Miksi mun kaikki kommentit on poistettu????????????????????????? Arvostelin aivan asiallisesti muiden kirjotuksia. Missä on sananvapaus tällä palstalla???????????????????????????????????
Siis mitä!!!???
2
772
Vastaukset
- Nimetön
Joo, huomasin sen, ja myös kaikki mun kommentit on poistettu (sinä muunmuassa vastasit yhteen kommenttiini, ja minä taas takaisin sinulle, ja keksustelumme oli aivan asiallista. Ihan vaan yleisesti keskustelimme siitä, mitä mieltä olimme sarjasta.) Kommenttimme hävisivät, koska koko ketju vedettiin pois. En keksi sille muuta syytä kuin että ketjun aloittaja paljasti, kuka Lauran murhaaja on. Mutta se paljastetaan monessa muussakin ketjussa ympäri näitä eri sarjaketjuja. Täällä on tosiaan käyty ihan mielivaltaisesti poistamassa ketjuja ja kaikki asiallisetkin kommentit.
- ...
Haluisitko vaihtaa ajatuksia viellä sarjasta? Se vain jotenkin kiehtoo mua ihan sikana vaikka oon sen joskus jo katsonut/ nauhalla. Pakko katsella uudestaan vaikka pelkään sitä Bobia ihan törkeesti!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576