Yhteensopivuus :)

Leijona -71

Niin. Olen tässä hiljattain tavannut yhden hyvin mielenkiintoisen ja kaikin puolin hyvin ihanan kohteliaan ja samoilla aaltopituuksilla olevan miehen.. Mutta hän on minua 6 - vuotta nuorempi ja en oikein tiedä, pitäisikö tätä suhdetta päästää seuraavalle asteikolle. Sillä ensinnäkin hän on horoskoopiltaan Vesimies eli Leijonan vastakkainen merkki enkä oikein tiedä, että miten tämän horoskooppimerkin kanssa suhde tulisi tulevaisuudessa toimimaan. Sillä minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut rakastajissa yhtään Vesimiestä, joten kannattaako jatkaa suhdetta vai pysytellä vaan ihan ystävinä??

5

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaisi

kokeilla tuleeko siitä mitään?
      Mitä jos hän onkin just "se oikea" ja torjut hänet vain siksi, että sattuu olemaan vesimies.
      Tykkään horoskoopeista ja uskonkin niihin, mutta en kyllä valikoi seuraani sen mukaan mikä kukakin on horoskoopiltaan. Vaikka peruspiirteet voi olla samat, niin ihmiset on kuitenkin yksilöitä. Ja vaikeiden luonteenpiirteiden kanssa voi opetella tulemaan toimeen. Ongelmiltahan ei voi välttyä parisuhteessa, varsinkaan pitkäaikaisessa ja jos ollaan tosissaan.
      Ja mitä tohon ikäeroon tulee, niin sehän voi olla ihan hyväkin juttu jos olette kuitenkin samalla aaltopituudella.

• Nimetön

Joo. Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Niin, en minäkään nyt pelkällä horoskooppoimerkillä valitse itselleni kumppania. Sori, mun moka. Esitin kysymykseni huolimattomasti, ja tietysti jokainen on oma yksilönsä oli se horoskooppi sitten mikä hyväänsä.. Mutta totta kai miun pitää katsoa, mitä tästä suhteesta syntyy, ihan oikeesti. Vaikka miulla onkin huonoja kokemuksia esim: Neitsyt ja Härkä merkkisistä miehistä. Ei toiminu, ei sitten millään vaikka kuinka yritettiin molemminpuolisesti.. Suhteet olivat tuhoontuomittuja jo heti alkumetreillä, mutta en halunut uskoa sitä ennenkuin olin kokeillut itse, että tuleeko tästä mitään vai eikö tule..

• --------
        Nimetön kirjoitti:

Joo. Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Niin, en minäkään nyt pelkällä horoskooppoimerkillä valitse itselleni kumppania. Sori, mun moka. Esitin kysymykseni huolimattomasti, ja tietysti jokainen on oma yksilönsä oli se horoskooppi sitten mikä hyväänsä.. Mutta totta kai miun pitää katsoa, mitä tästä suhteesta syntyy, ihan oikeesti. Vaikka miulla onkin huonoja kokemuksia esim: Neitsyt ja Härkä merkkisistä miehistä. Ei toiminu, ei sitten millään vaikka kuinka yritettiin molemminpuolisesti.. Suhteet olivat tuhoontuomittuja jo heti alkumetreillä, mutta en halunut uskoa sitä ennenkuin olin kokeillut itse, että tuleeko tästä mitään vai eikö tule..

ehkä sulle sopisi paremmin joku tuliluontoisempi merkki, vähän samankaltainen kuin leijona. Meillä kyllä toimii hyvin oinasnainen-leijonamies-suhde. En tiedä toimiiko se toisinpäin oinasmies-leijonanainen.
        Mutta kokeile nyt sitä vesimiestäsi, eihän sitä vaikka siitä kehkeytyisi vuosisadan rakkaustarina, :)
        Tsemppiä!

• Leijona - 71
        -------- kirjoitti:

ehkä sulle sopisi paremmin joku tuliluontoisempi merkki, vähän samankaltainen kuin leijona. Meillä kyllä toimii hyvin oinasnainen-leijonamies-suhde. En tiedä toimiiko se toisinpäin oinasmies-leijonanainen.
        Mutta kokeile nyt sitä vesimiestäsi, eihän sitä vaikka siitä kehkeytyisi vuosisadan rakkaustarina, :)
        Tsemppiä!

Kiitos kiitos. Joo, kyl miust tuntuu siltä, että nyt se on napsahtaanu oikeaan. On se vaan niin ihana ja oikea herrasmies miulle.. Niin, minä olen Leijona - nainen ja hän on miespuolinen - Vesimies siis. Ääh, mun kirjoituskin on ihan sekavaa, taitaa olla tää neito ny mennyttä naista!

• väli-ilmaisu
        Leijona - 71 kirjoitti:

Kiitos kiitos. Joo, kyl miust tuntuu siltä, että nyt se on napsahtaanu oikeaan. On se vaan niin ihana ja oikea herrasmies miulle.. Niin, minä olen Leijona - nainen ja hän on miespuolinen - Vesimies siis. Ääh, mun kirjoituskin on ihan sekavaa, taitaa olla tää neito ny mennyttä naista!

Vaikutat kyllä rakastuneelta, ja se on hienoa, onnea sinulle kovasti.=)
        Pakko kuitenkin mainita, että itse olen leijona ja exäni oli vesimies, ja meidän "suhteemme" oli kyllä varmasti historian pahimpia. Ihan uskomattoman epäsopivia oltiin toisillemme ja kärvisteltiin yhdessä turhankin kauan. No, eipä siinä kauaa mennyt kun tämä muka-vaatimaton-macho löysi itselleen uuden lohduttajan... Joten vaikken horoskooppeihin nyt niin täysillä uskokaan, niin omani ja muutamien muiden puolesta voin sanoa, että pidä nyt varasi sen veskarin kanssa, niistä kun ei aina tosissaan tiedä.
        Mutta hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti veskarisi on parempaa laatua kun muutamat muut vesimiehet!=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe