Onko vielä jostakin saatavana Triumphin Doreen L palleatuellista maailman parasta rintaliiviä? Tarvitsisin myös tukevat ja napakat pitkälahkeelliset housuliivit. Saisikohan niitä vielä valkoisena. Ilmoittakaa jos vähänkin tietoa on, sillä vanhat liivini ovat jo täysin kulahtaneet.
Palleatuki rintaliivit
43
10471
Vastaukset
- ooool
Prismassa näin viimeksi sellaiset viime viikolla.Itsekin niitä katselin mutta olivat sellaiset "mummoväriset" joten jäi harkintaan, tarvetta kyllä olisi.Miksi niitä ei voi tehdä isojakin kokoja kauniimpina versioina?
- Kaarina
Minkä paikkakunnan Prismassa kävit?
- 0000l
Kaarina kirjoitti:
Minkä paikkakunnan Prismassa kävit?
Jyväskylän Seppälän Prismassa.
- pallea löytyy täältäkin
Niin että olen täysin tietämätön että mikä tuo vaatekappale oikein on? Onko se siis jonkinlainen korsetti jossa on kupit? Miksi palleaTUKI? Liittyykö tähän jokin tyrätyyppinen vaiva tms? Valistakaa tyhmää...!
- kyseessä on
rintaliivit jotka jatkuvat kuppien alapuolelta liivimäisenä osana pallean päälle, lähes vyötärölle saakka. Jotkut mallit voivat olla aivan vyötäröllekin.
- xxxxxx
Klingelin verkkokauppa myy ainakin semmoisia rintaliivejä
- Ihmettelijä?
Miksi tälläisiä pitkiä rintaliivejä käytetään? Sivistäkää tietämätöntä! Eikö ne ole epämukavat ja ahdistavat päällä? Niiden pukeminenkin on varmasti vaikeaa, kun en itse meinaa saada paria hakasta kiinni. Montako hakasta tälläisissä rintaliiveissä on ja kuinka niiden pukeminen onnistuu. Voiko tuollaisia liivejä käyttää kesällä vain T-paidan alla, vai näkyvätkö liikaa?
- terhikki
ne on oikeasti tosi mukavat päällä. on sellainen kiinteä olo. ja oppii ne kyllä pukemaankin kun päivittäin sen tekee :) hakasia selässä 8-10
kokeile, mutta varaudu että jäät koukkuun - Jaanelo
Osa käyttäjistä pitää niitä tukemaan selkää. Suurin osa haluaa kuitenkin tukevan liivin tasoittavan ylävatsan makkaroita.
- terhikki
Jaanelo kirjoitti:
Osa käyttäjistä pitää niitä tukemaan selkää. Suurin osa haluaa kuitenkin tukevan liivin tasoittavan ylävatsan makkaroita.
oikein!
Ei ole enään huolena ylävatsan makkarat.
Loistotuotem nämä palleatukiliivit!!!!
en vaihda enään takaisin! - Marika 28
terhikki kirjoitti:
ne on oikeasti tosi mukavat päällä. on sellainen kiinteä olo. ja oppii ne kyllä pukemaankin kun päivittäin sen tekee :) hakasia selässä 8-10
kokeile, mutta varaudu että jäät koukkuunOvat tosi mukavat pitää päällä. Olen jäänyt koukkuun palleatuki rintaliiveihin. Usein ihmetyttää, miksi niin harvat käyttävät näitä. Jotkut tuomitsevat ne mummoliiveiksi, tai sexin tappajiksi, mutta minulla on täysin päinvastaiset kokemukset. Minun mieheni pitää niitä hyvin seksikkäinä ja kauniina. Minkälaisia kokemuksia teillä on? PS Pitäisikö meidän palleatuki rintaliivien käyttäjien perustaa oma yhdistys edistämään tietoa ko liiveistä?
- Ihmettelijä?
terhikki kirjoitti:
oikein!
Ei ole enään huolena ylävatsan makkarat.
Loistotuotem nämä palleatukiliivit!!!!
en vaihda enään takaisin!Kenen valmistamia liivejä käytät? Onko niissä eroja? Mitä suosittelisit palleatuki rintaliiveistä kiinnostuneelle aloittelijalle? Löytyykö eri värejä? Itse pidän valkoisista.
- Aina palleatuelliset
Ihmettelijä? kirjoitti:
Kenen valmistamia liivejä käytät? Onko niissä eroja? Mitä suosittelisit palleatuki rintaliiveistä kiinnostuneelle aloittelijalle? Löytyykö eri värejä? Itse pidän valkoisista.
Mielestäni parhaimmat ovat Triumphin Doreen L rintaliivit. Patricialla on myös melko hyvä malli, mutta ei läheskään niin napakka ja pitkä kuin Doreen. Valitettavasti molemmat ovat beigen värisä, eikä valkoisena taida saada kuin netistä tilaamalla. Ostin kerran Tallinnasta mustat palleatuelliset, olivat Liettuassa valmistetut, mutta napakkuus puuttui niistäkin. Ehdottomasti parhaimpina pidän Triumphin Doreen L, saisipa niitä vielä joskus Suometakin valkoisena. Netissä näkyy myös napakannäköisiä pitkälahkeisia Doreen housuliivejä, tarkoitettu varmaan yhteensopivaksi rintaliivin kanssa, mutta niitä ei ole meillä näkynyt. Toivottavasti tulevaisuudessa näkyy!
- Liivitär
Aina palleatuelliset kirjoitti:
Mielestäni parhaimmat ovat Triumphin Doreen L rintaliivit. Patricialla on myös melko hyvä malli, mutta ei läheskään niin napakka ja pitkä kuin Doreen. Valitettavasti molemmat ovat beigen värisä, eikä valkoisena taida saada kuin netistä tilaamalla. Ostin kerran Tallinnasta mustat palleatuelliset, olivat Liettuassa valmistetut, mutta napakkuus puuttui niistäkin. Ehdottomasti parhaimpina pidän Triumphin Doreen L, saisipa niitä vielä joskus Suometakin valkoisena. Netissä näkyy myös napakannäköisiä pitkälahkeisia Doreen housuliivejä, tarkoitettu varmaan yhteensopivaksi rintaliivin kanssa, mutta niitä ei ole meillä näkynyt. Toivottavasti tulevaisuudessa näkyy!
Tietääkseni myös Figuralla on palleatuellisia rintaliivejä. Minä en ole niitä käyttänyt, mutta varmasti joku on. Kertokaa kokemuksia!
- Terhikki
Liivitär kirjoitti:
Tietääkseni myös Figuralla on palleatuellisia rintaliivejä. Minä en ole niitä käyttänyt, mutta varmasti joku on. Kertokaa kokemuksia!
Olisin kysynyt miten olette ratkaisseet "alaosan makkara ongelmat" ? Minä ehdottomasti ainakin pidän housuliivejä jottei tule....alamakkaroita :)
- Kaarina
Terhikki kirjoitti:
Olisin kysynyt miten olette ratkaisseet "alaosan makkara ongelmat" ? Minä ehdottomasti ainakin pidän housuliivejä jottei tule....alamakkaroita :)
Minä tykkään myös housuliiveistä ja ehdottomasti pitkälahkeisista palleatuki rintaliivien kanssa. Ongelmaa on usein housuliivin ja palleatukiliivin väliin jäävä rako. Haluaisinkin vinkin mistä löytyisi korotetulla yläosalla varustettuja napakoita housuliivejä. Haluaisin, että rintaliivi ja housuliivi menisivät reilusti päällekkäin, ettei välistä pääsisi purskahtelemaan mitään. Ostin juuri itselleni Jyväskylän Prismasta uudet Triumphin Doreen L palleatuki rintaliivit hinta 39,90 ja täytyy sanoa, että uudet liivit tuntuvat todella hyviltä ja napakoilta,vanhathan olivatkin jo aika kulahtaneita, valitettavasti sieltä ei löytynyt pitkälahkeisia housuliivejä. Etsintä jatkuu, jos joku tietää paikan mistä ko housuliivejä löytyy, niin olisin ikionnellinen tiedoista.
- Tiitti
Kaarina kirjoitti:
Minä tykkään myös housuliiveistä ja ehdottomasti pitkälahkeisista palleatuki rintaliivien kanssa. Ongelmaa on usein housuliivin ja palleatukiliivin väliin jäävä rako. Haluaisinkin vinkin mistä löytyisi korotetulla yläosalla varustettuja napakoita housuliivejä. Haluaisin, että rintaliivi ja housuliivi menisivät reilusti päällekkäin, ettei välistä pääsisi purskahtelemaan mitään. Ostin juuri itselleni Jyväskylän Prismasta uudet Triumphin Doreen L palleatuki rintaliivit hinta 39,90 ja täytyy sanoa, että uudet liivit tuntuvat todella hyviltä ja napakoilta,vanhathan olivatkin jo aika kulahtaneita, valitettavasti sieltä ei löytynyt pitkälahkeisia housuliivejä. Etsintä jatkuu, jos joku tietää paikan mistä ko housuliivejä löytyy, niin olisin ikionnellinen tiedoista.
http://www.frish.com/index.php3?SCREEN=department&department=723 Tässä yksi nettikauppa on tosin usa mutta luotettava on kokemusta olen muutaman kerran tilannut yhtä sun toista kuin ei suomesta saa ,tullin joutuu maksamaan ja alv mutta siltiminusta aika edullisia
- A kuppi
Tiitti kirjoitti:
http://www.frish.com/index.php3?SCREEN=department&department=723 Tässä yksi nettikauppa on tosin usa mutta luotettava on kokemusta olen muutaman kerran tilannut yhtä sun toista kuin ei suomesta saa ,tullin joutuu maksamaan ja alv mutta siltiminusta aika edullisia
Mistä löytyy palleatuki rintaliivejä myös maille a-kuppisille? Kokoni on 85a
- Mies 42
A kuppi kirjoitti:
Mistä löytyy palleatuki rintaliivejä myös maille a-kuppisille? Kokoni on 85a
Haluaisin kysyä teiltä palleatuki rintaliivin käyttäjiltä, voisiko niistä olla hyötyä ja apua myös miehen rasittuneeseen selkän? Voisivatko myös housuliivit auttaa kipeään ristiselkään. Kertokaa mielipiteenne naiset!
- Kaarina
Mies 42 kirjoitti:
Haluaisin kysyä teiltä palleatuki rintaliivin käyttäjiltä, voisiko niistä olla hyötyä ja apua myös miehen rasittuneeseen selkän? Voisivatko myös housuliivit auttaa kipeään ristiselkään. Kertokaa mielipiteenne naiset!
Kyllä palleatuki rintaliivit ja housuliivit miehillekin sopivat. Eihän se naisen selkä nyt niin erilainen ole. Tärkeintä on kuitenkin niin naisella kuin miehelläkin sovittaa liivit rauhassa ja käyttää asiantuntevaa liivimyyjä apuna. Ainoastaan vajaatäyttöiset rintaliivin kupit voivat viedä osan palleatukiliivin tehosta, mutta sopivilla täytteillähän sekin ongelma raykeaa. Ei kun rohkeasti vain miehet liiviostoksille ja muistakaa sovittaa!!
- Mies 42
Kaarina kirjoitti:
Kyllä palleatuki rintaliivit ja housuliivit miehillekin sopivat. Eihän se naisen selkä nyt niin erilainen ole. Tärkeintä on kuitenkin niin naisella kuin miehelläkin sovittaa liivit rauhassa ja käyttää asiantuntevaa liivimyyjä apuna. Ainoastaan vajaatäyttöiset rintaliivin kupit voivat viedä osan palleatukiliivin tehosta, mutta sopivilla täytteillähän sekin ongelma raykeaa. Ei kun rohkeasti vain miehet liiviostoksille ja muistakaa sovittaa!!
