Lueskellessani näitä taidegrafiikka-aiheisia juttuja tuli vastaan "syövytyssulfaatti". Voisiko joku valistaa mitä tämä aine on? Mistä sitä saa ja miten sitä käytetään? Rautakloridin käyttö on minulle tuttua mutta jos syövytyssulfaatti on vähemmän "tuhoisaa", olisi mukava tietää aineesta enemmän.
Ja tiedoksi rautakloridin käyttäjille; ainetta saa liuoksena yleensä sellaisista maalikaupoista, joissa myydään perinteisen puna- ja keltamultamaalin aineita. Rautakloridi on siis yksi ainesosa ko. maaleissa. Laimennan sitten itse 1:1. Kuparilevyä taasen saa sellaisilta peltisepiltä, jotka tekevät esim. liesikupuja kuparista. Itse olen käyttänyt tällaisia hankintalähteitä jo vuosia.
Syövytyssulfaatti ?
mannahaija
0
302
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306