Halpalennoilla Islantiin?

Rrrair

Onko kenelläkään kokemuksia halpalennoista ja Islannista? Suomesta pääsee varmaan aika hyvin Lontooseen, mutta kuinka sieltä Islantiin?

7

3262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpis

Iceland express ainakin lentää halvalla Islantiin, mm. Lontoosta ja myös esim. köpiksestä.

• Raimohärkä

näyttää, että kaikkineen veroineen sas lentää kuitenkin halviten sinne

• eka kertaa

Moi,

ootko huomannu, että Icelandairilla on vielä voimassa matkamessutarjous, suora lento Hesasta 295 euroa!

• Ryanair

http://www.icelandexpress.com/
      www.ryanair.com

yhdistelmä on usein edullisin, menopaluu noin 300€,

Näillä lennoilla on yhteys myös Frankfurt-Hahnin kautta, joka tosin on yleensä kallimpi.

• jmx

Islanti ja halpa ei ole synonyymit, vai meinaatko että pääsee halvalla perille ja on vara jotain ostaakin..Jos Norja on hintava sitten tulee Islanti..

• Katka

Moi,
      Itse lensin Iceland Air Tukholmasta Reykjavikiin hinta menopaluu 160e veroinen sun muineen, eli yli 200e halvempi kuin Helsingistä. Kyseessä oli nettitarjous eli siellä täytyy kytätä ja sitä ei sitten peruta. Varasin matkan noin 3 kk ennen lähtöä, mutta jo seuraavana aamuna hinta oli noussut noin 150e. eli tuurista on kiinni. Paluulentoani kuitenkin siirsin, koska niin hyvin viihdyin ja lisähinta siitä oli muistaakseni 50e. Ja Suomesta yhteydet Tukholmaan ja Arlandaan ovat hyvät ja edulliset, suosin usein tuota vaihtoehtoa matkoilla. Katselin myös noita Iceland Express ja vastaavia lentoja, mutta niissä tökki mm. lentoaikataulut, yötä olisi pitänyt olla lentokentällä. Eikä se hinta sitten loppujen lopuksi enää ollut edullinen kun laskee lennot Suomesta esim. Lontooseen tai Köpikseen.

• Nimetön

Mä varasin lennot Travellinkistä ja ihan suht halvalta näytti vaikka joutuikin lentelemään edestakaisin Finnairin, Iceland airin ja Blue1 koneilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58