Kiitos Kaarina uskon vahvistamisesta. Ostin itselleni tänään palleatuki rintaliivit ja housuliivit oikein liiviliikkeestä sovittaen ne asiantuntevan myyjän avustujsella. Itse en olisi saanut edes selässä olevia hakasia kiinni ilman myyjän avustusta. Liivit tuntuvat oikein mukavalta päällä ja tukevat selkää uskomattoman hyvin. Nyt en enään ihmettele miksi näihin liiveihin ovat monet naiset sanoneet jäävänsä koukkuun. Suosittelen kaikille selän kipeytymisestä ja rasittumisesta kärsiville. Kokeilkaa olo on nyt kerrassaan mukava. Liivit eivät näy yhtään vaatteiden alta, joten aion käyttää näitä myös työssä.
- Juulia
Mies 42 kirjoitti:
Kiitos Kaarina uskon vahvistamisesta. Ostin itselleni tänään palleatuki rintaliivit ja housuliivit oikein liiviliikkeestä sovittaen ne asiantuntevan myyjän avustujsella. Itse en olisi saanut edes selässä olevia hakasia kiinni ilman myyjän avustusta. Liivit tuntuvat oikein mukavalta päällä ja tukevat selkää uskomattoman hyvin. Nyt en enään ihmettele miksi näihin liiveihin ovat monet naiset sanoneet jäävänsä koukkuun. Suosittelen kaikille selän kipeytymisestä ja rasittumisesta kärsiville. Kokeilkaa olo on nyt kerrassaan mukava. Liivit eivät näy yhtään vaatteiden alta, joten aion käyttää näitä myös työssä.
Ettei nyt kuitenkin olisi transuilusta kysymys tuossa tapauksessa...vai että selkää tukemaan hoh hoijaa.
Selkää tukemaan tarkoitettuja sidoksia sun muita myydään kyllä ihan erikseenkin ja varmaan ne on tehokkaampia kuin naisten tissiliivit jotka on tarkoitettu tukemaan rintoja. - Mies 42
Juulia kirjoitti:
Ettei nyt kuitenkin olisi transuilusta kysymys tuossa tapauksessa...vai että selkää tukemaan hoh hoijaa.
Selkää tukemaan tarkoitettuja sidoksia sun muita myydään kyllä ihan erikseenkin ja varmaan ne on tehokkaampia kuin naisten tissiliivit jotka on tarkoitettu tukemaan rintoja.Palleatuki on myös selkätuki. Juulia älä ole kateellinen, kyllä tissiliivejä sinullekin riittää. Minulle niistä samoin kuin housuliiveistä on ollut suurta hyötyä. Suosittelen sekä miehille, että naisille.
- Juulia
Mies 42 kirjoitti:
Palleatuki on myös selkätuki. Juulia älä ole kateellinen, kyllä tissiliivejä sinullekin riittää. Minulle niistä samoin kuin housuliiveistä on ollut suurta hyötyä. Suosittelen sekä miehille, että naisille.
Kyllä niitä tissiliivejä riittää,ei siinä mitään mutta...
minua huvittaa ja hiukan ärsyttää että te sukkahousumiehet ja kaltaisesi "tyttöilijät" kiven kovaan perustelette taipumuksianne käytännöllisyysnäkökohdilla.
Ei kukaan hei usko että mies vain selkävaivojen vuoksi käyttäisi rintaliivejä ja housuliivejä,taikka että sukkahousut muka olisivat niin mahtava innovaatio käytännöllisyydeltään.
Jos tykkäätte tyttöillä niin miksei sitä voi sitten myöntää?
Oletko sitten kokeillut jo kaikki selkätuet läpi eikä tissiliivin voittanutta tosiaankaan ole!?
Jos naisten rintsikat kutkuttaa niin onhan niitä kauniimpiakin,vai onkos sulla joku "mummofetissi"?
Eipä pahalla,pidä sä vaan tissareita jos tykkäät,ei haittaa minua. - Mies 42
Juulia kirjoitti:
minua huvittaa ja hiukan ärsyttää että te sukkahousumiehet ja kaltaisesi "tyttöilijät" kiven kovaan perustelette taipumuksianne käytännöllisyysnäkökohdilla.
Ei kukaan hei usko että mies vain selkävaivojen vuoksi käyttäisi rintaliivejä ja housuliivejä,taikka että sukkahousut muka olisivat niin mahtava innovaatio käytännöllisyydeltään.
Oletko sitten kokeillut jo kaikki selkätuet läpi eikä tissiliivin voittanutta tosiaankaan ole!?
Jos naisten rintsikat kutkuttaa niin onhan niitä kauniimpiakin,vai onkos sulla joku "mummofetissi"?
Eipä pahalla,pidä sä vaan tissareita jos tykkäät,ei haittaa minua.Kyllä Juulia kaikkea on kokeiltu, mutta kunnollisia ja napakoita palleatuki rintaliivejä housuliiveineen ei voita mikään. Jo muutaman päivän käytön jälkeen selkä tuntuu paljon paremmalta. Sukkahousuista en osaa sanoa mitään, kun en ole niitä koskaan käyttänyt. Transuiluun varmasti löytyy kauniimpia liivejä, mutta kun ne eivät selkääni paranna. Jos käytttämäni liivit ovat mummofetissiä, niin siitä vaan, varmaan moni mummokin, ehkä sinäkin joskus, löytää kipeään selkäänsä avun näistä liiveistä.
- Juulia
Mies 42 kirjoitti:
Kyllä Juulia kaikkea on kokeiltu, mutta kunnollisia ja napakoita palleatuki rintaliivejä housuliiveineen ei voita mikään. Jo muutaman päivän käytön jälkeen selkä tuntuu paljon paremmalta. Sukkahousuista en osaa sanoa mitään, kun en ole niitä koskaan käyttänyt. Transuiluun varmasti löytyy kauniimpia liivejä, mutta kun ne eivät selkääni paranna. Jos käytttämäni liivit ovat mummofetissiä, niin siitä vaan, varmaan moni mummokin, ehkä sinäkin joskus, löytää kipeään selkäänsä avun näistä liiveistä.
No hyvä homma sitten,siitä vaan.
Saattaapi kuitenkin olla että miesten pukuhuoneessa herättäisit hilpeyttä,empä suosittele menemään. - voise
Juulia kirjoitti:
Eipä pahalla,pidä sä vaan tissareita jos tykkäät,ei haittaa minua.kyyl vaan voi pitää naisten housuliivejä esim jos nivustyrä, ostappa oikeat tyränkiliivit ne maksaa noin 80 euroo ja nahisten housuliivit 5 eurosta eteenpäin parilla kympillä saa ihan tukevat liivit ja miksikä ei käyttäisi jos lääkäri sanoo asian, että vaivaan voi käyttää housuliiviä.
- niinkö luulet
Juulia kirjoitti:
Eipä pahalla,pidä sä vaan tissareita jos tykkäät,ei haittaa minua.kuuleppa juulia suomessa on näitä ihmeellyyksiä arviolta 50 000 tai enemmän joka on arvio tai niitä on enemmän, jo postimyynti naistenvaateostoista on puolet että ne menee miehille kokonaan, ja monella miehellä on naisten vaatteita enemmän kuin naisilla yleensä ja huomattavasti kalliimpia asusteita mitä naisilla onkaan, että näin
- Mies 42
Miksi menisin johonkin miesten pukukoppiin liivejäni esittelemään? Enhän itse saa edes palleatukiliivin hakasia kiinni ilman vaimon apua. Onneksi vaimoni suhtautuu selänparantajiini paremmin kuin sinä. Hänellä ei tunnu olevan sellaisia ennakkoluuloja. Toivottavasti miehesi ei koskaan tule kärsimään selkäkivuista. Hän ei varmasti uskaltaisi kertoa sinulle mikä asiassa auttaisi.
- Kaarina
Miksei mies voisi palleatuki rintaliivejä ja housuliivejä käyttää, jos se hyvältä tuntuu? Minusta jokainen voi pukea sellaiset vaatteet päällensä kuin haluaa. Jos liivit tuntuvat hyvältä, niin miksi ei.
- 90J
Figleavs netissä myy juuri niitä!
- 90C
Mistä löydän valkoiset pitkät Doreen L rintaliivit Jouluksi pääkaupunkiseudulta?
- Pitkätkö
90C kirjoitti:
Mistä löydän valkoiset pitkät Doreen L rintaliivit Jouluksi pääkaupunkiseudulta?
Miksi tälläisiä pitkiä rintaliivejä käytetään? Mikä on idea? Olen täysin pihalla, miksi tavalliset lyhyet rinsikat eivät ajaisi samaa asiaa? Sivistäkää minua ymmärtämään!
- muista...
Pitkätkö kirjoitti:
Miksi tälläisiä pitkiä rintaliivejä käytetään? Mikä on idea? Olen täysin pihalla, miksi tavalliset lyhyet rinsikat eivät ajaisi samaa asiaa? Sivistäkää minua ymmärtämään!
mutta minulla ne ainakin saavat kuriin tuon pullottavan ylävatsan. Niihin kun yhdistää napakat housuliivit, siluetti on paljon parempi ja käytettävyydeltään helpompi kuin hoikentava alusasu. Tuota hoikentavaa alusasua (nykyajan kokokorsetti) tulee joskus käytettyä, mutta sen päälle kiskominen nostaa pahimmillaan hien pintaan. Teräsluutettua mittatilauskorsettiani käytän hyvin harvoin.
Hoikalle riittää tavallisetkin rintsikat ja sellaisia tulee minunkin käytettyä enimmäkseen ja vatsamakkarat saa hyllyä valtoimenaan. - ei rengasta väliin
muista... kirjoitti:
mutta minulla ne ainakin saavat kuriin tuon pullottavan ylävatsan. Niihin kun yhdistää napakat housuliivit, siluetti on paljon parempi ja käytettävyydeltään helpompi kuin hoikentava alusasu. Tuota hoikentavaa alusasua (nykyajan kokokorsetti) tulee joskus käytettyä, mutta sen päälle kiskominen nostaa pahimmillaan hien pintaan. Teräsluutettua mittatilauskorsettiani käytän hyvin harvoin.
Hoikalle riittää tavallisetkin rintsikat ja sellaisia tulee minunkin käytettyä enimmäkseen ja vatsamakkarat saa hyllyä valtoimenaan.Sopivatko pitkät rintaliivit ja housuliivit niin yhteen, ettei väliin jää rakoa, josta voisi pursuta jotain ylimääräistä?
- valitaan
ei rengasta väliin kirjoitti:
Sopivatko pitkät rintaliivit ja housuliivit niin yhteen, ettei väliin jää rakoa, josta voisi pursuta jotain ylimääräistä?
niin että menevät selvästi päällekkäin. Tulee parhaimmillaan kunnon ampiaisvyötärö.
- Housuliivi
valitaan kirjoitti:
niin että menevät selvästi päällekkäin. Tulee parhaimmillaan kunnon ampiaisvyötärö.
Minun liiveissäni housuliivit ja pitkät rintaliivit ylettyivät vain pari senttiä päälekkäin. Paikallaan ollessa tilanne oli hyvä, mutta vähän liikkuessa pyrki ylimääräistä kurkistelemaan liivien välistä. Mikä tähän auttaisi, että näin ei enään kävisi? Ampiaisvyötärön minäkin haluan.
- niitä!
Housuliivi kirjoitti:
Minun liiveissäni housuliivit ja pitkät rintaliivit ylettyivät vain pari senttiä päälekkäin. Paikallaan ollessa tilanne oli hyvä, mutta vähän liikkuessa pyrki ylimääräistä kurkistelemaan liivien välistä. Mikä tähän auttaisi, että näin ei enään kävisi? Ampiaisvyötärön minäkin haluan.
Minulla on useammatkin (eri väriset) bikinimalliset housuliivit joissa on korkea hakasin suljettava liivimäinen yläosa (haarassakin hakaset). Pitkäpunttisina näitä ei taida olla. Löytyy ainakin suurimmista tavarataloista.
- Housuliivitär
niitä! kirjoitti:
Minulla on useammatkin (eri väriset) bikinimalliset housuliivit joissa on korkea hakasin suljettava liivimäinen yläosa (haarassakin hakaset). Pitkäpunttisina näitä ei taida olla. Löytyy ainakin suurimmista tavarataloista.
