mun suuri unelma on jo pitkään ollu se että must tulis laulaja.Tänään katoin leffan nimeltä high school musical ja sen jälkee mulle tuli outo olo et mun pitäs tehä mun unelman eteen jotain... mut pelkään esiintymistä suurelle joukolle... no kyll se pienellekki joukolle esiintyminen on vaikeeta. Ja sit mun mielest ainakaa en osaa laulaa ja koska en oo uskaltanu laulaa kenellekkään nii en tiiä osaanko vai enkö. oon miettiny jos ottaisin jotain laulutunteja tai jotain vastaavaa mut en oikeen sit tiiä mitä oikeesti voisin tehä tän eteen... jos joku olis nii viisas ja kertois mitä mun kannattais tehä...tai kannattaako mun ylipäätään tehdä mitää...
unelmia...
2
262
Vastaukset
- harrastaja.
Haluat siis laulajaksi, vaikka et edes omasta mielestäsi osaa laulaa?
Ihmettelin suuresti Idolsia katsoessa, miten ihmiset eivät tiedä, osaavatko laulaa...
Kannattaa varmaan käydä vaikkapa laulutunnilla, jossa ammattitaitoinen ihminen kertoo mielipiteensä. Laulutekniikkaa toki voi opetella ja harjoittelu parantaa taitojasi. Mutta (mielestäni) ihminen joko osaa laulaa tai sitten ei. Täysin laulutaidottomasta ihmisestä ei koskaan tule hyvää laulajaa. Vaikka teknisesti osaisi laulaa oikein. Ja toisaalta lauluääni on aika makuasia, ihmiset pitävät erilaisista.
Esiintymään opit parhaiten vain esiintymällä, joten älä sitä turhaan murehdi.
ELi, jos tosiaan haluat laulajaksi, tee ihmeessä asialle jotain.- karaoke?
antaisi jonkinlaista palautetta osaamisestasi ja esiintymiskokemusta. On jopa kilpailuja ja kuka tietää vaikka sinut bongattaisiin sellaisesta levy-yhtiön koelauluun...
Tai voisit laulaa nauhalle parit biisit ja lähetellä kasettia tai cd:tä levy-yhtiöihin. Niissä on kai henkilöitä, jotka kuuntelevat demoja.
On erilaista musiikkia ja erilaisia tulkitsijoita, joten johonkin tyyliin saatat sopiakin.
Sinnikkästä yritystä varmaan vaaditaan, kilpailu on aika hurjaa ja menestymisen eteen vaaditaan vuosien työ ja onneakin matkan varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920