speedmaster vs america

tuuba_xyz

Onko noissa 2006/2007 jotain isompaakin eroa kuin stonga, satula ja kromiosien määrä ? Jossain americassa taisi olla myös pinnavanteet. Pääsen koeistumaan ja toivon mukaan myös ajamaan vasta ensi viikolla, kuinkahan hyvin 190cm kuski sopii satulaan ?

9

4653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astronautti

mutta mua vituttaa kun molemmat on paremman näkösiä kun mun Rocketti. Ainoa mitä mää niissä karsastin oli moottorin koko.

• samppu

Americassa näyttäis olevan ainaskin vähemmän tehoa, mut enemmän vääntöä. Ajoin viime kesänä (vuokrapyörällä) 400 km putkeen SM:llä ja olis menny melkein toinen mokomakin. Ite olen 190 cm pitkä.
      Silti ajattelin ens kesäks omaa americaa. Miellyttää jotenki enemmän silmää ja on se tonnin halvempikin.

Kattelin muuten usalan hintoja netistä. Siel näyttäis maksavan rocketti 20t taalaa eli noin reilu 15 t egeä. Ett silleen...!!!

• Hinnoissa

Näytti olevan n. 5000km ajetut Roketit Saksan maalla 1,5 vuotta sitten. Muistaakseni Suomeen oli tuotu 1 kpl alkuvuodesta 2005 ja veroa oli lätkäisty päälle 5600 euroa. Kivaa asua Suomessa, eikö?

• speJ

Yksi kesä meni speedillä. Itse olen hieman yli 190cm ja kylläkin kaipasin siirtosarjoja, että
      olisi saannut jalat vähän suoremmiksi. Oli ihan jees ja kulkikin kivasti, kun muisti käskeä.
      Nälkä kasvoi syödessä ja vaihdoin vääntävämpään ja
      isompaan v-koneiseen

• Trumbba

Eipä eroa pahemmin tosiaan kuin kromissa, istuimessa, vanteissa yms pienissä jutuissa.
      Speed, kuten nimikin ilmaisee, vähän sporttisemman oloinen, America klassisempi.
      Itse 186cm roteva heppu, mutta erittäin miellyttävä ajaa Speedmasteria.

• SimoH

Ainakin vielä 2003-4 American koneessa oli eri kampikulmat kampiakselissa eli mäntien vaihesiirto. Muissa Bonnevilleissä männät liikkuvat mekaanisesti samaan tahtiin.

Tosin tätä ei tiennyt edes jälleenmyyjä Hämeenlinnassa.

• sdfrew

eturenkaan jarrussa oli jokin ero, kun me päädyttiin speedmasteriin kun siinä oli ehkä turvallisemmat jarrut...

• siinä on
        sdfrew kirjoitti:

eturenkaan jarrussa oli jokin ero, kun me päädyttiin speedmasteriin kun siinä oli ehkä turvallisemmat jarrut...

2 jarrulevyä vs american 1.

Testissä ei kuitenkaan havainneet suuria eroja, olikohan MP maailman testi.

Itsellä viikon vanha speedmaster alla, kovasti tykkään 8-)

• sdwer
        siinä on kirjoitti:

2 jarrulevyä vs american 1.

Testissä ei kuitenkaan havainneet suuria eroja, olikohan MP maailman testi.

Itsellä viikon vanha speedmaster alla, kovasti tykkään 8-)

viikko sitten torstaina meille tuotiin speedmasteri, olisiko se toinen ollut sinun, asutko kokkolassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe