Jees, intti lähestyy kovaa vauhtia. Nuo p-kauden testit vähän huolestuttaa. Mitenkä niihin tulisi vastata, jos AUKkiin tai RUKkiin olisi tavoitteena päästä?
P-kauden testit
5
6151
Vastaukset
- dhf
P1-Palikkatestiin ei oikein voi vaikuttaa, riippuu omasta älykkyydestäsi. Vastaat mahdollisemman moneen kysymykseen oikein.
p2-kyselyyn sitten mahdollisimman isänmaallisesti, ja annat itsestäsi hyvän johtajan kuvan.- Rimps-u
Lihaskuntotesti,sotilaan perustutkinto,palveluksessa mukana olo (vemppa ei tuo pisteitä) yms. vaikuttavat p-kauden pisteisiin.
- trhsh
Onko hyvän johtajan kuva tämä nykyinen Suomen alasajo,eli,että ajetaan teollisuus Suomessa alas.Vai mitä vitun johtajuutta tarkoitat.
- vaan
täysillä alusta lähtien. Jos jotain teet, teet sen kunnolla.
Vähän voi siihen toiseen tastiin tietty yrittää vaikuttaa (.. 1. Olen synnynnäinen johtaja, 2. En ole johtajatyyppiä .. Vastaus : )
Tosin itse vastasin todenmukaisesti ja silti aukkiin laittoivat (eli en antanut "paranneltua" kuvaa itsestäni) - hbab
Keskiarvo on 5.Kasin saa 7 prosenttia ,ysin 4 prosenttia.Mä sain ysin,enkä päässyt/joutunut aukkiin/rukkiin.Vaan pääsin/jouduin ammusmieheksi.Hommaan ,johon yleensä mennään alle viiden palikkatestituloksella.Intti meni tykin alla käytävässä oleillen.Eikä siinä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461