Onkohan noiden maalareiden tauluilla kysyntää? Ja millaista hintaa heidän tekeleistään kannattaa pulittaa?
Olavi Laine ja Olavi Raatikainen
5
7172
Vastaukset
- silmäneula
oli hyvin tunnettu ja tuottelias maalari, joka kuoli 1983. Häneltä oli komea postuumi näyttely vuonna 2002 Riihimäen taidemuseossa. Ainakin Helsingin taidekaupoissa on hänen maalauksiaan tarjolla, hinnat muistaakseni 1000€ alkaen; käy katsomassa.
Olavi Raatikainen ei yllä Laineen tasolle; tuottelias hänkin on joskaan ei yhtä tunnettu eikä arvostettu kuin Laine. Raatikainen ei ole Taidemaalariliiton jäsen. Hänenkin töitään näkee varsinkin kiertävien näyttelyiden tarjonnassa. - "Taide onElämä"
Hei! Tunsin molemmat taiteilijat,erittäin hyviä taiteilijoita.Tänäpäivänä ehkä kuitenkin kysytympi on Orvo Raatikainen joka kuoli v.2000.
Hinnat tuhannesta yläpäin,parhaista pyydetään jopa 3000-4500e Olen myynyt molempien töitä, melkosen paljon. Taidekauppaa yli 35 v. kokemuksella.- Hämeenlinnassa
Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?
- jasallerosa
Hämeenlinnassa kirjoitti:
Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?
Hei, työt kiinnostaa. Ota yhteyttä vwelik@gmail.com
- ei sivullinen
morjens. omistan olavi laineen taulun KALASTAJASATAMA. paljonko maksavat
ko isohkohta taulusta nykyään. ei ole mitään hajua. ostettiin vaimoni kanssa
n,25-30 vuotta sitten puolen kkpalkan hinnalla. voisiko joku antaan jonkun arvion
siitä. kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351