Mielipiteitä?

Joo siis laitoin tossa ilmoituksen treffipalstalle ja siihen vastasi sitten nainen joka on kotoisin ukrainasta. Hän todella tuntuu arvostavan sitä että olen raitis ja en käy baareissa ollenkaan ja haen oikeaa suhdetta. Ongelmana on se että en osaa englantia juuri ollenkaan ja sitten se kun ei ole parisuhteesta ylipäätänsä kokemusta, niin tarkoitan että mitä kannattaa odottaa siis mistä tiedän onko nainen tosissaan hakemassa miestä vai onko rahan perässä? Näitä asioita mietin ja haluaisin kommentteja ja vinkkejä teiltä jotka olette löytäneet kumppanin esim. Ukrainasta. Ikää on itselläni jo kohta 30 ja suomesta en ole onnistunut naista löytämään, syy on varmaan ainakin se että en liiku missään baareissa tai muissakaan paikoissa, ja täällä ei kukaan sellaisen kanssa halua alkaa olemaan, mutta tämä ukrainalainen tuntui olevan kiinnostunut minusta ja elämäntavoistani. Kertokaahan kokemuksia ja vinkkejä kiitos.

10

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut konna

Ei siitä muuten mitään tule. Amerikka on paaaljon helpompi oppia kuin venäjä..

• Bencher

vaan.Ei kannata edes yrittää jos ei ole yhteistä kieltä.Mulla oli vastaava tilanne aikoinaan ja menin kursseille.Nyt on hallinnassa jotenkin Venäjä ja E nglanti.Osaako tyttö muuta kuin Venäjää ja ukrainan kieltä?Voit saada tosta jutusta paljonkin mutta se vaatii vaan sisua.Tunnen vastaavan jutun mutta se päättyi kyllä hyvin ja elävät nyt aviossa täällä.Onnea vaan ja vielä yksi tärkeimmistä asioista nimittäin RAHA,sitä tarvitaan.Tee niin että kutsu hänet vaikka kuukaudeksi vierailulle niin saat vähän kuvaa miltä tuntuu.

• ja ei maininnut kielitaidostaan mitään joten en tiedä siitä mitään, ihmettelen vaan sitä että minkä takia hän vastasi minulle englanniksi vaikka ilmoitus oli suomeksi ja täysin suomalainen sivusto. Kielikurssille meneminen kyllä onnistuu. No jos kerran raha näyttelee sittenkin pääosaa suhteessa niin sitten kyllä heitän pyyhkeen kehään. Minulla on säännöllinen työpaikka mutta kaikki rahani menevät autovelkoihin kun aikanaan eräs työkaveri pääsi naruttamaan minua kaupassa ja maksan sitä virhettä edelleen, hyvä kun itse pystyn juuri ja juuri elättämään itseni, ja ei mielestäni oikeaa rakkautta voi ostaa rahalla. Mikä se sellainen parisuhde on? Jos kerran näin on niin ei siinä auta muu kuin kitkutella yksin sitten koko loppuelämä.

• Bencher
        samu1 kirjoitti:

ja ei maininnut kielitaidostaan mitään joten en tiedä siitä mitään, ihmettelen vaan sitä että minkä takia hän vastasi minulle englanniksi vaikka ilmoitus oli suomeksi ja täysin suomalainen sivusto. Kielikurssille meneminen kyllä onnistuu. No jos kerran raha näyttelee sittenkin pääosaa suhteessa niin sitten kyllä heitän pyyhkeen kehään. Minulla on säännöllinen työpaikka mutta kaikki rahani menevät autovelkoihin kun aikanaan eräs työkaveri pääsi naruttamaan minua kaupassa ja maksan sitä virhettä edelleen, hyvä kun itse pystyn juuri ja juuri elättämään itseni, ja ei mielestäni oikeaa rakkautta voi ostaa rahalla. Mikä se sellainen parisuhde on? Jos kerran näin on niin ei siinä auta muu kuin kitkutella yksin sitten koko loppuelämä.

Niin voihan se olla niin että raha ei hänelle tärkeintä ole?mutta yleensä jos aloitat suhteen niin kuluja tulee.Viisumi,matkakulut ynn muuta sellaista.Mulla oli kerran ystävä niin hän ei halunnut tuhlata rahoja minnekkään kalliisiin vaan osti vaatteet kirppareilta.Jotkut taas vievät kauppakierroksille ja löytävät kaikken kalleimmat tuotteet.Älä lupaa mitää liikaa vaan kerro rehellisesti tilanteesi.Naisina ovat kyllä ihania ja osaavat olla hyviä vaimoja mutta joka lähtöön kyllä löytyy.Kpkeile kutsua niin saat vähän kuvaa hänestä ja MUISTA TÄMÄ!!!!!ÄLÄ LÄHETÄ RAHAA MIHINKÄÄN MENOIHIN.Kuulin että eräs kaveri tutustui netissä tyttöön ja lähetti tytölle lentolippuhinnat ja sen jälkeen tytöstä ei kuulunut mitään ja se kuva siitä tytöstä voi olla myös huijausta.Sinuna harkitsisin,mutta ymmärrän sinua jos asut jollakin pienellä paikkakunnalla niin naiset voi olla tiukassa.Sinuna kokeilisin näitä kotimaisia chatteja.Siellä varmasti löydät omasi.Lykkyä kuitenkin.

• Bencher kirjoitti:

Niin voihan se olla niin että raha ei hänelle tärkeintä ole?mutta yleensä jos aloitat suhteen niin kuluja tulee.Viisumi,matkakulut ynn muuta sellaista.Mulla oli kerran ystävä niin hän ei halunnut tuhlata rahoja minnekkään kalliisiin vaan osti vaatteet kirppareilta.Jotkut taas vievät kauppakierroksille ja löytävät kaikken kalleimmat tuotteet.Älä lupaa mitää liikaa vaan kerro rehellisesti tilanteesi.Naisina ovat kyllä ihania ja osaavat olla hyviä vaimoja mutta joka lähtöön kyllä löytyy.Kpkeile kutsua niin saat vähän kuvaa hänestä ja MUISTA TÄMÄ!!!!!ÄLÄ LÄHETÄ RAHAA MIHINKÄÄN MENOIHIN.Kuulin että eräs kaveri tutustui netissä tyttöön ja lähetti tytölle lentolippuhinnat ja sen jälkeen tytöstä ei kuulunut mitään ja se kuva siitä tytöstä voi olla myös huijausta.Sinuna harkitsisin,mutta ymmärrän sinua jos asut jollakin pienellä paikkakunnalla niin naiset voi olla tiukassa.Sinuna kokeilisin näitä kotimaisia chatteja.Siellä varmasti löydät omasi.Lykkyä kuitenkin.

minulta on jo eräs nainen pyytänyt lähettää rahaa. Ensin kirjoitti ihan normaalisti mutta sitten tosiaan yhtäkkiä pyysi että "auttaisin" häntä että hän pääsisi pois eurooppaan kun hänellä on kuulemma huomattava rahamäärä tilillä siellä. No kirjoittelu jäi mun osalta siihen. Vaikutti siltä että kuvakin oli feikki, no en tietenkään ole varma mutta siltä vaikutti. Tyttö sanoi olevansa länsi-afrikasta senegalista. On se niin väärin että huijarit ovat ottaneet aseeksi oikeaa parisuhdetta etsivät hyväuskoiset.

• roku-ukko
        samu1 kirjoitti:

minulta on jo eräs nainen pyytänyt lähettää rahaa. Ensin kirjoitti ihan normaalisti mutta sitten tosiaan yhtäkkiä pyysi että "auttaisin" häntä että hän pääsisi pois eurooppaan kun hänellä on kuulemma huomattava rahamäärä tilillä siellä. No kirjoittelu jäi mun osalta siihen. Vaikutti siltä että kuvakin oli feikki, no en tietenkään ole varma mutta siltä vaikutti. Tyttö sanoi olevansa länsi-afrikasta senegalista. On se niin väärin että huijarit ovat ottaneet aseeksi oikeaa parisuhdetta etsivät hyväuskoiset.

Googleta sen Ukrainalaisen nimi. Internetissä on sivustoja joihin on kerätty huijareiksi todennettuja nimiä. Käy esim sivulla
        www.womenrussia.com/blacklist.htm
        ja katso löytyykö sieltä vastaava nimi tai kuva.

• roku-ukko kirjoitti:

Googleta sen Ukrainalaisen nimi. Internetissä on sivustoja joihin on kerätty huijareiksi todennettuja nimiä. Käy esim sivulla
        www.womenrussia.com/blacklist.htm
        ja katso löytyykö sieltä vastaava nimi tai kuva.

kirjoiuksessa maininnut nimeänsä ollenkaan, niin no oli hänellä joku piilonimi jonka sähköpostin turvin esitteli mutta ei siitä selvää ota. Esitteli vaan muuten itsensä ja sekin oli niin epämääräinen että, kovasti ihmetteli sitä että minkä takia olen yksin vaikka olen 26v. Samaa minunkin olisi pitänyt kysyä häneltä että miksi hän on yksin ja miksi hän haluaa suomesta miehen. Olen jo lyhyessä ajassa saanut muutaman viestin jossa kovasti halutaan sitä miestä mutta samanaikaisesti pyydetään lähettämään rahaa. Tämäkö on tätä nykyaikasta deittailua että huijarit tai muuten rahanahneet naiset ovat vallanneet treffipalstat joista hyväuskoisia sinisilmäisiä miehiä metsästetään omiin tarpeisiin. Tämä on mulle vaikeaa koska etsin oikeaa parisuhdetta. Mutta ei sitä näytä löytyvän ei suomesta eikä muualtakaan. On minulla ollut jo yli puoli vuotta ilmoitus netissä mutta ei ole tärpännyt. Kyllä mulle kelpaisi suomalainenkin nainen mutta tilanne on nyt tämä että en sitten kuitenkaan ole varmaan niin mielenkiintoinen tyyppi edes ilmoituksessa että kannattaisi kenenkään tutustua. Tää on nyt tätä nykyaikaa kun on näitä pintaliitäjiä vaan jotka ei halua oikeaa suhdetta vaan haluaa vaan "leikkiä".

