heippa AVASTIN käyttäjät,olen tässä paripäivää painiskellut troijalaisten kans,mistä lie tulleetkaan mun koneelleni,olen skannaillut muutamilla ohjelmilla mutta ei niistä ole ollut apua poistaan näitä troijjia.scannailin myös AVASTILLA,se kyllä ilmoitti troijjista mutta ei ekasti niitä poistanu.kirjoittelin sittten pääkallonpaikalle elikkä AVASTILLE,sieltä neuvottiin seuraavanlaista.The best thing i can recommend for you to do now is schedule a boot time scan from within the menu in avast, then restart you computer which will start the scan. this should find and remove any viruses from you computer.okei, se oli enkuksi,tein nämä asetukset omalle ilmaisversio AVASTille ja se scannas koneeni läpi ennenkuin mitkään ohjelmat oli auki, ja kumma kyllä nyt ei ole tullut yhtään hälytystä troijjalaisista.voin neuvoa tarkemmin jos joku haluaa ohjeet suomeksi.
huom AVAST:in käyttäjät
käpppänä
1
541
Vastaukset
- typerö
moi,,mulla kana avast ja eilen ilmesty jotai viruksia vakoiluohjelmia,latasin spylocking,mut ei tunnu tekevän mitään,,alapalkki vilkuttaa ja ilmoilee väliin vakoiluohjelmista,,,saako ne pois tolla sun ohjeella? voitko laittaa ne mulle suomeks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296