Tmi Pekka Hämäläinen

Pilkkiurpo

Kummallinen kaveri tämä Pekka Hämäläinen.
Kun tiedustelee autoista niin kertoo autoista kaikkea hyvää maan ja taivaan väliltä.

Mutta kun aletaan puhua kaupoista niin äijä häviää taivaan tuuliin. Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

Ehdotti itse, että voisi tuoda auton helsinkiin, ostajaehdokkaille katsottavaksi samalla, kun lähtee uusile autonhaku reissuille Saksaan, mitään ei kuulunut.

Kyseessä taitaa olla tyypillinen "vähän ajettuja" tuontiyksilöitä myyjä Jobbari.

59

19248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veneessä

Varmaankaan et ole ensimmäinen,puhuu kyllä tapahdu ei mitään.

• peku..

...hommaa kuin seurustella renkaanpotkijoitten kanssa!

• urpopilkki

Sieltä hesan alueelta yleensä löytyy kaikki kusipäät ja narkkarit.

• Pilkkiurpo
        urpopilkki kirjoitti:

Sieltä hesan alueelta yleensä löytyy kaikki kusipäät ja narkkarit.

Mistä olet saanut käsityksen, että olen narkkari?

Osuiko arkaan paikkaan, kun satuin arvostelemaan Tätä Jobbaria?
        Jotenkin tuntuu siltä, että kaveri on jotenkin sydäntäsi lähellä.

Nykyään sitä saa harvase päivä kuulla, kuinka jotain on kusetettu autokaupoissa. Ja sinä mulkku vielä puolustelet tällaista epämääräistä käytöstä.

• urponjuntti
        Pilkkiurpo kirjoitti:

Mistä olet saanut käsityksen, että olen narkkari?

Osuiko arkaan paikkaan, kun satuin arvostelemaan Tätä Jobbaria?
        Jotenkin tuntuu siltä, että kaveri on jotenkin sydäntäsi lähellä.

Nykyään sitä saa harvase päivä kuulla, kuinka jotain on kusetettu autokaupoissa. Ja sinä mulkku vielä puolustelet tällaista epämääräistä käytöstä.

Olitkos maksanut autosta jotakin kun noin mekkaloit täällä?

• pilkkiurpo
        urponjuntti kirjoitti:

Olitkos maksanut autosta jotakin kun noin mekkaloit täällä?

En minä nyt noin tyhmä sentään ole.

Mutta, jos jotain sovitaan ja itse myyjä ehdottaa tapaamista auton tienoolta niin luulisi tulevan paikalle sitten.

• kauppias....

Olen kyllä sitä mieltä, jos asiakas itse ei vaivaudu edes katsomaan paikanpälle on turhaa mennä näyttämäänkään.Renkaanpotkijoita kyllä löytyy lähempääkin kuin hesasta.

• Siäliä

Elekee olla ilikeitä kun niin moni saa täältä muutennii paskoo silimilleen mariskaa pietulle itelleen vaikka tekstiviestillä.

• fjlfjlksg

Lue ilmoitus tarkemmin: HÄN oli itse tarjoutunut tuomaan auton näytille Helsinkiin.Kyseessä taitaa olla tämä musta mersu,jonka mahdollinen ostaja olisi ilmeisesti ostanut sen näkemättä

• auton

kyseiseltä kaverilta.
      Paljon ympäripyöreitä puheita ja muutenkin sanomista kaupankäynti tavoista.
      Esim. Olen kuullut et asiakas antanu auton huollettavaksi niin ajettu täysi tankki tyhjäksi eikä mainittu asiasta mitään!!!

• jobbariii

Kyllä vähän naurataa tämä keskustelu ketju, vanhan mersun kaupasta.Eikös noita löydy sielta mahtavasta hesastakin,vai pyytävätkö enemmän.Olet kyllä aika raukka mieheksi.

• Pilkkiurpo

Mutta, jos ei löydy juuri sitä, jonka minä haluan niin lähden kyllä pitemmällekin reissulle etsimään.

Taisi osua aika arkaan paikkaan, kun noin hermostuit.
        Mitäs vittua se sinulle kuuluu, mistä autosta minä olen kiinnostunut. aja sinä sillä KIA Riollasi ja ole hiljaa.

• Kun auton ostaa

Niin mikään ei pidä paikkaansa ei ainakaan huoltokirja,siinä on mustekin vielä märkää vaikka huollosta oli kulunut jo kolme vuotta,tiesivät kertoa tuossa essolla aamulla kun kävin sumpilla.

• rehti joppari

juu on kuulemma melko koijari.kaveri osti kesällä auton tuolta ja kauppaan luvattiin kahdet renkaat,mutta talvirenkaita ei oo vielä näkynyt! muitakin ongelmia on kuulemma ollut. ruuvaa kuulemma mittareita melko röyhkeesti!

