Keskustelu täällä näyttää pääosin niin fiksulta että mietin, saisinko mahdollisesti teiltä vähän apua. :) Poikaystäväni kertoi vähän aikaa sitten tykkäävänsä pukeutua naisten vaatteisiin, ja vaikka se ei sinänsä ajatuksena haittaakaan minua yhtään, tämä on kuitenkin minulle täysin uusi asia, joka hämmentää enkä oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua.
Syy miksi poikaystäväni kertoi tämän oli se, että hän halusi olla rehellinen minulle, on kuulemma kyllästynyt salailemaan sitä seurustelukumppanilta. Hän ei pyytänyt minua millään tavalla osallistumaan puuhiinsa, enkä tiedä haluaisiko hän edes minun osallistuvan. Hän vain halusi hyväksyntäni ja sai sen. Jollain tasolla asia kuitenkin jäi vaivaamaan minua. Pelottaa vähän, voiko hän myöhemmin paljastua homoksi? Entä voiko hän olla täysin tyytyväinen seksielämäämme, vaikka siihen ei liittyisikään hänen osaltaan naiseksi pukeutumista? Kaikennäköisiä kysymyksiä tulee mieleen, joka tällä hetkellä tuntuu olevan vähän sekasortoisessa tilassa :)
Transvestiitin kanssa seurustelu
25
5753
Vastaukset
- näyttää...
Seurustelussasi ei ole mitää epäiltävää. Transvestiittien seksuaalinen suuntautuminen on samaa luokka ns. tavallisten miesten kanssa. Jos kerran poikaystäväsi seurustelee kanssasi, hän on aika varmasti tavallinen hetero, eikä todennäköisesti myöhemminkään osoittaudu homoksi.
Jos hän ei ole tähänkään mennessä ehdotellut että olisi naiseksi pukeutuneena sängyssä kanssasi, ei ehkä transvestiittistä fetismiäkään ole. Toisaalta hän voi myös edetä askel kerallaan ja ehdottaa tätä joskus tulevaisuudessa. Siinä vaiheessa voit sitten miettiä hyväksyäkö sen.
Trensvestiitin kanssa seurustelu ei ole kovinkaan erilaista kuin muidenkaan miesten kanssa, ellei hän halua esimerkiksi yhdessä tyttöilyä ulkona tms. Transvestiitti mies on heteromies, joka tuntee joskus tarvetta pukeutua ja eläytyä naisen maailmaan ja lyhytkin hetki voi riittää.
Puhu poikaystäväsi kanssa näistä asioista ja mieti itsekin asioita ennakkoluulottomasti. Mikäli kaipaat ammattiapua, sitä saa Transtukipisteeltä. Hei!
Onpa mukava, kun kaverisi on kertonut sinulle suurimman salaisuutensa. Uskon, että tuota hetkeä on edeltänyt monta pohdintaa. Jos itse mietit nyt asioita, on sitä saanut tehdä kaverisikin.
Kun asia on avoin, se on hyvä. Voitte rauhassa tutustua ilmiöön ja pohtia, haluatteko säilyttää asian pelkästään omana juttunanne vai haluatteko kenties joskus tulla mukaan piireihimme. Tiittipuolisot ovat olleet yleensä tyytyväisiä siihen, kun ovat päässeet vaihtamaan ajatuksiaan keskenään.
Varmasti tyttöily kehittyy johonkin suuntaan, mutta sitä voi toki ohjailla. Itselläni se kehittyi lopulta sosiaaliseksi toiminnaksi, viihdyn vallan hyvin ihmisten keskellä ja saamani kohtelu on ollut parempaa kuin uskalsin uneksiakaan. Tietysti järjen kanssa pitää ulkoilutkin hoitaa, kotinurkat kannattanee unohtaa ja käydä vähän vieraammissa ympyröissä.
Ei tämä tyttöily ole kuitenkaan elämää suurempi asia, toki merkittävä osa elämää. Jos tiitti ei saa "harrastaa", paha olo on käsin kosketeltavissa. Kuten edellinen kirjoittaja totesi, puhukaa, lukekaa, miettikää - ja kannustuksena, tulkaa mukaan toimintaamme, se on ihan mukavaa - ette ole ainoita!- hannajohanna
oli hienoa lukea viestisi. mielestäni ei ole mitään syytä edes ajatella mahdollistakaan homoutta. ko. henkilöt pukeutuvat ja käyttäytyvät kokemukseni mukaan tosi maskuliinisesti.
oikea homo tytön vaatteissa ja tyttöä rakastaen on huom. minun mielestäni mahdoton ajatus, kuin rolls royce vetämässä peräkärryissä heinäpaaleja.( mikä vertaus, huh)
olkaa molemmat onnellisia sillä teillä on elämässänne rikkaus. rakkautta joka päivälle ja kaikkea muutakin hyvää teille kiva että kirjoitat tänne.
Se että kumppanisi kertoo sinulle suurimman salaisuutensa on luottamuksen ja rakkauden osoitus.
Mitä homouteen tulee, uskon että meissä jokaisessa asuu pieni homo. Olen oppinut yli 10 vuotta rakastamaan puolisoani hänenä itsenään enkä suostu lähtemään minkään kotkotuksen mukaan. Olivat he naisia tai miehiä. Siis sillä ei ole enää merkitystä onko homo vai ei jos on jo parinsa valinnut ja vakiintunut.
onnea teille
Heli- Huoleen
Seksuaalisessa käyttäytymisessä tuskin mitään poikkeavaisuutta, onhan hän sinuun tutustunut. Saattaa olla, että hän haluaa pitää tapansa itsellään, saattaa olla että joskus kahdenkeskenkin haluaisi pukeutua vaikka sitä ei kerrokkaan. Jos itse olet asialle avoin, niin mikään ei estä puhumasta asiasta. Hänelle saattaisi olla isokin juttu jos saisi joskus seuraa pukeutuessaan.
- Äijänkäppänä
kuuleppas,jos se alkaa sukkahousuissa tepastelemaan niin paas se pihalle.
Äijänkäppänä kirjoitti:
Viisi asiallista viestiä ennen äijänkäppänää....
Kuulehan sinä äijä, jos nainen alkaa savustaa pihalle tuon syyn takia, niin kannattaa lähteä ihan vapaaehtoisesti.
Ymmärtäviä naisia meille kyllä riittää, aivan ihania avarakatseisia yksilöitä. Ystäväpiirissäni on useita naisia, jotka odottavat nähdäkseen uusia kuviani tai tavatakseen minut Minna-Maariana. Sitä herkkua en kaikille suo, ne joille olen asiasta kertonut, ovat sellaisia naisia, joita arvostan suuresti.
Saattaa olla, että tällaiset naiset eivät kuulu ystäväpiiriisi, äijänkäppänä, mutta en voi muuta sanoa kuin että sori boi, elämä on....
Nostan hattua tai niiaan kauniisti, tilanteesta riippuen, näille ihanille ymmärtäväisille naisille!
Minna-Maaria- Ei ole
Äijänkäppänä kirjoitti:
Mitään väärää taikka pahaa. Olen saanut kaupassa naismyyjiltä apua vaateostoksilla ja aivan vapaaehtoisesti ovat apuansa tarjonnut, enkä osaa sanoin kuvailla paljonko arvostan naista joka ymmärtää ja haluaa auttaa.
- Äijänkäppänä
Ei ole kirjoitti:
Mitään väärää taikka pahaa. Olen saanut kaupassa naismyyjiltä apua vaateostoksilla ja aivan vapaaehtoisesti ovat apuansa tarjonnut, enkä osaa sanoin kuvailla paljonko arvostan naista joka ymmärtää ja haluaa auttaa.
Ihan hullua hommaa matkia muijia ja niitten ulkonäköö. Onko sulla viälä käsilaukku ja meikkipussi...
Äijänkäppänä kirjoitti:
Ihan hullua hommaa matkia muijia ja niitten ulkonäköö. Onko sulla viälä käsilaukku ja meikkipussi...
Ei hassua ensinkään. Ensiksikin on hauskaa pukeutua ja myös katsella ihmisiä ja heidän ilmeitään ja jutustella heidän kanssaan.
Iltalaukkuja löytyy kolme, eri väriset eri vaatevaihtoehtojen kanssa. Laukkuun mahtuvat myös tarvittavat meikit.
Vaikeampaa sinun on kysyä, äijänkäppänä, sitä, mitä minulta ei löydy kuin mitä minulta löytyy..... Olen yrittänyt hankkia kaiken mahdollisen pukeutumiseen liittyvän tilpehöörin, mutta jos jotakin puuttuvaa keksit, pitää käydä sitten kaupassa. Myyjät kyllä auttavat auliisti!
Hymyillään kun tavataan :)
Minna-Maaria- pohjan akka
Äijänkäppänä kirjoitti:
on lukea ja kirjotella transihmisten ryhmässä jos ei niistä mitään tajua.
- Minulla
Äijänkäppänä kirjoitti:
Meikipussi ja käsilaukku, enkä matki naista. Olen omalla tavallani oma itseni, eikä muutoinkaan ole olemassa tiukkoja raameja, että mikä juttu on fyysisesti naisille ja mikä fyysisesti miehille. Ei siinä ole mitään väärää, että ihminen toteuttaa mielihalujaan. Hetken päästä olen toivottavasti sen oloinen ettet sinäkään erota kumpaan sukupuoleen olen syntynyt.
- kukkakeppiläinen
Minna-Maaria kirjoitti:
Kuulehan sinä äijä, jos nainen alkaa savustaa pihalle tuon syyn takia, niin kannattaa lähteä ihan vapaaehtoisesti.
Ymmärtäviä naisia meille kyllä riittää, aivan ihania avarakatseisia yksilöitä. Ystäväpiirissäni on useita naisia, jotka odottavat nähdäkseen uusia kuviani tai tavatakseen minut Minna-Maariana. Sitä herkkua en kaikille suo, ne joille olen asiasta kertonut, ovat sellaisia naisia, joita arvostan suuresti.
Saattaa olla, että tällaiset naiset eivät kuulu ystäväpiiriisi, äijänkäppänä, mutta en voi muuta sanoa kuin että sori boi, elämä on....
Nostan hattua tai niiaan kauniisti, tilanteesta riippuen, näille ihanille ymmärtäväisille naisille!
Minna-MaariaOlen itse transtaustainen nainen enkä toivoisi mieheni pukeutuvan hameeseen, koska minä haluan olla nainen parisuhteessa, enkä ole myöskään lesbo. En silti ole mielestäni ahdasmielinen.
Muut saa harrastaa mitä vain, mutten halua, että minun mieheni tekisi sellaista. - puuterilumella
kukkakeppiläinen kirjoitti:
Olen itse transtaustainen nainen enkä toivoisi mieheni pukeutuvan hameeseen, koska minä haluan olla nainen parisuhteessa, enkä ole myöskään lesbo. En silti ole mielestäni ahdasmielinen.
Muut saa harrastaa mitä vain, mutten halua, että minun mieheni tekisi sellaista.Sama täällä, jos olisin hetero. En varmaankaan syttyisi millään tavoin noista tyttöleikeistä. Toisaalta voisin sen salliakin, jos ei minun eteeni niissä hepeneissään tulisi keikistelemään. Se vaan saattaisi olla tilanne, jonka jälkeen en voisi milloinkaan ottaa sitä ihmistä enää vakavasti missään suhteessa.
- Omaa
kukkakeppiläinen kirjoitti:
Olen itse transtaustainen nainen enkä toivoisi mieheni pukeutuvan hameeseen, koska minä haluan olla nainen parisuhteessa, enkä ole myöskään lesbo. En silti ole mielestäni ahdasmielinen.
Muut saa harrastaa mitä vain, mutten halua, että minun mieheni tekisi sellaista.Suuntautumista jopa sukupuolisesti kyseenalaistan, niin mielestäni naisen todellakin pitää olla nainen. Onhan näitä luomunaisiakin kun eivät osaa millään muotoa nauttia taikka tuoda naiseuttaa esille. Rehellisesti sanottuna moukka naisia.
- Yks nainen
Minna-Maaria kirjoitti:
Minna-MaariaSinä olet hyvä tyyppi! Tämä viesti tulee nyt vuosien perästä tulevaisuudesta enkä tiedä tavoittaako se enää ketään. Se on totta, että tuollaisia äijänkäppänän tyylisiä kirjoittelijoita on vähän joka palstalla tai sitten niitä huumoriheppuja, noita piileviä tai unohdettuja koomikoita, jotka veistelevät vitsiä asioista kuin asioista. Minä en ole tiitti, olen ihan biologinen nainen, mutta olen keskustellut tiittien kanssa keskustelupalstoilla ja olen minäkin saanut asiatonta kommenttia (lähinnä joiltakin ns. taviksilta), kun olen uskaltanut puolustaa tätäkin asiaa ja teitä tiittejä .Yksi kommentoija käski minun painua helvettiin. Minä vain näen tämänkin asian puolustamisen arvoiseksi enkä olisi minä, jos ajjattelisin toisin. Minusta sinä olet rohkea ihminen, kun olet uskaltautunut tämän asian kanssa ulkoilmaan. Kunpa yhä useampi tiitti uskaltaisi. Minä en näe tässä mitään pahaa. Ymmärrän kyllä, että monet tiitit pelkäävät syrjityksi tulemista ja väkivaltaa ja eivät siksi uskalla kävellä naisen näköisenä ulkona, etenkään päiväsaikaan, vaikka myöhään illalla ja yöaikaan tapahtuu juuri enemmän väkivallantekoja kuin päivällä, esim. kaupungin keskustoissa, kun ihmisiä tulee baareista, teattereista yms. ja odottaa taksia tai linja-autoa tai kävelee kotiin. Minä haluaisin tavata teitä tiittejä ja laitoinkin postia aiheesta Setaan. Yksi ihminen ehdotti minulle, että miksen ottaisi sinne yhteyttä. Näin aluksi haluaisin tavata jonkun tai joitakin oman asuinpaikkakuntan tiittejä. haluan tällä tavalla myös tutustua syvemmin omaan asuinkaupunkiini eli mitä täältä löytyy sen ns. pinnallisen katukuvan alta. Olen asunut täällä koko ikäni ja vain kerran olen tavannut tällaisen ihmisen (tiitti tai sellaisen, joka mitä todennäköisimmin oli tällainen) ja hänkin oli alunperin muualta kotoisin. Kyllä kai täältäkin heitä löytyy. Yks ihminen, oli luultavasti itse tiitti ja samalta paikkakunnalta kuin minä, sanoi että kyllä heitä on, mutta haluaisin tietää todella onko heitä. Erityisesti haluaisin tietää onko nuorempia tiittejä, kun monet ulkoilmaan uskaltautuneet tiitit ovat usein ikäväliltä 40-60 . Asiassa on kuitenkin hieman esteitä, sillä sukulaisteni reagoiminen asiaan hieman huolettaa. pelkään, että jos tai kun he saisivat tietää tästä, että haluaisin tavata tiittejä, he pitäisivät minua outona. Jos minun pitäisi mennä käymään, esim. täällä Setan paikallisessa toimistossa tai jotain, minun pitäisi salailla asiaa. Tässä lähelläni nimittäin asuu muutama sukulaiseni ja heidän takiaan ainakin aluksi pitäisi tällaista asiaa salailla. En tiedä mitä teen. Haluaisin kuitenkin tavalla tai toisella edetä tässä asiassa.
- Yks nainen
Yks nainen kirjoitti:
Sinä olet hyvä tyyppi! Tämä viesti tulee nyt vuosien perästä tulevaisuudesta enkä tiedä tavoittaako se enää ketään. Se on totta, että tuollaisia äijänkäppänän tyylisiä kirjoittelijoita on vähän joka palstalla tai sitten niitä huumoriheppuja, noita piileviä tai unohdettuja koomikoita, jotka veistelevät vitsiä asioista kuin asioista. Minä en ole tiitti, olen ihan biologinen nainen, mutta olen keskustellut tiittien kanssa keskustelupalstoilla ja olen minäkin saanut asiatonta kommenttia (lähinnä joiltakin ns. taviksilta), kun olen uskaltanut puolustaa tätäkin asiaa ja teitä tiittejä .Yksi kommentoija käski minun painua helvettiin. Minä vain näen tämänkin asian puolustamisen arvoiseksi enkä olisi minä, jos ajjattelisin toisin. Minusta sinä olet rohkea ihminen, kun olet uskaltautunut tämän asian kanssa ulkoilmaan. Kunpa yhä useampi tiitti uskaltaisi. Minä en näe tässä mitään pahaa. Ymmärrän kyllä, että monet tiitit pelkäävät syrjityksi tulemista ja väkivaltaa ja eivät siksi uskalla kävellä naisen näköisenä ulkona, etenkään päiväsaikaan, vaikka myöhään illalla ja yöaikaan tapahtuu juuri enemmän väkivallantekoja kuin päivällä, esim. kaupungin keskustoissa, kun ihmisiä tulee baareista, teattereista yms. ja odottaa taksia tai linja-autoa tai kävelee kotiin. Minä haluaisin tavata teitä tiittejä ja laitoinkin postia aiheesta Setaan. Yksi ihminen ehdotti minulle, että miksen ottaisi sinne yhteyttä. Näin aluksi haluaisin tavata jonkun tai joitakin oman asuinpaikkakuntan tiittejä. haluan tällä tavalla myös tutustua syvemmin omaan asuinkaupunkiini eli mitä täältä löytyy sen ns. pinnallisen katukuvan alta. Olen asunut täällä koko ikäni ja vain kerran olen tavannut tällaisen ihmisen (tiitti tai sellaisen, joka mitä todennäköisimmin oli tällainen) ja hänkin oli alunperin muualta kotoisin. Kyllä kai täältäkin heitä löytyy. Yks ihminen, oli luultavasti itse tiitti ja samalta paikkakunnalta kuin minä, sanoi että kyllä heitä on, mutta haluaisin tietää todella onko heitä. Erityisesti haluaisin tietää onko nuorempia tiittejä, kun monet ulkoilmaan uskaltautuneet tiitit ovat usein ikäväliltä 40-60 . Asiassa on kuitenkin hieman esteitä, sillä sukulaisteni reagoiminen asiaan hieman huolettaa. pelkään, että jos tai kun he saisivat tietää tästä, että haluaisin tavata tiittejä, he pitäisivät minua outona. Jos minun pitäisi mennä käymään, esim. täällä Setan paikallisessa toimistossa tai jotain, minun pitäisi salailla asiaa. Tässä lähelläni nimittäin asuu muutama sukulaiseni ja heidän takiaan ainakin aluksi pitäisi tällaista asiaa salailla. En tiedä mitä teen. Haluaisin kuitenkin tavalla tai toisella edetä tässä asiassa.
Hei, tarkoitin tolla hyvällä tyypillä tuota Minna-Maaria.
Yks nainen kirjoitti:
Sinä olet hyvä tyyppi! Tämä viesti tulee nyt vuosien perästä tulevaisuudesta enkä tiedä tavoittaako se enää ketään. Se on totta, että tuollaisia äijänkäppänän tyylisiä kirjoittelijoita on vähän joka palstalla tai sitten niitä huumoriheppuja, noita piileviä tai unohdettuja koomikoita, jotka veistelevät vitsiä asioista kuin asioista. Minä en ole tiitti, olen ihan biologinen nainen, mutta olen keskustellut tiittien kanssa keskustelupalstoilla ja olen minäkin saanut asiatonta kommenttia (lähinnä joiltakin ns. taviksilta), kun olen uskaltanut puolustaa tätäkin asiaa ja teitä tiittejä .Yksi kommentoija käski minun painua helvettiin. Minä vain näen tämänkin asian puolustamisen arvoiseksi enkä olisi minä, jos ajjattelisin toisin. Minusta sinä olet rohkea ihminen, kun olet uskaltautunut tämän asian kanssa ulkoilmaan. Kunpa yhä useampi tiitti uskaltaisi. Minä en näe tässä mitään pahaa. Ymmärrän kyllä, että monet tiitit pelkäävät syrjityksi tulemista ja väkivaltaa ja eivät siksi uskalla kävellä naisen näköisenä ulkona, etenkään päiväsaikaan, vaikka myöhään illalla ja yöaikaan tapahtuu juuri enemmän väkivallantekoja kuin päivällä, esim. kaupungin keskustoissa, kun ihmisiä tulee baareista, teattereista yms. ja odottaa taksia tai linja-autoa tai kävelee kotiin. Minä haluaisin tavata teitä tiittejä ja laitoinkin postia aiheesta Setaan. Yksi ihminen ehdotti minulle, että miksen ottaisi sinne yhteyttä. Näin aluksi haluaisin tavata jonkun tai joitakin oman asuinpaikkakuntan tiittejä. haluan tällä tavalla myös tutustua syvemmin omaan asuinkaupunkiini eli mitä täältä löytyy sen ns. pinnallisen katukuvan alta. Olen asunut täällä koko ikäni ja vain kerran olen tavannut tällaisen ihmisen (tiitti tai sellaisen, joka mitä todennäköisimmin oli tällainen) ja hänkin oli alunperin muualta kotoisin. Kyllä kai täältäkin heitä löytyy. Yks ihminen, oli luultavasti itse tiitti ja samalta paikkakunnalta kuin minä, sanoi että kyllä heitä on, mutta haluaisin tietää todella onko heitä. Erityisesti haluaisin tietää onko nuorempia tiittejä, kun monet ulkoilmaan uskaltautuneet tiitit ovat usein ikäväliltä 40-60 . Asiassa on kuitenkin hieman esteitä, sillä sukulaisteni reagoiminen asiaan hieman huolettaa. pelkään, että jos tai kun he saisivat tietää tästä, että haluaisin tavata tiittejä, he pitäisivät minua outona. Jos minun pitäisi mennä käymään, esim. täällä Setan paikallisessa toimistossa tai jotain, minun pitäisi salailla asiaa. Tässä lähelläni nimittäin asuu muutama sukulaiseni ja heidän takiaan ainakin aluksi pitäisi tällaista asiaa salailla. En tiedä mitä teen. Haluaisin kuitenkin tavalla tai toisella edetä tässä asiassa.
moi
voit ottaa yhteyttä
jos haluat
JohannaYks nainen kirjoitti:
heipsan hei
johanna
- Hämmentynyt tyttö
Kiitos kovasti ihanista ja rohkaisevista viesteistä :) ne tosiaan antoivat voimaa ja rohkeutta käsitellä asiaa eteenpäin, sekä omassa mielessä että miehenkin kanssa.
Mahtaako jossain olla näiden "tiitipuolisoiden" käyttämää keskustelupalstaa? En ole ainakaan vielä valmis tulemaan ihan livenä juttelemaan näistä asioista, mutta vähän olisi ollut kiva kuulla muiden ajatuksia :)Moi!
Heitäpä minua sähköpostilla, osoitteeni on galleriassani, ja sinne pääset nimimerkkiäni klikkaamalla. Palautuspostina saat yhden tiittipuolison sähköpostiosoitteen, kunhan varmistan häneltä luvan sen antamiseen.
Minna-MaariaMinna-Maaria kirjoitti:
Moi!
Heitäpä minua sähköpostilla, osoitteeni on galleriassani, ja sinne pääset nimimerkkiäni klikkaamalla. Palautuspostina saat yhden tiittipuolison sähköpostiosoitteen, kunhan varmistan häneltä luvan sen antamiseen.
Minna-MaariaVoisit myös käydä DWC:n sivuilla.
http://www.dreamwearclub.net/
Sieltä löytyy monenlaista asiaan liittyvää.- Speedi Xray
Mirja-tv kirjoitti:
Voisit myös käydä DWC:n sivuilla.
http://www.dreamwearclub.net/
Sieltä löytyy monenlaista asiaan liittyvää.Millaste sukkahousut sulla on ?
- ahauduj
Speedi Xray kirjoitti:
Millaste sukkahousut sulla on ?
Mikä sukkahousfetisti tänne eksyi! Menepä nyt kipin kapin tuonne seksiosastolle, jos ikää riittää.
- riinuska-83
heippa!
ymmärrän täysin sun tunteesi miltä tuntuu kun sait tietää. itse olen n. vuoden seurustellut ja sain tos viime syksynä kuulla puolisiltani et hän on osa-aika tyttöilijä! ensin se oli toisaalta järkytys ja oloni oli ihan täysin ailahteleva, eli se oli sitä ns. shokki tilaa mikä saattaa aluks tulla!
nyt ollaan voiton puolella, pystyn kyl hyväksymään asian täysin ja siihenkin varmaan vaikutti se että oma veljeni on homo ja drag taiteilija, voitti just viimeks drag queen kisat! :) eli en tuomitse ihmisiä sillä mitä ne on! mut oikeesti ei se tarkota sitä et jos mies haluaa olla silloin tällöin nainen et se olis homo! älä sitä pelästy, heitin veljeni lähinnä esimerkkinä et mulle se pala ei kuitenkaan ollu niin iso syötäväks!
mut nykypäivänä meil menee mieheni kans paremmin kun aiemmin, koska hänen mieltään painoi tosi paljon kun salaili ja pelkäs että jätän sen kun kuulen asiasta...
itseasiassa se ihan kivaa voin aina meikkailla miestäni, tehdään yhdessä vaateostoksia postimyynnistä jne...
joten älä pelkää!! anna ajan kulua ja kyllä se siitä! voimia sinulle!! :)
voit tietenkin laitella mulle s-postia jos haluut vaihdella ajatuksia lisää
rinzu_83@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131