Kauanko teillä on kestänyt canalplussan aukeaminen kanavapaketin oston jälkeen? Montakin päivää?
Kauanko?
7
489
Vastaukset
- samana päivänä
Pitää vaan ensin antaa boksin virittää kanavat ja sitten kortti paikalleen ja OIKEIN PÄIN ja sitten laitat boksin Canal kanavalle ja annat olla sen siinä noin tunnin verran, kyllä se siitä sit päivittyy sinä aikana!
- Miemä
Sulla kaapelidigiboxi?
- cnyyvannzn
Miemä kirjoitti:
Sulla kaapelidigiboxi?
tuo kortin valtuutus tulee tod näk alle tunnissa. kuitenkin pahimmillaan tilanteeseen saattaa mennä muutamia tunteja.
taitaa soneran kaapeli olla ainoa, jossa tuota päiviä odotellaan..
mulla elisan verkossa muutokset oli päivittynyt aina sen vartin aikana, jonka elisa-kaupasta kotiin kävelin. - samana päivänä
Miemä kirjoitti:
Sulla kaapelidigiboxi?
Mä hankin satelliittiboksin kodinkoneliikkeestä ja tein Canal Digital sopimuksen, kanavat aukes samanapäivänä kun laitteen ensin oli käyttöönottanut, kanavat virittänyt jne. Ei ihan siltä istumalta aukee vaan pitää ensin laittaa boksi jollekin kanavalle, vaikka Music TV:lle tai Canal :lle ja odotella että kortti päivittyy.
- minäminäminä111
kyllä se heti melkein pitäs olla auki,ne ajaa siellä useasti päivässä läpi kun on uusia ottajia niin samana päivänä kyllä pitäs olla auki.
- vieraileva tähti
Me tilattiin Canalilta antenniverkkoon (meillä ei ole kaapeli- tai sateliittiverkkoa) puhelinmyyjältä Canal Total-kanavapaketti ja tänään tuo katselukortti tuli postissa.
Tein kaiken ohjeiden mukaan eli laitoin kortin korttipaikkaan (oikein päin), sammutin boxista virran viideksi minuutiksi, laitoin virran päälle ja kanavan Disney Channelille. Nyt se on tuossa varmaan kolmisen tuntia ollut eikä vieläkään muka ole katseluoikeutta. Siis aivan älytöntä jos täytyy koko ilta odottaa että saa kanavat näkymään, kun se puhelinmyyjä väitti kaiken olevan sillä selvän, kun vain pukkaan kortin korttipaikkaan, napsautan virran hetkeksi pois ja laitan virran takas päälle. Ei se mistään tuntien odotuksesta puhunut. Alkaa jo nyppiä valmiiksi koko paska, varsinkin kun kattelin että olis voinut Ärrältäkin ostaa tuon kanavapaketin Prepaidina.- cnyyvannzn
ainakin viasatilla asiakaspalvelu pystyy tekemään pikavaltuutuksen jolloin kanavat alkavat näkymään heti. tosin niillä on puhelinautomaattikin johon kortin ja boksin numerot naputtelemalla tuon pikavaltuutuksen saa tehtyä itse.
katso canalin sivuilta, josko niillä olisi jokin vastaava systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007458Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795812Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583735Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513453Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321827Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831796- 421414
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276