Olavi Laine ja Olavi Raatikainen

weeren

Onkohan noiden maalareiden tauluilla kysyntää? Ja millaista hintaa heidän tekeleistään kannattaa pulittaa?

5

7172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäneula

oli hyvin tunnettu ja tuottelias maalari, joka kuoli 1983. Häneltä oli komea postuumi näyttely vuonna 2002 Riihimäen taidemuseossa. Ainakin Helsingin taidekaupoissa on hänen maalauksiaan tarjolla, hinnat muistaakseni 1000€ alkaen; käy katsomassa.

Olavi Raatikainen ei yllä Laineen tasolle; tuottelias hänkin on joskaan ei yhtä tunnettu eikä arvostettu kuin Laine. Raatikainen ei ole Taidemaalariliiton jäsen. Hänenkin töitään näkee varsinkin kiertävien näyttelyiden tarjonnassa.

• "Taide onElämä"

Hei! Tunsin molemmat taiteilijat,erittäin hyviä taiteilijoita.Tänäpäivänä ehkä kuitenkin kysytympi on Orvo Raatikainen joka kuoli v.2000.
      Hinnat tuhannesta yläpäin,parhaista pyydetään jopa 3000-4500e Olen myynyt molempien töitä, melkosen paljon. Taidekauppaa yli 35 v. kokemuksella.

• Hämeenlinnassa

Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?

• jasallerosa
        Hämeenlinnassa kirjoitti:

Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?

Hei, työt kiinnostaa. Ota yhteyttä vwelik@gmail.com

• ei sivullinen

morjens. omistan olavi laineen taulun KALASTAJASATAMA. paljonko maksavat
      ko isohkohta taulusta nykyään. ei ole mitään hajua. ostettiin vaimoni kanssa
      n,25-30 vuotta sitten puolen kkpalkan hinnalla. voisiko joku antaan jonkun arvion
      siitä. kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe