Tunteeko kukaan tätä taiteilijaa,on tehnyt akvarelleja ja öljyväritöitä 40luvulla.
M HALME
11
6696
Vastaukset
- Print24
Hei, en ole valitettavasti ikinä kuullutkaan...
- puuta
Silloin tällöin myytävänä Halmeen töitä.
Ei kovin arvokkaita mutta ihan kivan näköisiä
maisemia.
Itsellänikin on yksi ranta/saarimaisema. - Kukkia äidille
Seinälläni on yksi M.Halmeen öljyvärityö. Tainnut olla jo ainakin 50 vuotta. Olen kyllä pitänyt siitä.
- Liisa
Ostin juuri kirpparilta kivan pehmeälinjaisen talvimaiseman. Signeeraus M.Halme.-49. Tykkään siitä kovasti, mutta olis kiva tietää taiteilijasta enemmän.
- 50x60
Mulla on M Halmeen työ nimeltä Vantaanjoki peräisin isotätini jäämistöstä.
- Sirps
Me kans löydettiin kirpparilta just kaks kivaa M. Halmeen maalaamaa öljyvärityötä vuodelta 45 ja 49 parilla kympillä yhteensä. Kivoja! Olis mukava tietää taiteilijasta enemmän.
- Butleri
Mullakin on akvarelli ja o.rovion öljyväri ostakaa 200€ 1pokeronline@gmail.com Halmeen töistä pyydetään jo yli 2 sataa yksinään
- Heidi.H77
Mullakin on M. Halmeen akvarelli tunturimaisema purolla perittynä teoksena. Kaunis kuin mikä, enkä ikinä koskaan luovu siitä, mutta kiinnostaa kovasti tietää enemmän taiteilijasta.
- Tyittu
Hei,
Minullakin on kaksi hänen akvarellityötään myrskyävä meri ja jokimaisema vuosilta 1939... Olen omistanut ne yli puolet elämästäni ja pidän niistä kovasti. - Anonyymi
Halmeen Masa oli kummitätini mies ja maalaili aikoinaan. Minullakin on hänen antama maalaus vuodelta -51, "poika uittaa purjelaivaa", kaunis pieni taulu. Ehkä 45x 30cm, raameineen.
Masa on elämänsä elänyt, siitä sen enmpää. - Anonyymi
Minulla on akvarelli, järvimaisema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134