• asiakass

Sopu hinta ,hyvä tavara, ei ongelmia, on kyllä ollu jossakin ns merkki liikkeessä paljon tylympää kohtelua.

• eiii toimiii

Oletko vähemmistöä ?

• mä125896

Kuka nyt ei ottais pois Saksan tuonneista? Kun kotimaankin otetaan. Ekat kaksivuotta täysillä ja sitten 60 tkm:n huoltoon, kun mittarista about 100 pois. Kaikki on tyytyväisiä. Ostaja ostaa vähän ajetun auton. Myyjä saa hyvän hinnan autosta

• onnellinen mersumies

SAIN OSTETTUA PH:lta mersun, hinta ja laatu oli kohillaan, pelas kovan pakkastalven moitteetta. Hinta oli muutaman tonnin alle kivijalkalikkeiden hintojen, järjenkäyttö on sallittua ostajillekin.

• jaymzz

Ite otin pari kertaa hämäläiseltä auton. Ja molemmilla kerroilla homma meni päin seiniä. Joku oli olevinaan käyny tarkastaa auton ja helvetin hyvähän se auto oli olevinaan...toinen oli joskus jäänyt varmaan junan alle, kyljet peilali ja kitit halkeili kylestä...maalaus hommiihan siinä joutu. Toinen auto oli suhteellisen uusi leasing auto, ja sitäkin käytiin ''katsomassa'' ja oli kuin uusi. Auto hais niin v*tusti sikarille että haju ei lähtenyt ikinä pois. Monta kertaa yritin ionisaattorilla hävittää sen hajun pois...ois ollu molemmissa autoissa mainitsemisen arvoisia asioita, kaverilla jotka autot kävi tarkistaa oli varmaan haju että näköaisti kateissa. Ja jutun juonihan oli se että maksoin erikseen siitä että autot tarkistetaan ennenkuin maksan koko auton, mutta epäilen että autot on käyty vaan kyytiin ja sillä hyvä. Mutta joo, oon käyttäny viittä eri häiskää ja kaikkien kanssa ongelmia jos minkalaisia. Et kyllä näitä riittää.

• tappia pyllyyn

Ja mitään et opi!
        Kannattaisi itse katsoa autonsa, eikä ostaa sikaa säkissä.

• jaymzz
        tappia pyllyyn kirjoitti:

Ja mitään et opi!
        Kannattaisi itse katsoa autonsa, eikä ostaa sikaa säkissä.

Tulee niin usein vaihdettuu autoo ei jaksa saksassa ite ravata . Ja siitähän tässä nyt oliki kysymys et ei kande hämäläiseltä ottaa...enkä enää otakka :)

• Vihainen asiakas

Pekka Hämäläiseltä ostin auton ja vikaa on niin maan perkeleesti, eikä liike ota vastuuta. Arvaatkaa asioinko ikinä enää kyseisessä liikkeessä.

• Hämppis..

Se möi sen jo kun sinä haaveilit treffeistä :) Ei vastannut puheluun
      silloin kun oli juuri tekemässä siitä autosta kauppaa, katto katos
      että siellä se kyselijä taas soittelee mutta täällä on nippu pöydässä ja
      sulla vasta luuri kädessä.

Riittäähän noita autoja, ei kun etsimään toista.

• dgagagahahaha

On se kumma kun näitä haukuttuja liikkeitä tulee aina välillä joku kehumaan ja ykskään kehuja ei osaa ottaa capslockkia pois vaan pitää kirjottaa isoilla kirjaimilla. Mutta niinhän nää liikkeet tuntuu tekevän nettiauton ilmotuksissakin

• ex-siililäinen

Jyrki Katainenkin on siilinjärveltä...

• MB C

SAATIIN PEKALTA NIIN HYVÄ C MERSU, ETTÄ VOIS KIRJOITTAA VIELÄKIN ISOIMMILLA KIRJAIMILLA. VOIMME SOPIA TAPAAMISESTA , JOS ETTE USKO MITEN HYVÄN AUTON VAIMONI SAI, SIINÄ YHTEYDESSÄ VARMAAN SELVIÄÄ KUKA ON VAJAKKI JA KUKA EI. AUTON VOIS TARKISTAA ESIM. JOKU MB-AMMATTILAINEN. (on tullut itsekin tehtyä huonoja autokauppoja,niistä täytyy kirjoitella pienillä kirjaimilla, mutta syyllinen löytyi kun katsoin peiliin.)

