eri mieltä asiasta, löimme asiasta vetoa, ja nyt meidän on saatava tietää oikea vastaus.
Auttakaa!! Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Nopeasti vastaus kiperään kysymykseen!
mä haluun tietää
3
796
Vastaukset
- asian tuntija
On oikea vastaus.
- hyva vastaus
Olen erittäin kiitollinen!
- jepjep..
hyva vastaus kirjoitti:
Olen erittäin kiitollinen!
Joo vahvistan, pukukopin lattia :)
Sen piti mennä sovittaa sinne coctailjuhliin jotain mekkoa..
Ja mitä hittoo näit jossain perussa? sama jakso tuli suomessa viimeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427