Kuopion kummitukset

Tasetus

Niin voisitte kertoa jos teillä olisi jotain tietoa Kuopion kummitustaloista. Kun kaverin kanssa innostuttiin paranormaalin tutkimisesta mutta ei vaan ole löytyny mitään tutkimus kohetta.

11

2936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • you see

se voi olla lähempänä kuin luuletkaan. YKSIN ollessasi katso yöllä peiliin ja käske kummituksen tulla peiliin katsottavaksesi myös. Kokeile, jos uskallat;)

• Jorma Lerssi

!Ei heikkohermoisille!

Omassa kämpässäsi voit manata kummituksen esille näin: mene makuuhuoneeseesi, sytytä pari kynttilää.
      Pue musta paita ja mustat housut päällesi, hypi tasajalkaa samalla huutaen "mulukuu mun mummun mulk-kuu" ja pyörien ympyrää, kohta, katso sänkyysi.
      Siellä se lakanakummitus on, valloittanut sänkysi!!

!Ei heikkohermoisille!

• Vepmaster

joo että terve vaan taselle, säkin näköjään pyörit täällä.

• kuopionhistoriaa

Asemakadun, Suokadun ja Maaherrankadun välinen alue on vanhan hautausmaan päällä.

• kansatieteiliä

Se on intiaanien hautuumaa! On muuten vielä niitä Savoche-intiaaneja, pahinta laatua, kummittelevat niin vituraisenmoisesti. Päällikkönähän niillä oli aikanaan suuri sotaherra Suatanpa Istua.

• kontaktihenkilö

Spede kummittelee kuopiossa. Jos näet kaljun, jolla on parta, niin se on speden haamu. Oon nähnyt sen monesti. Viimeksi äsken.

• SperttiSpasanen

Otitko nimittäin kahten vai kolmen tonnin haasteen?

• virallinenvalvojapiiskaa

Missäs sitä kummitellaan? - Kuopijossa. - Jaa, onkos sellanenki paikka olemassa, mikäs siinä sitten, kyllä se mulle sopii.

• Anonyymi

Haminalahden kartano

• Anonyymi

Ei siellä kummittele pötyä

• Anonyymi

Kaverini asui pienenä länsi kadulla ja siellä tapahtui vaikka ja mitä paranormaalia. Hänen äiti oli soittanut sille tyypille joka omistaa sen paikan ja se tyyppi joka omistaa sen paikan niin kertoi että länsikatu oli rakennettu hautausmaan päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5614
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4960
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2864
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1622
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1539
    Aihe