Niin, mitä mieltä olette kyseisestä sarjasta? Mielestäni sarja on hyvä! Olen lukenut kaikki muut kirjat, paitsi sen viimeisen. Suosittelisin sarjaa kaikille eläinrakkaille!
Seitsemän tassua ja Penny?
3
341
Vastaukset
- mie...
luin sen ensimmäisen osan reilut vuosi sitten. sopii hyvin niille joille eläimet on elämässä tärkeimpiä asioita.huomas heti et ne on tarkotettu mua nuoremmille. ehkä 8-10 vuotiaille.kannattaa lukea jos ei millään löydä parempia...no täähän on vain mun mielipide.
- Olen blondi, älä välitä
Musta kyseinen sarja on aivan mahtava. Mä luen tosi paljon ja mielelläni ja tää on ehdottomasti paras kirjasarja. Kyllä mä niitä vielä luen, vaikka olenkin jo 14.
- Nimetön
Itse luin tuon sarjan kun olin joku 11 vuotias, ja olihan se sillon ihan hyvä... Tai sillein hyvä, että jaksoin lukee kaikki kirjat siitä...:) Mutta nyt ei kyllä vois vähempää kiinnostaa tuo koko sarja, mutta suosittelen sitä joka tapauksessa 9-12 vuotiaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164