Hyvää joulua kaikille vesimiehille ja extrat aktiivisille vesimiesnaisille!
Teille kaikille
4
606
Vastaukset
- veskarinainen
kiitos...ja hyvää ja parempaa Uutta Vuotta sinulle!
- neits m
Kiitos vaan ja saanen välittää terveiset vaimolleni, joka on sielunsiskonne vesimies. Joo ja aina mennään parempaan uuteen vuoteen!
- roppakaupalla...
neits m kirjoitti:
Kiitos vaan ja saanen välittää terveiset vaimolleni, joka on sielunsiskonne vesimies. Joo ja aina mennään parempaan uuteen vuoteen!
minun sieluni tuhosi ja talloi maahan neitsyt-mies... miksiköhän? Olin kuin hauras enkeli, jonka siivet on rakennettu niin huonosta materiaalista, että niiden(kin) arvo piti mitata rahassa, oli pakko luopua omista ihanteistaan ja luovuudesta pärjätäkseni hänen täydellisyytensä kanssa, koska poislähtö oli jo liian myöhäistä, yhteinen lapsi tulossa... Niille minun ominaisuuksilleni ei ollut sijaa neitsyen laskelmoivassa maailmankuvassa. Emme ikinä oppineet ymmärtämään toisiamme. Lopulta keräsin vähäiset tavarani ja lähdin, enkä ole katunut päivääkään. Olin vapaa ja olemme niin onnelllisia lapseni kanssa.
Toivotan joka tapauksessa onnea kaikille neitsyt-vesimies -suhteille, niistähän joka tapauksessa onnistuu vain perin harva.
- vesityttö
:) ja ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2007!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174