sanokaa nyt hyvät härkä herrat millä teidät saa puhumaan,muutakin kuin tyhjän päiväistä?
miten
4
563
Vastaukset
- leo87
ei millään =D ite olen valittanu omalle härälle että vois puhua vähän enemmän mut ei se mitään auta ,ei ne vaan puhu =D
- lokki
Eikä pussaa. Kalanaisena kärsin tästä ihan hirveästi. Kaipaan hellyyttä ja haleja, tunnetta että olen rakastettu, kaivattu ja himottu. Välillä vaan kaikki tuntuu niin yksi puoliselta.
- Härkä
omassa tapauksessani, minut saa puhumaan "syvällisiä" aloittamalla puhumaan itse. Itselläni, "tyhjän" puhuminen on sellainen puolustuksellinen ele, joka tulee siitä että olemme varovaisia. Silloin kun olen syvällinen, olen sitä oikeassa seurassa. Silloin olen haavoittuvaimmillani, eikä se ole helppoa kenellekkään.
- juuri
härän tarvii ensin luottaa tarpeeksi siihen keskustelukumppaniinsa. Sitä syvemmälle pääsee, mitä enemmän härkä suhun luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184