Mistä naiset tykkää top 5

k@rvajalka

Olen tässä kuunnellut tuolla sätissä noita naisten juttuja ja tullut siihen tulokseen että ne ei oikeesti tiedä mitä haluavat, voisinko saada nyt siis kaikilta naisilta viisi vastausta siihen mitä naiset miehessä haluavat.

Naiset> mitä naiset miehessä haluavat
mieluummin top 5 järjestyksessä kiitos.

Miehet> Mitä luulette että nainen miehessä haluaa
mieluummin top 5 järjestyksessä kiitos.

99

38869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkku41

1. Huumrointaju
      2. Ennakkoluuloton äly
      3. Kyky asettua toisen asemaan
      4. Kyky toimia
      5. Kyky antaa ja vastaanottaa hellyyttä

Soon siinä!

• LittleDevil

1.Karisma (ei välttämättä tarvitse olla komea...mutta se J O K I N täytyy löytyä)
        2.Äly (keskitasoa korkeampi Äo; chatissa verbaalinen lahjakkuus)
        3.Huumorintaju (osaa nauraa itselleen sekä muille)
        4.Iso syli ja lämmin sydän (osaa helliä ja suukotella ja H U O M A T A , kun nainen tarvitsee näitä kaikkia)
        5.Tasainen, rauhallinen luonne (ei hermostu pienistä...varsinkaan temperamenttisten naisten kanssa)

• imuroija

1. Huumrointaju
        = huuverointikyky??? :)))))

• Sinkku-21

Tarkoittaako tuo "kyky vastaanottaa ja antaa hellyyttä" pääasiassa seksiä?

• kokenut
        LittleDevil kirjoitti:

1.Karisma (ei välttämättä tarvitse olla komea...mutta se J O K I N täytyy löytyä)
        2.Äly (keskitasoa korkeampi Äo; chatissa verbaalinen lahjakkuus)
        3.Huumorintaju (osaa nauraa itselleen sekä muille)
        4.Iso syli ja lämmin sydän (osaa helliä ja suukotella ja H U O M A T A , kun nainen tarvitsee näitä kaikkia)
        5.Tasainen, rauhallinen luonne (ei hermostu pienistä...varsinkaan temperamenttisten naisten kanssa)

Näinhän naiset kertovat:
        1. Rehellinen
        2. Luotettava
        3. Rakastava
        4. Uskollinen
        5. Hellä

Tai jotain vastaavaa pilipalia. Mutta niinkuin käytäntö on satoja ja taas satoja kertoja osoittanut, vaikka naiset eivät sitä itsekään ehkä tiedosta, todellinen lista on jotakuinkin:

1. Hyvin puettu ja laitettu (muodikasta, värjättyä ym.)
        2. Lipeväkielinen (taitavat puhua mukavuudesta...)
        3. Varakas (ainakin sellaiselta vaikuttava)
        4. Koulutettu (hyvä "arvonimi" pitää olla!)
        5. Naisellinen (vai oliko se sitä "ymmärtämistä")

Muullapa ei sitten olekaan väliä. Yleensä nämä viisi kohtaa täyttävät saavatkin sitten valehdella ja väittää mitä tahansa, kaikki niille naisille uppoaa. "Ei se voi mulle valehdella... Se on niin ihana..."

Että turha niillä naisilla on sitä luotettavuutta perätä, kun luotettavia perussuomalaisia miehiä katsotaan nokanvartta pitkin!

• kenna
        kokenut kirjoitti:

Näinhän naiset kertovat:
        1. Rehellinen
        2. Luotettava
        3. Rakastava
        4. Uskollinen
        5. Hellä

Tai jotain vastaavaa pilipalia. Mutta niinkuin käytäntö on satoja ja taas satoja kertoja osoittanut, vaikka naiset eivät sitä itsekään ehkä tiedosta, todellinen lista on jotakuinkin:

Muullapa ei sitten olekaan väliä. Yleensä nämä viisi kohtaa täyttävät saavatkin sitten valehdella ja väittää mitä tahansa, kaikki niille naisille uppoaa. "Ei se voi mulle valehdella... Se on niin ihana..."

Että turha niillä naisilla on sitä luotettavuutta perätä, kun luotettavia perussuomalaisia miehiä katsotaan nokanvartta pitkin!

Noita "todellisen listan" piirteitä varmasti haetaan silloin kun ei haeta mitään oikeaa suhdetta. Hetken juttuihin nuo piirteet ovat todella tärkeitä. Mutta jos nainen etsii pitempi aikaista suhdetta niin silloin pätee listä mitä naiset kertovat... Ainakin minun kohdalla. Silloin kun olen etsinyt yhden illan suhdetta en todellakaan ole välittänyt siitä että kuinkahan luotettava ja rehellinen tämä mies on tai uskollinen. Eihän uskollisuudella ole mitään väliä, jos ei itsekkään aio sitoutua mihinkään. eikä rehellisyydellä sen enempää. Sitä paitsi valkoiset valheet ovat pidemmässäkin suhteessa kovin kovoja...

• Eri mieltä ...
        kokenut kirjoitti:

Näinhän naiset kertovat:
        1. Rehellinen
        2. Luotettava
        3. Rakastava
        4. Uskollinen
        5. Hellä

Lipeväkielinen mies (yäk!), joka kuvittelee, tekstinsä uppoavan naisiin kuin häkä. Ne (miehet) ei edes usein itse huomaa, miten LÄPINÄKYVILTÄ niiden iskuyritykset näyttää ... Kuka raaskii kertoa heille suoraan?

Niistä on niin v-tunmoinen päästä eroon esim. raflassa, vaikka kuinka suoraan sanoisi, NO thanks, ei vois vähempää kiinnostaa.

Kuka ihme ekana iltana kyselee titteleitä? Eiköhän ne ole Miehet ITSE, jotka leveilevät isukin autolla ja asemallaan työelämässä. Mä ainakin olen kokenut vastaavaa. Miten Muut?

• Anonyymi
        Sinkku-21 kirjoitti:

Tarkoittaako tuo "kyky vastaanottaa ja antaa hellyyttä" pääasiassa seksiä?

Ahhh

• Anonyymi

huutista:DD tarkotit kai
        1. raha
        2. osaaminen käyttää rahaa naiseen
        3. tumma
        4. pukeutuu tyylikkäästi
        5. 20cm kyrpä

• nainen 42

1. toivoisin miehen haluavan minua aina kun hän katsoo minuun tai ajattelee minua
      2. miehen tulee kunnioittaa minun yksityisyyttäni, ja minua sellaisena kuin olen
      3. miehen tulee olla rehellinen
      4. miehen tulee huolehtia hyvin hygieniastaan
      5. vieraissa käydessään hänen tulee aina käyttää kondomia
      näihin viiteen teesiin olen myös valmis sitoutumaan omalta osaltani

• minä

siis kyse oli enemmänki varmaa elämänkumppanista eikä mistää leikkikalusta

• miesp
        minä kirjoitti:

siis kyse oli enemmänki varmaa elämänkumppanista eikä mistää leikkikalusta

Niin niin :)
        hyviä pointteja

• kissi

nii sanotko sä miehelles että: Joo kyl sä voit vierais käyä kuha käytät kortsua....:) "nauraa" Niin pitää antaa miehelle tarpeeks ettei sen tarvi käyä vierais tai jos ei anna niin pitää hyväksyä vierais käynti mutta ei valehtelua ettei olis käyny.......

• mies

Sehän on yksinkertaista:
      Naiset tykkää miehistä ja haluavat miestä.
      Miehet tykkää naisista ja haluavat naista.
      Poikkeuksiakin on.....jotta silleen...jokaiselle jotain kykyjen ja taitojen mukaan.....heheheheh

• Nainen-68

1. Osaa kuunnella
        2. Osaa puhua (muutenki kuin chattissa)
        3. On huomaavainen, ajttelee ens muita, sit vasta itteään
        4. Pitää lupauksensa
        5. Ymmärtää naista hänen huonona päivänään

• Borneo

Mitä naiset omien sanojensa mukaan mieheltä haluavat, top 5....

1. Huumorintajuinen
        2. Kiltti
        3. Lojaali
        4. Sosiaalinen
        5. Hyvä työpaikka

Ja mitä he tietenkin OIKEASTI haluavat.... =)

1. MR. Finland semifinalisti (vähintään)
        2. varakas/tumma/treenattu
        3. miehen jolla on avoauto
        4. jos kohta 3 ei täsmää, niin ainakin parempi auto kuin naapurilla....
        5. hyvä työpaikka ei riitä... pitää olla todellinen imperiumin ylipäällikkö jotta naiselle kelpaisi.....

Ihmettelempä vaan, kun naiselta kysytään millainen olisi unelmien mies niin he vastaavat melkein aina "huumorintajuinen" tai "rehellinen".... VALETTA KAIKKI!!!!! huumorintajulla ei ole mitään merkitystä, vain ulkonäkö ja lompakko ratkaisevat!!!!!

p.s. älkää ottako tätä turhan vakavasti... =P

• Sunshine
        Borneo kirjoitti:

1. Huumorintajuinen
        2. Kiltti
        3. Lojaali
        4. Sosiaalinen
        5. Hyvä työpaikka

5. hyvä työpaikka ei riitä... pitää olla todellinen imperiumin ylipäällikkö jotta naiselle kelpaisi.....

Ihmettelempä vaan, kun naiselta kysytään millainen olisi unelmien mies niin he vastaavat melkein aina "huumorintajuinen" tai "rehellinen".... VALETTA KAIKKI!!!!! huumorintajulla ei ole mitään merkitystä, vain ulkonäkö ja lompakko ratkaisevat!!!!!

Sillä ei todellakaan ole väliä kuinka paksu kukkaro on ja onko mies malli-tyyppiä... Se on tärkeää,että mies osaa rakastaa,ja osoittaa hellyyttä silloin kun nainen sitä tarvii. (Mies saa samanlaisen kohtelun kuin hän kohtelee naista.) Autolla,työpaikalla ja ulkonäöllä ei ole niin väliä,kunhan miehessä on sitä jotain,osaa rakastaa ja helliä, ja tekee työkseen sitä mitä tosissaan haluaa tehdä. Niin moni mies ajattelee vain rahaa ja lähtee opiskelemaankin alaa joka ei häntä kiinnosta pätkääkään,kunhan rahaa tulee...onko siinä sitten järkeä?

• ellu
        Borneo kirjoitti:

1. Huumorintajuinen
        2. Kiltti
        3. Lojaali
        4. Sosiaalinen
        5. Hyvä työpaikka

Tuo toinen luettelo voisi sopia jollekin missille tms. mutta ei ns. tavalliselle naiselle! Eli jos olet tavannut vain naisia, jotka haluavat noita asioita mieheltä, on omakin rimasi tainnut olla hieman liian korkealla!

• kemiN45

Mie tykkään kommeista ja vähemmän kommeista, mie tykkään hauskoista, totisista en niinkhän tykkää, mie en tykkää kieroista, enkä mie tykkää tyhmistä, mie tykkään energisistä (semmosta on hauska katella), mie tykkään karvasista (vähäkarvasetki mennee),mie en tykkää teennäisistä, juopoista mie en tykkää ollenkhan, mie tykkään aika monenmallisista miehistä. Kesämiehistä mie tykkään, talvimiehet on kalpeita....jne.

• sanna

1.miehisyyttä
      2.hellyyttä
      3.huumorintajua
      4.uskollisuutta
      5.siisteyttä
      ......6.mahtavaa rakastajaa!!
      7.ei tuppisuuta..
      8.tykkää lapsista,eläimistä,luonnosta
      9.hieman mustasukkaisuutta
      10.turvallisuutta
      ....tässä äkäsesti kymmenen toivetta....

• nainen

Ihannemies on
      - luottamukseni arvoinen
      - inhimillinen
      - itselleen rehellinen
      - ennakkoluuloton
      - intohimoinen, luova.

PS. Olen jo löytänyt hänet.

• RomanttineN46v

1.rehellisyys (myös itselleen)
        2.ihailee ja arvostaa naista (rehellisesti)
        3.omapäinen ( ei tukeudu naiseen joka asiassa)
        4.osaa hymyillä, itselleenkin (siis kaunis, valloittava hymy)
        5.eroottinen

• katzu

1.komee
      2.isokalu
      3.tietää miten nainen otetaan
      4.jaksaa uudestaan ja uudestaan...
      5.antaa kokeilla muitakin uroksia....että tietää mihin vertaa;)

täss oli rehellinen vastaus!!!! sanokoon noi muut misut mitä tahansa...;)

• tattoo2u2

huhhuh, sinuun mä tahdon tutustua...voih, mutta saako mies olla myös tatuoitu ja mistä tietää miten nainen otetaan?

Vastauksii...edelliset vastaukset tosi pliisuja

• katzu
        tattoo2u2 kirjoitti:

huhhuh, sinuun mä tahdon tutustua...voih, mutta saako mies olla myös tatuoitu ja mistä tietää miten nainen otetaan?

Joo tatskat on vaan plussaa kuten läväritkin tietty hyvänmaun rajoissa...
        Joo ja miten nainen otetaan eli joo tarkotin sitä et mies ei nyhväile vaan tietää mitä tekee ja ottaa naisen siis sillee vähä rajusti ja määrätietosesti;) suorasti sanottuna siis nai kunnolla;))

• tumma

Olen tumma puoliksi jenkki/afrikkalainen syntynyt suomessa.
        pit 192
        paino 91
        muut mitat 24,5 cm

en tupakoi
        lenkkeilen ja urheilen

katzu voisinko minä ole sinun mieleesi?

• sättinainen 45v
        tattoo2u2 kirjoitti:

kiltti
        huumorintajuinen
        puhdas ja siisti ( pieni miehinen
        hientuoksu olis silti hyvä )
        pitää minua kauniina ja haluaa
        ei anna mun murjottaa, vaan kysyy mikä
        vaivaa.
        Näitä en silti osaa laittaa arvojärjestykseen, riippuu tilanteesta.

• katzu
        tumma kirjoitti:

Olen tumma puoliksi jenkki/afrikkalainen syntynyt suomessa.
        pit 192
        paino 91
        muut mitat 24,5 cm

en tupakoi
        lenkkeilen ja urheilen

katzu voisinko minä ole sinun mieleesi?

Eihän sitä tiedä...;) mut mitat sul ainakin on kohdallaan, yks mitta varsinki kyl seisautti....;) huh hui;))))

• nainen
        tattoo2u2 kirjoitti:

Kuulehan, kyllä naiset yleensä arvostaa sisältöä enemmän kuin pakettia vaikka se sun mielestäs on pliisua.
        Mutta sinä ja se katzu taidatte olla aika nuoria vielä ja nuorena määrät ja mitat ovat laatua tärkeämmät. Katsos, ei ole kyse naimisesta vaan rakastelusta.

• k@rvajalka
        nainen kirjoitti:

Kuulehan, kyllä naiset yleensä arvostaa sisältöä enemmän kuin pakettia vaikka se sun mielestäs on pliisua.
        Mutta sinä ja se katzu taidatte olla aika nuoria vielä ja nuorena määrät ja mitat ovat laatua tärkeämmät. Katsos, ei ole kyse naimisesta vaan rakastelusta.

niin onko nyt niin että nuorempana arvostaa kokoa, näköä ja muuta pinnallista ja sitten vanhempana taas just noita sun esittämiä top 5 juttuja? ja miksiköhän se mieli sitten vanhempana muuttuu? mitä itse luulet syyksi?
        Kyllähän tää maailma pyörii kaikki aika paljon seksin,kauneuden ja rahan ympärillä joskus melkeen kyllästymiseen asti.... kommentia kiitos

• nainen
        k@rvajalka kirjoitti:

niin onko nyt niin että nuorempana arvostaa kokoa, näköä ja muuta pinnallista ja sitten vanhempana taas just noita sun esittämiä top 5 juttuja? ja miksiköhän se mieli sitten vanhempana muuttuu? mitä itse luulet syyksi?
        Kyllähän tää maailma pyörii kaikki aika paljon seksin,kauneuden ja rahan ympärillä joskus melkeen kyllästymiseen asti.... kommentia kiitos

Kai sitä ajan myötä oppii virheistään. Oppii hyväksymään itsensä ja omaa rajallisuuttaan. Räjähdysten sijaan oppii arvostamaan sellaista hyvää oloa mikä vähitellen kasvaa ja syvenee. Ja ennen kaikkea, oppii myös antamaan, osoittamaan omaa kiintymystään.
        Minusta ei ole mitenkään ihmeellistä, jos joku mies haluaa minut kun olen viimesen päälle tälläytynyt seksikkääksi, ihme on siinä että hän haluaa minut silloinkin kun villasukissa ja vanhoissa verkkareissa siivoan komeroita! Ja siinä, että minäkin haluan häntä kaikkineen, myös vähemmän loisteliaina päivinä.

• katzu
        k@rvajalka kirjoitti:

jeps ajattelin viel valottaa tota mun laatimaa listaa sen puolesta et kyl se on iha aikuisen typsyn laatima mä olen meinaan jo 27v täyttäny,mut joo tosiaan oon tosta iästäki sitä mieltä et ihminen on sen ikänen ku ite haluu jotku on jo vanhoja parikymppisenä ja toiset ei vanhene koskaa siis henkisesti...;)

• katzu
        nainen kirjoitti:

joo ei se iästä oo kii mä oon jo sentää 27v ja ihan seison listani takana vakaasti...mut ymmärrän toki et meitä on moneks:)

• nainen
        katzu kirjoitti:

joo ei se iästä oo kii mä oon jo sentää 27v ja ihan seison listani takana vakaasti...mut ymmärrän toki et meitä on moneks:)

On se iästä kii, oon melkein 20 vuotta sinua vanhempi. Sun ikäisenä ajattelin suunnilleen samalla tavalla kun sinä, aika ikävin seurauksin. Vanhemmiten oppii ettei koko elämä pyöri määrättyjen ruumiinosien ympärillä. Ihan totta.

• nainen
        katzu kirjoitti:

On se iästä kii, oon melkein 20 vuotta sinua vanhempi. Sun ikäisenä ajattelin suunnilleen samalla tavalla kun sinä, aika ikävin seurauksin. Vanhemmiten oppii ettei koko elämä pyöri määrättyjen ruumiinosien ympärillä. Ihan totta.

• sättinainen
        k@rvajalka kirjoitti:

Komeus ei pudotaa miestä mun listaltani, vaan omahyväisyys ja itserakkaus. Mutta kovasti alemmuudentuntoista miestäkään tuskin jaksaisin pönkittää. Terve itsekunnioitus pitäis olla ( sen ei tarvis sitten strategisia mittojaankaan sätissä julkaista ).Miehestä josta pitäisin löytäisin kyllä jotakin haluttavaa, vaikkapa karvaiset jalat. ( olis ihanat ) Mitkä on sun toiveesi naisen suhteen?

• katzu
        nainen kirjoitti:

hmmm....no meitä on monex...ja sun mielipide on ok...mut mä aattelen noin ja uskon ja toivon et viel sunkin ikäsenä osaan vaatii ja haluta ja pyrkiä siihen mitä tahdon ja haluun enkä tyytyis vähempään....mut eihän sitä tiedä mitä elämä tuo tullessaa ja kuin se ihmistä kasvattaa....;)

• yks-mies
        katzu kirjoitti:

Eihän sitä tiedä...;) mut mitat sul ainakin on kohdallaan, yks mitta varsinki kyl seisautti....;) huh hui;))))

..tota otsikkoni mieltä olen, kun katzun mielipiteitä luen. Ihmettelen, jos jostain löydät oman top5-miehesi ja pysytte yhdessä edes pari vuotta. Ihan eri juttu, jos sun top5-mies onkin kuvaus jostain lyhytaikaisesta suhteesta

• missaus

1. maksaa kaikki
        2. antaa käydä jakamassa
        3. ei välitä huonosta ulkonäöstä eikö ylipainosta
        4. Kuuntelee vittuilua suuttumatta
        5. ei käy vieraissa
        6. ei juo alkoholia
        7. ottaa suihin
        8. huolehtii ehkäisystä ja kaikesta taloushomista
        9. ostaa oman auton
        10. hoitaa lapset

• aieaouuuu

Mukava tavata, vaikka näin odottamattomassa paikassa? Oletko jo löytänyt unelmiesi miehen? Minä luulen, että löysin naiseni.

• amanda
        yks-mies kirjoitti:

..tota otsikkoni mieltä olen, kun katzun mielipiteitä luen. Ihmettelen, jos jostain löydät oman top5-miehesi ja pysytte yhdessä edes pari vuotta. Ihan eri juttu, jos sun top5-mies onkin kuvaus jostain lyhytaikaisesta suhteesta

naiset voi tykätä mistä vaan... #kröhöm# ;) mut mulla ei oo mitään top5:sta, ihmine o mikä o ja se riittää mul kun hyväksyn siit kaikki hyvät ja huonot puolet... joten aivan sama :)

• Anonyymi
        katzu kirjoitti:

Joo ja miten nainen otetaan eli joo tarkotin sitä et mies ei nyhväile vaan tietää mitä tekee ja ottaa naisen siis sillee vähä rajusti ja määrätietosesti;) suorasti sanottuna siis nai kunnolla;))

Minä mies nuolen sinun pillusi jos vain haluat ole hyvä ja soita jos tahdot niin puh 0405480617 soita

• Anonyymi
        katzu kirjoitti:

Oh yeeees, ja sitten syyte raiskauksesta, raastupaan, äkki rikastuminen ja eiku bilettään kavereiden kaa.

Mistä eläimistä nainen tykkää,no enshättään jaguaari sportti auto, minkkiturkki, tiikeri sängyssä sekä aasi, joka maksaa kaiken.

• karrvakorrva

Lue etsintäkuulutukset ja sinkkutytön toiveet..
      ..katso mitä mies vastaa!!

• k@rvajalka

oliko se toi ole mun mies?
        se sinkkutytön toive

• Nannanaipsukka;D

...ei sitten muuta ku treenaamaan:)))

Ei voi sanoa muuta, ko että sääliks käyp:) Kovat on naisten vaatimukset, mutta kukapa naisista pystyy tarjoamaan itse puoliakaan, mitä mieheltä odottavat???! Niin ja hei, ei ne suuret sanat suuta halkaise:OX

Nanna;D

• k@rvajalka

niin kyllä nää vaatimukset ja toivomukset aika paljon kertoo siitä että vaaditaan paljon mutta miten on sen antamisen laita.

Ja hei lisää kommenttia tatuoiduista kundeista nimimerkillä itekkin sellanen

• jaksat...

...kommentoida sitten kaikkeen olemattomaan taivaan ja Maan välillä. Kirjoita joskus johonkin järkevään aiheeseen kommenttisi. Taidan itse toisaalta tällä hetkellä sortua samaan.

~X~

PS. En ole nainen, mutta jokos Pro Gradu on valmis (tutkeit muistaakseni nettiä)*wirn*?

• k@rvajalka
        jaksat... kirjoitti:

...kommentoida sitten kaikkeen olemattomaan taivaan ja Maan välillä. Kirjoita joskus johonkin järkevään aiheeseen kommenttisi. Taidan itse toisaalta tällä hetkellä sortua samaan.

~X~

PS. En ole nainen, mutta jokos Pro Gradu on valmis (tutkeit muistaakseni nettiä)*wirn*?

niinpä mutta tämä kaikki on loppujen lopuksi vain viihdettä, joten kerro aihe mikä sun mielestä rikkoo tärkeysrajan....

• eräs vain

Mun mielipide on se että lähes kaikkien alle 20v (ja myöskin yli..) naisten top5 on:
        1.ulkonäkö
        2.ulkonäkö
        3.ulkonäkö
        4.huumorintaju
        5.sosiaalisuus

Muulla ei tunnu olevan mitään väliä ja noi 3 ekaa vain ratkaisee. Tämä on siis mun (19v jätkä) mielipide ja puhun pääosin alle 20-vuotiaista naisista.
        Sitten vituttaa kun naiset sanoo vielä että "ei se ulkonäkö meille niin tärkeää oo"

• just a girl
        eräs vain kirjoitti:

Mun mielipide on se että lähes kaikkien alle 20v (ja myöskin yli..) naisten top5 on:
        1.ulkonäkö
        2.ulkonäkö
        3.ulkonäkö
        4.huumorintaju
        5.sosiaalisuus

Muulla ei tunnu olevan mitään väliä ja noi 3 ekaa vain ratkaisee. Tämä on siis mun (19v jätkä) mielipide ja puhun pääosin alle 20-vuotiaista naisista.
        Sitten vituttaa kun naiset sanoo vielä että "ei se ulkonäkö meille niin tärkeää oo"

no joo joo, menkää vittu muualle itkee huonoo naisonneenne!!! oot varmaan ite yrittäny iskee vaan jotain pissiksii ni kai sen ny ymmärtää et niitten ainoo kriteeri on ulkonäkö...
        en sano et ulkonäkö ois mikään merkityksetön asia mut loppupeleis se ei todellakaan ratkaise...
        mitä huumorintajuun ja sosiaalisuuteen tulee, ni mikäs sen parempi jos näitä ominaisuuksii löytyy!!!

ja mun kokemuksen mukaan moniikaan alle 20v jätkii ei ees kiinnosta mikään oikee suhde vaan lähinnä pillu...

• mimmi 40

Mun viisi ratkaisevaan miestä kohtaan on :
      * huumori
      * eroottisuus
      * avoimuus ja ennakkoluuloton
      * aito ja empaattinen
      * hyvä suutelija joka saa sukat pyörimään

tälläisestä tykkää nainen joka 40 ;))

• panopoika

ja mikähän on sitä eroottisuutta??????

• nuorehko nainen

1. miellyttävä ulkonäkö & tyylikkyys
      2. samantyylinen huumorintaju kuin itsellä
      3. älykkyys
      4. luotettavuus
      5. se maaginen "jokin"

• Aikuinen mies...

Lapset,jotka ensi kerran pornolehden lukaistuaan
      luulevat tietävänsä kaiken. Yleensä 13-15 vuotiaat käyttävät tuollaisia TOP 5-juttuja, niin lienee käynyt nytkin. Uhoa on paljon, mutta
      kun tekemisen aika tulee, niin luikitaan pakoon
      ja huudellaan piiiitkän matkan päästä, että kerron isoveljelle ja se tulee ja kostaa.

Aikuiset ihmiset, joilla on jo elämänkokemusta takana, eivät viitsi vaivautua moiseen vastaamaan. He tietävät panostavansa laatuun, eikä määrään, kuten nuorempana tehdään kun etsitään kokemusta.
      He myös tietävät, että kiire tulee vasta lopussa ja mitä paremmin lämmittelet, sitä antaumuksellisempaa seksi on.

Opetelkaa lapset, älkääkä unohtako suojautua.
      Säästytte monelta harmilta...

Opettaja

• ei..

..kiinnostanut koko aihe; mutta kommentoida piti ;)) Sijassasi olisin jättänyt väliin.....kun/jos ei yhtään kiinnostanut :))))

• kemiN45

Öhömmm...tuota...mie ainakin(toivottavasti) vielä 85-vuotiaana vastaan top5 tai 10 -kysymyksiin. Miehet ovat ikuinen ilomme. Jos ei muuten, niin ajatuksissa....

• Phileas Fogg

Eli mitä nainen miehestä haluaa:

1. rahaa pitää olla riittävästi
      2. urheiluauto ison mersun lisäksi
      3. omakotitalo kalliilla paikalla westendissä
      4. omasta yrityksestä paljon lomaa joka käytetään pääasiassa matkusteluun
      5. iso moottorijahti(rättien kuivattelu ei ole in)

muut asiat ovatkin täysin toisarvoisia meissä miehissä =o)

• k@rvajalka

Olen aika pitkälti samaa mieltä kanssasi

• mie1

... hyvä olla ulkonäköä sen verran että naiset on kieli pitkällä missä liikkuukin. Raha tai muukaan mammona ei ole tärkeää kun vaan näyttää himottavalta. Kyllä sitä rahaakin sitten aikanaan siunaantuu.

Kumma miten naiset osaakin haluta yksiä samoja häntäheikkejä jotka osaavat käyttää ulkonäköä ja supliikkia ja tehdä mahdollisimman monesta kertakäyttötavaran.

Ei sillä että itsekään ruma olisin...pikkusen persoonattomasti persoonallinen ehkä.

• just a girl
        mie1 kirjoitti:

... hyvä olla ulkonäköä sen verran että naiset on kieli pitkällä missä liikkuukin. Raha tai muukaan mammona ei ole tärkeää kun vaan näyttää himottavalta. Kyllä sitä rahaakin sitten aikanaan siunaantuu.

Kumma miten naiset osaakin haluta yksiä samoja häntäheikkejä jotka osaavat käyttää ulkonäköä ja supliikkia ja tehdä mahdollisimman monesta kertakäyttötavaran.

Ei sillä että itsekään ruma olisin...pikkusen persoonattomasti persoonallinen ehkä.

ootteko kenties jotenki katkerii(silt vähän kuulostaa) tai pettyneitä nais-suhteisiinne...vai mikä on ongelma? ootteko ehkä ajatellu et joku on menny pieleen vaik esim. sen takii et te ootte ite ollu idiootteja...
        no kuiteskin mun top-5:
        1.kommunikointi-kykyinen, eli osaa puhua, mutta myös KUUNNELLA!!!
        2.samanlainen huumorintaju - samalla "aaltopituudella"
        3.kunnioittaa tasa-arvoa, ei pelkää vahvaakaan naista...
        4.ennakkoluuloton, ei kaavoihin ja rooleihin kangistunut tai suvaitsematon
        5.myös järjen käyttö on sallittua... en tarkota et tarttis olla mikään älykkö, mut että osais pohtia asioita vähän syvemmin ku esim. edellisten kirjottajat...ei mikään juntti

vaatimukset on kovat, mut niistä voidaan myös tinkiä...;)

• just a girl
        just a girl kirjoitti:

ootteko kenties jotenki katkerii(silt vähän kuulostaa) tai pettyneitä nais-suhteisiinne...vai mikä on ongelma? ootteko ehkä ajatellu et joku on menny pieleen vaik esim. sen takii et te ootte ite ollu idiootteja...
        no kuiteskin mun top-5:
        1.kommunikointi-kykyinen, eli osaa puhua, mutta myös KUUNNELLA!!!
        2.samanlainen huumorintaju - samalla "aaltopituudella"
        3.kunnioittaa tasa-arvoa, ei pelkää vahvaakaan naista...
        4.ennakkoluuloton, ei kaavoihin ja rooleihin kangistunut tai suvaitsematon
        5.myös järjen käyttö on sallittua... en tarkota et tarttis olla mikään älykkö, mut että osais pohtia asioita vähän syvemmin ku esim. edellisten kirjottajat...ei mikään juntti

vaatimukset on kovat, mut niistä voidaan myös tinkiä...;)

ja hei, mun mielestä sympaattisella olemuksella ja söpöllä hymyllä varustettu jätkä on huomattavasti kiinnostavampi vaihtoehto ku homo-hyppyrillä ja geelivuorella varustettu mr. finlandia.

ja ulkonäkö on toki plussaa mutta ei kaikki kaikessa!

• maalaismies

Anteeksi maalaisuuteni mutta voisiko joku mkertoa mulle missäpäin maailmaa tollanen west end niminen paika on?

• Nainen43

Jes..ja nehän ovat

1)iso meisseli
      2)taito käyttää sitä
      3)julmetun suuret lihakset
      4)rahaa niin paljon ettei ******** taivu
      5)halu miellyttää juuri minua

;-))))))

Että tällainen top-lista:-))))

• Olet tyhmä nainen43

Nainen43 on ilmeisesti mies, joka esiintyy naisena
        ja on älyltään vähälahjainen. Jos olet kuitenkin nainen niin huh huh, taidat olla koko ikäsi sinkku. Loppujen lopuksi tällaiset kyselyt ovat
        kuitenkin aivan turhia ja ennenkaikkia idioottimaisia.

• "naiselle 43v"

Huh huh , mikä kommentti 43v- naiselta mikäli olet edes nainen. Luulenpa että olet lapsen tasolla oleva mies tai poika. Jos kuitenkin olet 43v -nainen niin mikä mahtaa ollakaan lopputulos.
        Olet koko ikäsi joko sinkku tai joku yhtä "pehmeä"päinen on elämänkumppanisi. Oletko muuten lukenut pajonkin hölmöläisten tarinoita.
        Noilla eväillä ei tosimiestä saa IKINÄ.

• Nainen43
        Olet tyhmä nainen43 kirjoitti:

Nainen43 on ilmeisesti mies, joka esiintyy naisena
        ja on älyltään vähälahjainen. Jos olet kuitenkin nainen niin huh huh, taidat olla koko ikäsi sinkku. Loppujen lopuksi tällaiset kyselyt ovat
        kuitenkin aivan turhia ja ennenkaikkia idioottimaisia.

Kylläpäs täällä on liikenteessä todellisia tiukkapipoja, jotka ei huumoria ymmärrä:-).
        Eihän tällaisiin kyselyihin voi muuta kuin leikki-
        mielellä osallistua:-). Mutta se teille tiedoksi sanottakoon, että sinkku en ole:-). Huumoria rakkaat arvostelijat peliin mukaan:-))....

• Anonyymi

Parodiaaa

• nainen

- positiivisuus ja elämänilo
      - eroottisuus
      - rehellisyys
      - hyvä itsetunto
      - empaattisuus

• nainen 39

- positiivinen ja elämäniloinen
      - eroottinen
      -rehellinen
      -huumorintajuinen
      -hyvä itsetunto

• ¤thougnose86¤

1=ulkonäkö 2=luonne 3=vaatteet 4=kunto(hyväkuntoinen) 5=mieluiten asuu lähialueel ;)

• ...ja lista jatkuu ja jatkuu

1. Miehen pitää olla urheilullinen, komea, kiinnittää paljon huomiota ulkonäköönsä sekä pukeutumiseensa ja olla syvällinen ja henkevä.

2. Miehen pitää olla huomaavainen ja hellä sekä raju ja pelottava rakastaja silloin kun nainen sitä haluaa.

3. Miehen pitää olla urallaan menestyvä, omata paljon sosiaalisia kontakteja ja mielenkiintoisia harrastuksia, mutta hänellä pitää olla paljon aikaa naiselle.

4. Miehen pitää olla miehekäs ja karu mies, mutta hänen tulee osata itkeä ja ilmaista tunteitaan kunhan muistaa kuunnella aina kun nainen haluaa ilmaista omiaan.

5. Miehellä ei saa olla historiaa, mutta hänen tulee olla kokenut.

• mies

joskus ihmettelen miten tässä maassa ylipäätään lisäännytään...

