miten pukeudun

firman juhliin?

Nyt olisi tulossa helmikuussa isot pippalot, ja ongelmana on nyt se, miten pukeudun? Ohjeena on annettu, että iltapukua ei tarvitse olla, miehet voivat laittaa puvun jos haluavat, farkutkin käyvät, mutta verkkarit ei. Jotain juhlavampaa päälle.

Juhlat alkavat siinä ilta seitsemän aikaan. Millaisiin tilaisuuksiin iltapuvun voi laittaa? Millaisia etikettisääntöjä? Haluaisin itse laittaa iltapuvun, mutta en tiedä onko se ylipukeutumista...

4

726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkdfjfkj

Tuolla ohjeella pukisin itseni suunnilleen näin: Mustat paremmat housut, korkeakorkoiset avokkaat, hieno toppi ja päälle siihen sopiva bolero/huivi. Hiukset kunnolla laitettuina ja vimpan päälle meikki. Iltapukua en suosittele, saatat tuntea itsesi hassuksi. Olisiko siellä työpaikalla ketään, jolta voisit kysyä neuvoa?

• tosin

en ajatellut laittaa ihan iltapukua, vaan jonkun lyhkäisemmän kivan vartalonmyötäisen hameen, mikä ei olisi niin virallinen. kun tiedän, että melkein kaikki naiset laittavat hameen sinne. Iltapuku olisi siis sinun mielestäsi liikaa? Farkuista muuten oli mainittu siten, että "farkut voi laittaa jos ne ovat sinun mielestäsi juhlavaatteet". Olen alle 30-vuotias, joten haluaisin pukeutua näyttävästi, kun vartalo vielä antaa myöden... =)

• jkdfjfkj
        tosin kirjoitti:

en ajatellut laittaa ihan iltapukua, vaan jonkun lyhkäisemmän kivan vartalonmyötäisen hameen, mikä ei olisi niin virallinen. kun tiedän, että melkein kaikki naiset laittavat hameen sinne. Iltapuku olisi siis sinun mielestäsi liikaa? Farkuista muuten oli mainittu siten, että "farkut voi laittaa jos ne ovat sinun mielestäsi juhlavaatteet". Olen alle 30-vuotias, joten haluaisin pukeutua näyttävästi, kun vartalo vielä antaa myöden... =)

Niin, näissä on aina vähän tulkinnanvaraa =D
        Minä kun ymmärrän iltapuvulla (naisen) juhlavasta materiaalista valmistettua täyspitkää pukua koruineen, kampauksineen jne..

Mutta eikös kaunis hame ole sitten ihan ok, varsinkin jos monilla muilla on jotakin samantyylistä? Hauskaa iltaa!

• siis vaikka
        jkdfjfkj kirjoitti:

Niin, näissä on aina vähän tulkinnanvaraa =D
        Minä kun ymmärrän iltapuvulla (naisen) juhlavasta materiaalista valmistettua täyspitkää pukua koruineen, kampauksineen jne..

Mutta eikös kaunis hame ole sitten ihan ok, varsinkin jos monilla muilla on jotakin samantyylistä? Hauskaa iltaa!

kyselin alussa iltapuvusta (mikä on täyspitkä, kuten kirjoitit), niin silti päädyin lopulta siihen tulokseen että laitankin vähän lyhemmän hameen, siis vastineeksi niille sinn ehdottamillesi mustille suorille housuille ja topille... =) Kiitos joka tapauksessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe