Onko kellään kokemuksia Jabell Oy:stä. Hinta/Laatu yms.
Jabell oy
5
5820
Vastaukset
- Kokemusta on viime talvelta
Ainakin meillä ollut työmies teki todella hyvää laatua, eikä moittimista ollut heidän hankkimistaan aliurakoinneistakaan sähkö- ja putkihommissa (niistä tuli meillä erikseen laskut, katso kuuluvatko urakkaan jo). Mutta hinta oli kyllä korkeanpuoleinen, saatiin kyllä tingattua vähän, kokeileppa sinäkin.
Paperiasiat ja laskutus sujunut hyvin ja asiallisesti sekä materiaalien hankinta läpinäkyvää (alkuperäiskuitit laskujen liitteenä). Usein ehdottivat aika kalliita materiaaleja hankittavaksi, joten jos haluat edullista, niin pyri itse hankkimaan materiaalit tai pyydä edullisempi ehdotus heiltä. Hienojahan nuo kalliit materiaalit on, mutta niistä voi tulla yllättävää lisähintaa. Vähän omaa vikaakin oli kyllä, kun usein vaan otettiin, mitä tarjottiin.
Urakan tavoiteaikataulu piti aika hyvin paikkansa, vaikka meidän urakka oli varmasti hankala arvioitava urakan keston suhteen (yläkerran rakentaminen asuinhuonekäyttöön). Urakan jälkeä voi itse asiassa käydä katsomassa, oikotien kohde nro 690784 ja sieltä kolme viimeisintä kuvaa. Jos paikanpäällä käy, niin yksi toinen urakoitsija kattoikkunan asennuksessa sotki sitten ne lattiat naarmuille.
Siirryimme muuten itse omakotitalorakennushommiin, niin se projekti voi paisua, varo vaan. =)- Erkki E.
..asiallisesta vastauksesta. No, meillä olisi vain
kylppäriremppa edessä ja siihen tekijä hakusessa.Itse ajattelin hyvin pitkälti materiaalit-Laatat ja kalusteet-hommata.
- Graycat
Kylpylä remontti sujui sunnitelmien mukaan ja jälki todella siistiä ja viimeisteltyä joten kiitokset siitä urkoitisijalle.
- Pita12
Meillä oli kylpyhuoneremontti vuodenvaihteessa 2015 - 2016. Jabellin työmies teki tosi hyvää jälkeä ja remontti sujui sovitusti suunnitelmien mukaan. Olin todella tyytyväinen ja voin suositella lämpimästi. Laitoin asunnon myyntiin remontin jälkeen ja se myytiin heti ensimmäisellä näytöllä.
- Anonyymi
Minä Olin töissä aina pyydettiin paikalle kun joken broidin aikataulu veny joka kerta ylitöitä ei korvauksia niin olen ollut jarin töissä noin kaksikymmentä vuotta. mitäs sit olen mestari menetin luottamuksen ihmiseen mutta en itseeni.ps muut juoppoja ja itkupillejä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007