• LUKEKAA!

Ymmärsittehän toki, että tuo edellinen viesti on feikki.

Ymmärtääkseni kirjoittaja haluaa kuitenkin provosoimalla kiinnittää huomiota mielenkiintoiseen asiaan.

Naisilla on nimittäin tänä päivänä usein hyvin epärealistinen kuva ihannemiehestään, ts. häneen liitetään kimppu ominaisuuksia, jotka ANIHARVOIN yhdistyvät samassa kehossa.

Miehen pitäsi olla yhtä aikaa kehoaan palvova bodari sekä luova taiteilija / filosofi, vaarallinen renttu ja naistenmies sekä turvallinen insinööri / remonttireiska, piinkova bisnesmies ja hellä, pullaa leipova pehmoisä.

Eli ei TODELLAKAAN mikään ihme, jos koko miessukupuolta alkaa pikkuhiljaa ahistaa ja yhä useampi päättää laistaa koko parisuhteen perustamisen ja keskittyy mieluummin johonkin mukavampaan, esim. pleikkarin pelaamiseen ;)

Sitten ollaan puolin toisin yksinämme ja tuijotellaan iltaisin unelmoiden telkkarista viihdetehtaiden luomia ihannemiehiä/naisia...

• k@rvajalka
        LUKEKAA! kirjoitti:

Ymmärtääkseni kirjoittaja haluaa kuitenkin provosoimalla kiinnittää huomiota mielenkiintoiseen asiaan.

Naisilla on nimittäin tänä päivänä usein hyvin epärealistinen kuva ihannemiehestään, ts. häneen liitetään kimppu ominaisuuksia, jotka ANIHARVOIN yhdistyvät samassa kehossa.

Miehen pitäsi olla yhtä aikaa kehoaan palvova bodari sekä luova taiteilija / filosofi, vaarallinen renttu ja naistenmies sekä turvallinen insinööri / remonttireiska, piinkova bisnesmies ja hellä, pullaa leipova pehmoisä.

Eli ei TODELLAKAAN mikään ihme, jos koko miessukupuolta alkaa pikkuhiljaa ahistaa ja yhä useampi päättää laistaa koko parisuhteen perustamisen ja keskittyy mieluummin johonkin mukavampaan, esim. pleikkarin pelaamiseen ;)

Sitten ollaan puolin toisin yksinämme ja tuijotellaan iltaisin unelmoiden telkkarista viihdetehtaiden luomia ihannemiehiä/naisia...

sanoisinko että mun mielestä nyt osuit asian ytimeen.

• Soif
        LUKEKAA! kirjoitti:

sarkasmia.

• Mjäs68
        Soif kirjoitti:

sarkasmia.

Niin. Siis tuo viestini oli todellakin tarkoitettu hieman kärjistetyksi esimerkiksi. Se oli rakennettu parin pahemman tapaamani naishenkilön toivelista yhdistämällä. Tuntuu, että varsinkin kolmeakymppiä lähentelevillä sinkutytöillä nuo unelmat ja todellisuus ovat alkaneet ajautua aika kauas toisistaan.

Olisi ihan mielenkiinnosta kuulla mitkä teistä naisista ovat ärsyttävimmät epärealistiset odotukset, joita me 30-vuoden paikkeilla olevat sinkkumiehet viljelemme.

• nämä?
        Mjäs68 kirjoitti:

Niin. Siis tuo viestini oli todellakin tarkoitettu hieman kärjistetyksi esimerkiksi. Se oli rakennettu parin pahemman tapaamani naishenkilön toivelista yhdistämällä. Tuntuu, että varsinkin kolmeakymppiä lähentelevillä sinkutytöillä nuo unelmat ja todellisuus ovat alkaneet ajautua aika kauas toisistaan.

Olisi ihan mielenkiinnosta kuulla mitkä teistä naisista ovat ärsyttävimmät epärealistiset odotukset, joita me 30-vuoden paikkeilla olevat sinkkumiehet viljelemme.

96-60-93

• Tazzia

1. Itsetunto kohillaan (tästä lähdetään)
      2. Turvallinen
      3. Itsestään huolehtiva (en meinaa pyykkilautavatsaa ja trimmii kroppaa vaan yleisolemusta. Tatuoinnit sopivassa määrin uuh!)
      4. Seksin saralla kokeilunhaluinen, rajukin.
      5. Luotettava (sisältää rehellisyyden, avoimuuden jne. koska ne synnyttää luottamuksen)

• *hups*

Olen seurustellut nyt n. 1v6kk ja olen onnellinen. Poikaystäväni on kaikkea sitä mitä minä haluan. Komea, hellä, rakastava, hauska ja oma itsensä. En ole vielä päivääkään katunut, sitä että olen ruvennut seurustelemaan hänen kanssa. Ja luulempa, että hän on se juuri oikea minulle...

• Anonyymi

Ehtiihän sitä katua sitten myöhemminkin, mutta eipä tässä hättäillä.

• eliza

no, tässä on minun top5 mitä mieheltä haluan:
      1. hän on uskollinen
      2. hän on luotettava
      3. hän on rehellinen
      4. hän ei polta, ei käytä liikaa alkoholia eikä käytä mitään laittomia aineita
      5. hän on hellä ja kiltti

• Mili

1. uskonnollisuus
      2. isänmaallisuus
      3. rehellisyys
      4. lapsirakkaus
      5. raittius

• heppu

eihän sukunimesi vain
        satu olemaan Tantti?

• Anonyymi

Tästä on aikaa, kun oot viestisi toimittanu, mutta kerrankin mun syväntä lähellä, ei nazi eikä kommari kiihkoilija.

• Nainen24

Jos saisin toivoa miehestä mitä tahansa, top 5 näyttäisi jokseenkin tältä:

1. Mieheen tulee voida luottaa täysin ja kaikissa tilanteissa. Uskollisuus ja luotettavuus on kaiken A ja O.

2. Miehen tulisi rakastaa minua niin, että olisi valmis tekemään puolestani mitä tahansa. Hän tekisi kaikkensa, jotta olisin onnellinen.

3. Miehen tulis näyttää tunteensa sanoin ja teoin. Mikään ei ole ihanampaa kuin miehen vilpitön rakkaudentunnustus, kukkakimppu tai vaikka takin auttaminen ylle. Hellyys ja ymmärtäväisyys tehoaa naiseen kuin naiseen. Herrasmiehet kunniaan !

4. Miehen tulee huolehtia ulkonäöstään ja hygieniastaan. Tässätapauksessa luen ulkonäköön kuuluvaksi ainakin vartalon, kasvot, hiukset ja vaatteet. Siis: säännöllinen peseytyminen, parturi, liikunta ja vaatekaupassa vierailu on sallittua !

5. Miehellä ei saa olla peukalo keskellä kämmentä. Pisteet nousee heti jos mies osaa korjata autoni ja tehdä kämpän pikkuremontit. Ja jottei kävisi liian helpoksi, haluaisin kuitenkin, että mies on käynyt korkeampiakin kouluja kuin peruskoulun/amiksen (ja tällä en kuitenkaan halua aliarvioida ketään!). Korkeasti koulutetut miehet vain ovat yleensä älykkäämpiä ja keskustelutaitoisempia ja ymmärtävät paremmin opiskelun merkityksen.

Tässä nämä. Tämä lista saa taatusti sovinistit takajaloilleen, mutta alussa mainitsinkin, että jos saisin toivoa miehestä MITÄ TAHANSA. Toki tiedän, että tällaisia miehiä on vain 1 miljoonassa...

• nainen

noh noh...tuohon pystyy nainenkin..:)

• e v v k

Top 1 - 5

Pieni pala taivasta...pitkä syntinen yö ja aamu kloonatun Hugh Grantin Notting Hillin kirjakauppaa pitävän Williamin kanssa...hmmnnn...nammn....

Ja aivan realistinen odotus...oikea Hugh olisi jo epärealistinen... ;))

• Misu

1.munaa
      2.Munaa
      3.MunaA
      4.MuNaA
      5.LISÄÄ M U N A A !!!!!!!

• huomiontehnyt

kuten tuosta huomaamme,joillekin naisille me miehet olemme puhtaasti vain "munankanto telineitä",mitäpä tuota enempää kommentoimaan.

• tietävä

Naisten top on helppo määrittää...:)

Naiset haluavat ennenkaikkea hyvää seksiä. Joka tarkoittaa hellää rakastelua pitkään. Jos on toisin, nainen alistuu tilanteeseen, josta hän ei nauti. Jos nainen on frigidi siihen en ota kantaa.

Tiesittekö mitä naiset toivoivat joululahjaksi...he halusivat hyvää hellää seksiä. Naista ei voi vain ottaa...heitä pitää rakastaa ja helliä taidolla ja tunteella.

Ostaakaapas pojat joskus vaimollenne tai naisellelle vaikkapa ruusuja...ei siihen tarvita mitään syntymäpäiviä...koittakaas..:)

Muuten naiset ovat äärimmäisen vaativia...=))

• miesp

Luulen näin:

1. Välitön samalla aallonpituudella oleminen, henkinen yhteensopivuus (äly ym.), joukosta just SIKSI erottuminen, vetovoima, hyvä olo
      2. (molemminpuolista) halua olla just sen kanssa

komeus, varakkuus ym.

Enpä tiiä onko tää jotain idealismia.
      Musta vaan ois hauska jos joskus tulis tuommonen.

• Mies 30

Hyvät ystävät täällä on hyviä asioita tullut listan kärkeen, joten olkaa hyviä ja tulostakaa koko lista niin teillä on kaikilla ohjekirja, jotta voitte viettää elämänne kumppaninne kanssa lintukodossa.

Onnellista loppuelämää kaikille!

• Anonyymi

Nuolen sinun kiimaisen pillusi olen mies jos haluat soita puh 0405480617 soita

• Nuinlyhkäsyyvessään

Top 5 lista?

Samalla aaltopituudella oleva
      Kommunikoiva
      Arvostaa muita kanssaeläjiä
      Huumorintajuinen
      Antaa omaa tilaa ja arvostaa sitä että itsekin hänelle sitä soisin

• aivanturhaa

Jospa ajatukset ovat muuttuneet, keskusteluketju laitettu alulle 2003,,,,eli 13vuoteen voi tapahtua vaikka mitä..

• lokakuu63

-LUOTTAMUS
      -Ottaa huomioon myös puolison ajatukset
      -Omillaan toimeen tuleva (maksaa laskut ajallaan)
      -Ei tarvii olla mikään Mersumies itse ajan Toyota Avensiksella farmari malli ihan jeesss.
      -Osaa käydä ruoka ostoksilla ja tehdä myös päivän ruoat kaikki huomioon ottaen
      -jos sovitaan niin myös tapahtuu

• Anonyymi

Nainen haluaa tanssia patjapolkkaa ja lakanavalssia naiselle luonteenomaisessa tanssiasennossa eli lahnakonfiguraatiossa.

• Anonyymi

* Miehen pitää olla "tiimipelaaja" (kaikki pallot pysyttävä ilmassa jos nainen niin tahtoo)
      * Ajatustenlukija (Kristallipallolla varustettu mies plussaa, kompassikin luetaan hyväksi)
      * Kokeilunhaluinen ja ei missään nimessä kahlitseva (Kylllllä, naisena haluan sitä sun tätä)
      * Huumorintajuinen (Myös sen vaikeahkon sarkasmin ymmärtävä)
      * Kyetä seksiin vähintään seitsemänä päivänä viikossa, mielellään monta kertaa päivässä

Anyone? Löytyykö?

Nimimerkillä: Vastauksia ja ehdokkaita odottava nainen, eli Minä <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe