pyöräily retki kesällä??

Nimetön

Terve,

Ajattelin tehdä pyörällä reissun Suomen ympäri ja kuten kaikki tietää niin se on aika yksitoikkoista hommaa yksin tehdessä. Joten ajattelin pistää tänne ilmoituksen jos vaikka löytyisi saman henkisiä ihmisiä joilla voisi olla sama kiinnostuksen kohde. aikaa kyseiseen reissuun ajattelin varata noin 45 päivää, koska olisi kiva ettei tarvitsisi suoraan polkea koko matkaa vaan olisi myös aikaa pysähtyä ihmettelemään maailman menoa.

Itsestäni sen verran että olen yhdeltä ammatiltani erä- ja luonto-opas joka ehkä selittää kiinnostukseni tähän kyseiseen reissuun.

Ikää löytyy 25 vuotta, sekä olen mies puolinen henkilö.

Matkaa poljettavaksi tulisi yhteensä noin 2700km, eli noin 70km päivässä.

Jos joku kiinnostui tästä reissusta niin lisää voi kysellä sähköpostistani edu_pyl@hotmail.com

4

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taranto

Trvehdys!
      Kylläpä meinaat tehdä rajun retken! Minä olen tyytynyt kertareissulla noin 700-800 km., ja noin viikon kestäviin retkiin. Viime kesänä ajoin tuon Via Karelian, jos tiedät itärajaa pitkin n.750 km. Oli mahtava matka!Olen myös haeskellut kaveria ensi kesäksi,mutta noin pitkä reissu arveluttaa.Mitä jos tehtäisi noin viikon lenkki Lapissa? Vastaahan, vertaillaan kokemuksia!

• pöyräilijätär

Olen suunnitellut seuraavanlaista reittiä:

Inari - Näättämö - Varanginvuono - Nuorgam - Utsjoki - Karigasniemi - Kaamanen - Inari

• meikäläsellekkin
        pöyräilijätär kirjoitti:

Olen suunnitellut seuraavanlaista reittiä:

Inari - Näättämö - Varanginvuono - Nuorgam - Utsjoki - Karigasniemi - Kaamanen - Inari

Tuo Inarin pyöräily voisi kelvata minullekin, jos suunnittelit sitä siihen heinä-, elokuun väliin? En omista aikaisempaa kokemusta pyöräretkistä, kuntoa kyllä riittää, ikää 18 ja olen mies.

• pöyräilijätär

Viikonpituinen retki on suunnitelmissa, eikä 45 päivää ole edes mahdollista.

Mutta toivotan onnea matkaan!