• kirvestä kaivoon
        samu1 kirjoitti:

kirjoiuksessa maininnut nimeänsä ollenkaan, niin no oli hänellä joku piilonimi jonka sähköpostin turvin esitteli mutta ei siitä selvää ota. Esitteli vaan muuten itsensä ja sekin oli niin epämääräinen että, kovasti ihmetteli sitä että minkä takia olen yksin vaikka olen 26v. Samaa minunkin olisi pitänyt kysyä häneltä että miksi hän on yksin ja miksi hän haluaa suomesta miehen. Olen jo lyhyessä ajassa saanut muutaman viestin jossa kovasti halutaan sitä miestä mutta samanaikaisesti pyydetään lähettämään rahaa. Tämäkö on tätä nykyaikasta deittailua että huijarit tai muuten rahanahneet naiset ovat vallanneet treffipalstat joista hyväuskoisia sinisilmäisiä miehiä metsästetään omiin tarpeisiin. Tämä on mulle vaikeaa koska etsin oikeaa parisuhdetta. Mutta ei sitä näytä löytyvän ei suomesta eikä muualtakaan. On minulla ollut jo yli puoli vuotta ilmoitus netissä mutta ei ole tärpännyt. Kyllä mulle kelpaisi suomalainenkin nainen mutta tilanne on nyt tämä että en sitten kuitenkaan ole varmaan niin mielenkiintoinen tyyppi edes ilmoituksessa että kannattaisi kenenkään tutustua. Tää on nyt tätä nykyaikaa kun on näitä pintaliitäjiä vaan jotka ei halua oikeaa suhdetta vaan haluaa vaan "leikkiä".

Kyllä se suomalainenkin nainen voi löytyä (tai minkä muun maalainen tahansa)

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kolmeakymppiä lähestyessä alkaa kummasti naistenkin arvomaailma muuttua (olen nyt jo 35) Silloin minuakin kiinnosti vain "bilettäminen" opiskelun lomassa ja käsitykset tulevasta siipasta ...no huh huh:). Nyt kiitän joka päivä onneani miehestäni joka ei baareissa viihdy. Hän on myös aivan tavallinen duunari ja tienaa vähemmän kuin minä, mutta sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mielestäni olen saanut parhaan mahdollisen miehen.

• kirvestä kaivoon kirjoitti:

Kyllä se suomalainenkin nainen voi löytyä (tai minkä muun maalainen tahansa)

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kolmeakymppiä lähestyessä alkaa kummasti naistenkin arvomaailma muuttua (olen nyt jo 35) Silloin minuakin kiinnosti vain "bilettäminen" opiskelun lomassa ja käsitykset tulevasta siipasta ...no huh huh:). Nyt kiitän joka päivä onneani miehestäni joka ei baareissa viihdy. Hän on myös aivan tavallinen duunari ja tienaa vähemmän kuin minä, mutta sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mielestäni olen saanut parhaan mahdollisen miehen.

tietysti voihan se löytyä, mutta milloin? Se voi olla joskus hamaassa tulevaisuudessa. Totta että jos useiden naisten arvomaailma muuttuu kolmenkympin tienoilla ns. "rauhallisemmaksi", niin ei se minua ainakaan luulisi hyödyttävän kun itse olen elänyt jo koko elämäni tätä "rauhallista elämää" niin pelkäänkin että katkeroidun kun minulla ei ole ikinä ollut elämässä ns "säpinää" ja sitten jos tapaankin jonkun naisen vaikka joskus yli kolmekymppisenä ja sitten naisella onkin takana "värikäs biletyselämä" ja itsellä ei ole tapahtunut elämässä mitään, niin eihän mulla ole mitään annettavaa silloin, ja uskon että olen siitä varmasti katkera kun en itse ole elänyt elämääni niinkuin muut. Ja kysynkin että onko suomessa tai muuallakaan oikeesti ketään naista joka viihtyisi kotona ja joka pitäisi ihan tavallisesta elämästä kuten minä? Tällaista naista en ole onnistunut ilmoituksen kautta löytämään. Ja en tiedä jaksanko odottaa siihen että jonkun hamaassa tulevaisuudessa tapaamani naisen arvomaailma muuttuu ja että sitten vasta kelpaisin. No en tiedä ymmärsikö kukaan tätä tekstiä mitä tarkoitin mutta toivottavasti joku ymmärsi tämän kirjoituksen ja sen miltä musta tuntuu.

• saat sen selville

että onko rahan perässä, kirjoita sille että et ole varakas ja et pysty elättämään ketään. Jos sen kiinnostus loppuu siihen, niin voit vetää siitä omat johtopäätöksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94