Olisi mukavaa ihan harrastus luonteisesti soitella.Löytyisikö Tampeereen suunnalta innokkaita eri instrumenttien soittajia? Puupuhaltimet ja jouset ,myös rumpalit mukaan...
Jousisoittajat hei....
7
358
Vastaukset
- musaa
olis tarjolla.
- pienehkölle orkalle
samaa jota kamariorkesterit soittavat,myös ihan kevyet kappaleetkin käyvät jotka vois sovittaa eri instrumenteille..
- teillä
pienehkölle orkalle kirjoitti:
samaa jota kamariorkesterit soittavat,myös ihan kevyet kappaleetkin käyvät jotka vois sovittaa eri instrumenteille..
jo jonkulainen kokoonpano?
- Etsin...
teillä kirjoitti:
jo jonkulainen kokoonpano?
joska tampereelta löytyy innokkaita soitttajia,instrumentteja saa olla joka lähtöön...itse soitan selloa ja ystävissä löytyy akustisen kitaran soittajaa ja pianistia,mutta kiva olisi saada porukkaa enempi.
- tasoa vaaditaan?
Etsin... kirjoitti:
joska tampereelta löytyy innokkaita soitttajia,instrumentteja saa olla joka lähtöön...itse soitan selloa ja ystävissä löytyy akustisen kitaran soittajaa ja pianistia,mutta kiva olisi saada porukkaa enempi.
itse olen konsan viulisti, joka suorittaa 3/3 ens vuonna
- mirham
tasoa vaaditaan? kirjoitti:
itse olen konsan viulisti, joka suorittaa 3/3 ens vuonna
mukaan...Ajatus on tehdä musiikkia jossa kaikki voisivat olla mukana..
- olis
mirham kirjoitti:
mukaan...Ajatus on tehdä musiikkia jossa kaikki voisivat olla mukana..
kiinnostanut, mutta asun täällä Vantaalla.. :( Alttoviulisti siis olen ja pianonkin taidan.. noo eipä voi mitään, onnea teille jos joskus saatte aikaiseksi. ;) Ja eiköhän täältäkin löydy jotakin, luulis ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068