Beautiful-Fashion.net

minnnnnnäää

Onko kokemuksia ko. nettikaupasta?

9

2470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epfkåpäke

minuakin kiinnostaa, ihania vaatteita tuolla oli! Ja nimenomaan se, että onko nuo pienimmät koot meille pienikokoisille laiheliineille hyviä?

• QQQQQQQQQQQQQQ

pissirytkyjä...

• the frog

..kyllä ovat.. :)
        itse käytän yleensä kokoa XS/S tai 32/34. Olen täältä tilannut koko s/m, ja oli ainakin mulle hyvä koko ;)

• jhihkjöjlaskl

yhdet farkut tilasin, oli väärän kokoiset ja muutenkin oudot. Viesteihin ei meinannu saada millään vastausta kun aloin palauttamista selvittämään. Paska maku jäi koko puljusta.

• blondi07

Olin hiukan yllättynyt kun luin ylläolevan viestin, koska olen itse tilannut 5 kertaa ko. nettikaupasta, ja olen aina saanut tuotteet 2-3 arkipäivän kuluessa.
        Palvelu on aina ollut ystävällinen ja nopea. Olen pari kertaa palauttanut tuotteet, kun ne ovat olleet liian isoja, olen joka kerta saanut vastauksen samantien ja vaihto sekä palautus on aina onnistunut hyvin.
        Olen jopa saanut palautusrahat takaisin maksettuna tililleni!
        Joten minä ainakin suosittelen!

• ** : ( **
        blondi07 kirjoitti:

Olin hiukan yllättynyt kun luin ylläolevan viestin, koska olen itse tilannut 5 kertaa ko. nettikaupasta, ja olen aina saanut tuotteet 2-3 arkipäivän kuluessa.
        Palvelu on aina ollut ystävällinen ja nopea. Olen pari kertaa palauttanut tuotteet, kun ne ovat olleet liian isoja, olen joka kerta saanut vastauksen samantien ja vaihto sekä palautus on aina onnistunut hyvin.
        Olen jopa saanut palautusrahat takaisin maksettuna tililleni!
        Joten minä ainakin suosittelen!

neuleen olen tilannut, joka nyppyyntyi niin maan perusteellisesti heti ensimmäisessä pesussa, että ei voi enää käyttää... Eli pettymys oli!

• ööqweöqwds
        ** : ( ** kirjoitti:

neuleen olen tilannut, joka nyppyyntyi niin maan perusteellisesti heti ensimmäisessä pesussa, että ei voi enää käyttää... Eli pettymys oli!

niin ne nyppyyntyy.
        Olen itse ostanut useita neuleita esimerkiksi h&m:ilta, ja kaikki olivat niin nyppyyntyneitä jo ensimmäisen pesun jälkeen, että käytin ne ainoastaan kotona tämän jälkeen.
        Joten vika ei varmasti ollut heidän vaatteissaan ja laadussaan. Mun mielipide on että jos ostat neulepaidan, voit olla aika varma että se on nyppyyntynyt jo heti ensimmäisen pesun jälkeen. Juuri materiaalin takia, jota on aina joku puuvilla-villa sekoitus.

• ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨...
        ööqweöqwds kirjoitti:

niin ne nyppyyntyy.
        Olen itse ostanut useita neuleita esimerkiksi h&m:ilta, ja kaikki olivat niin nyppyyntyneitä jo ensimmäisen pesun jälkeen, että käytin ne ainoastaan kotona tämän jälkeen.
        Joten vika ei varmasti ollut heidän vaatteissaan ja laadussaan. Mun mielipide on että jos ostat neulepaidan, voit olla aika varma että se on nyppyyntynyt jo heti ensimmäisen pesun jälkeen. Juuri materiaalin takia, jota on aina joku puuvilla-villa sekoitus.

ensimmäisessä pesussa sellaiseen kuntoon, ettei sitä enää voi ihmisten ilmoilla päällään pitää, niin kyllä silloin ON laadussa vikaa!!
        Vaikka neule ei maksaisi enempää kuin 35 euroa, niin ei sen silti kuvittelisi olevan kertakäyttövaate!!

• nyt sitten

Tilasin tuolta farkut, pari paitaa, ja korvikset. Oikein pienikokoisia oli ainakin nuo farkut ja paidat (otin siis aina pienimmät koot), ja paidoissa hihat hitusen liian lyhyet, mutta ihan käyttökelpoisen kokoisia silti. Farkut oli hienot ja kestävän oloiset, paidat taas vähän ohutta materiaalia, kuvittelin hiukan paksummiksi, ei jotenkin tunnu kestävältä materiaalilta, kivoja silti..

Korviksista eniten negatiivista sanottavaa, oikein nätit olivat, mutta ensin tipahti se "killuke" irti (korvikset olivat siis sellaiset joissa korvaan laitettavassa koukussa roikkui pyöreä "killuke") kokonaan, sain kyllä takaisin mutta pidi saksien kanssa olla vääntämässä sitten tiukemmaksi se kiinnekohta josta roikkuivat kiinni toisissaan. Sitten tipahti sellainen pieni killutinosa vielä irti, senkin tosin sain takaisin samalla tavalla.
      Eli ei tosiaankaan kovinkaan kestävät korvikset! Tuntui että käsiin hajosi suunnilleen, liian huonosti nuo kiinnikkeet toisiinsa kiinni laitettu... En tiedä tajusiko kukaan selityksiäni, mutta siis ei kovin kestävät ainakaan nämä mitkä minä tilasin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe