Kun main quest on tehty , mitä hyviä paikkoja on mistä löytyy paljon vihollisia ja hyödyllistä kamaa?
Vähän ei aiheeseen liittyvä mutta Mistä saa Microsoft pointseja?(Mieluiten hämeenlinnan alueella)Miten purraan vampyyrinä ihmisiä kaulaan?Miten tienaa parhaiten rahaa? :P Ja mikä rotu on oblivionissa paras jouskari hemmoks?Miten saa parhaiten leveleitä Imperiaalisena? Paljon kysyttävää vastatkaa kun kerkiätte.. :P Ja muuten jos haluatte haluaisin nähdä ukkeleittenne kuvia tänne voitte laittaa linkkii..
Kiitos jo etukäteen.
Paljon kysymyksiä vailla vastausta..oblivioniin..
5
565
Vastaukset
- hjffjjf
Paljon vihollisia... Leyawinista joen länsipuolta pohjoiseen, siellä on luolia joissa on blackbow bandiitteja.. Kiva paikka. :)
Hyödyllistä tavaraa saa esimerkiksi tehtävistä ja luolista.
Vampyyrinä purraksesi kohteen pitää nukkua.
Rahaa saa esimerkiksi hiippailemalla kaikkien kirkkojen asuintilat läpi, paljon hopeaesineitä.
Paras rotu jousimieheksi.. wood elf on ainoa jolla on 10 marksmaniin.
Leveleitä saat käyttämällä paljon päätaitojasi. Mistä voi ostaa tai löytää Light Armoreita.Steel ja ylöspäin.Vastauksia lisää koska kysyttävääkin tulee.Kaittenyt jotai Oblivionista tiedätte? :D
- Nimetön
pelaahan nyt sitä peliä ihan itse! Mitä hittoa vaikuttaa ostaa peli ja kysellä kaikki paikat tyyliin..."mistä sais sitä, tätä ja tuota?" Mene metsään etsimään...;^0
Nimetön kirjoitti:
pelaahan nyt sitä peliä ihan itse! Mitä hittoa vaikuttaa ostaa peli ja kysellä kaikki paikat tyyliin..."mistä sais sitä, tätä ja tuota?" Mene metsään etsimään...;^0
Oon koittanutkin etsii kaikki maholliset paikat kun oon jo mainquestlinen päässy läpi.. mutta tarvvitsisin tietoja mistä saa esim hyvii light armoreita.Jos ette tiiä niin älkää sit kirjottako :D
joo kiitti nyt noistakin tiedoista..hommasin mithril armorin ja siihen oon tyytyväinen..huomasin myös että jos täältä ei saa apua niin xbox.xomin foorumit
kyllä auttaa.Ainakin kolmekuuskybän Oblivionissa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816