Löytyyköhän mistään korkeavyötäröisiä pitkäpunttisia housuliivejä? Jos liedät, niin ilmoita. Väri mieluiten valkoinen.
- Parempi?
Housuliivitär kirjoitti:
Löytyyköhän mistään korkeavyötäröisiä pitkäpunttisia housuliivejä? Jos liedät, niin ilmoita. Väri mieluiten valkoinen.
Olen aikeissa hankkia korseletin tai palleatuelliset rintaliivit ja housuliivit. Kumpaa suosittelette, sillä rahat eivät riitä molempiin?
- Korseletti
Parempi? kirjoitti:
Olen aikeissa hankkia korseletin tai palleatuelliset rintaliivit ja housuliivit. Kumpaa suosittelette, sillä rahat eivät riitä molempiin?
Itse olen jo vuosia käyttänyt korselettia/bodya, en vaihtaisi takaisin rintaliiveihin.Käytän Patrician korselettia, malli numero 4457.Olo on mukavan tukeva korseletissa, makkarat ei tursuile mistään.Korseletissa täytyy tottua haaroissa olevien hakasten kiinnittelyyn, kaikkein helpoiten se käy esim. vessassa käynnin jälkeen niin, että kiskoo takaosan korseletista alas, istahtaa takaisin pytyn reunalle ja nappaa haarakappaleesta kiinni.Näin ei tarvitse äheltää ja kurkotella haarakappaletta saadakseen sen kiinni.Suosittelen lämpimästi käyntiä osaavassa liiviliikkeessä ja kokeilemaan erilaisia ja mallisia korseletteja, bodyja ja palleatuellisia liivejä.Yksi kun sopii yhdelle ja toinen toiselle :)
- Parempi?
Korseletti kirjoitti:
Itse olen jo vuosia käyttänyt korselettia/bodya, en vaihtaisi takaisin rintaliiveihin.Käytän Patrician korselettia, malli numero 4457.Olo on mukavan tukeva korseletissa, makkarat ei tursuile mistään.Korseletissa täytyy tottua haaroissa olevien hakasten kiinnittelyyn, kaikkein helpoiten se käy esim. vessassa käynnin jälkeen niin, että kiskoo takaosan korseletista alas, istahtaa takaisin pytyn reunalle ja nappaa haarakappaleesta kiinni.Näin ei tarvitse äheltää ja kurkotella haarakappaletta saadakseen sen kiinni.Suosittelen lämpimästi käyntiä osaavassa liiviliikkeessä ja kokeilemaan erilaisia ja mallisia korseletteja, bodyja ja palleatuellisia liivejä.Yksi kun sopii yhdelle ja toinen toiselle :)
Ostin itselleni perinteisen alhaalta avoimen korseletin, jossa on neljä sukkanauhaa. Ongelmaksi tuli alushousujen käyttö sukkanauhojen alle tai päälle. Tuntuu kuin olisi laittanut alushousut lampunvarjostimen päälle jos ne laittaa sukkanauhojen pääle. Sukkanauhojen alle laittaessa taas vessassa käynti on huomattavan hankalaa, kun joutuu irrottamaan sukkanauhat, että saa alushousut alas. Kuinka niitä oikein pitäisi pitää?
- Löytyy
Parempi? kirjoitti:
Ostin itselleni perinteisen alhaalta avoimen korseletin, jossa on neljä sukkanauhaa. Ongelmaksi tuli alushousujen käyttö sukkanauhojen alle tai päälle. Tuntuu kuin olisi laittanut alushousut lampunvarjostimen päälle jos ne laittaa sukkanauhojen pääle. Sukkanauhojen alle laittaessa taas vessassa käynti on huomattavan hankalaa, kun joutuu irrottamaan sukkanauhat, että saa alushousut alas. Kuinka niitä oikein pitäisi pitää?
Mistä löytyy palleatuellisia rintaliivejä? Marketeista ja tavarataloista ei löydy. Liiviliikkeetkin kertovat vain "ei oota". Pitkien rintaliivien käyttäjät, mistä olette liivinne ostaneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256