• jujgsgkksgksg

Ai että jos ostaa hienon auton niin pitää kirjottaa isoilla kirjaimilla?
      Taitaa sielä kirjotella liikkeen omistaja tai joku tuttu.
      Onko mersu HYVÄKUNTO HIENO KAIKKI VARUSTEET KAIKKI TOIMII HALPA = mittariruuvattu vanha romu josta yritetty tehdä siistin näkönen et joku tyhmä ostaa

• MB C

AUTO EI VAIKUTA KIRJAINTEN KOKOON, ENKÄ OLE HÄMÄLÄISTÄ ENNEN AUTOKAUPPOJANI NÄHNYT, SILTI HINTA JA LAATU OLI KOHDILLAAN JA ON PELANNUT HYVIN.

• hhcehr5h5r

Netikettiin on kuulunut jo parin vuosikymmenen ajan se että isoilla kirjaimilla huutaminen on junttia, eikä kirjoittajaa oteta sen jälkeen vakavasti.

Harmi vain että joillain on medialukutaito jäänyt kehittymättä.

• ehe-ehe

Tämä keskustelu kertoo enemmän keskustelijoista, kuin kyseisestä autokauppiaasta/-välittäjästa!

• Kusetuksen kohde
    • ex-savolainen

Itselläni on ihan hyvä kokemus ko. liikkeestä. Ostimme kolaroidun auton, joka oli laitettu hyvään kuntoon. Toimittivat auton sovitusti Savosta Etelä-Suomeen. Homma toimii kun ei itse nipota, ja joustoa löytyi kauppiaankin puolesta.

• vesi30

Ostin pekalta volvo 850 tdi vm 96, toimi kuin ompelukone 5 vuotta. Paras ostos ikinä.

• MB C

Vielä pelittää c mersu, ja alta viijen litran satasella, n 100 km/päivä

• Halpa hohhhoijjaaaa

Tuonti autoja italiasta sekä avk ehdollisia korjauksia että jokaisen halvan hakialle morjens

• Oppia ikä kaikki

Harmia ja rahan menetystä en suosittele kenellekkään itselleni tuli kalliiksi kun uskoin näihin veljiin, olisi pitänyt kellojen soida kun mustalaisia oli piha täynnä ja mallas kauppaa tekivät.
      Oma moka.

• ;;;;;;;

Vai mallas kauppaa tekivät, nehän laajantaneet sitten toimintaa!

• alv & alko = automyynti
        ;;;;;;; kirjoitti:

Vai mallas kauppaa tekivät, nehän laajantaneet sitten toimintaa!

Saksa olut laatikko 7 e autokaupassa 20 e toimii paremmin kuin liikkeen autot

• Savon Alko Auto ????
        alv & alko = automyynti kirjoitti:

Saksa olut laatikko 7 e autokaupassa 20 e toimii paremmin kuin liikkeen autot

Kumpi on rehdimpää?

• tyytyväinen

Mulla toimi ainakin kaikki näideb herrojen kans asiat niin kuin pitikin. t

• EI TYYTYVÄINEN

Hohhhoijaaaaaaa

• epäonninen auton ostaja
        EI TYYTYVÄINEN kirjoitti:

Hohhhoijaaaaaaa

Ite menin erehdyksessä ostamaan kyseisestä liikkeestä volvo 850 ja auto kehuttiin varmatoimiseksi... PASKAPUHETTA sanon minä. Kansivikainen auto on ja ei muuta kun valitusta menemään... Ja muka ite ajettu liikkeelle kuopiosta.. Ei ole uskomista liikkeen puheisiin....!!!!

• jäbä
        epäonninen auton ostaja kirjoitti:

Ite menin erehdyksessä ostamaan kyseisestä liikkeestä volvo 850 ja auto kehuttiin varmatoimiseksi... PASKAPUHETTA sanon minä. Kansivikainen auto on ja ei muuta kun valitusta menemään... Ja muka ite ajettu liikkeelle kuopiosta.. Ei ole uskomista liikkeen puheisiin....!!!!

Käsittääkseni joskus -96 on viimeset 850 Volvot tehty eli ikää vähintään autolla 18v (onneksi olkoon täysi-ikäisyyden johdosta).Luuletko sä, että siinä jotaa kuluttasuojaa tai virhevastuuta olis. Herää ny h.elvetti ja mieti vähä mitä kitiset. Voi v.ittu mikä raukka.

• Nimi ?
        jäbä kirjoitti:

Käsittääkseni joskus -96 on viimeset 850 Volvot tehty eli ikää vähintään autolla 18v (onneksi olkoon täysi-ikäisyyden johdosta).Luuletko sä, että siinä jotaa kuluttasuojaa tai virhevastuuta olis. Herää ny h.elvetti ja mieti vähä mitä kitiset. Voi v.ittu mikä raukka.

Miksi kyseinen auto "liike" muutti nimensä Siilin Automyynniksi ?

• Nimi 2
        Nimi ? kirjoitti:

Miksi kyseinen auto "liike" muutti nimensä Siilin Automyynniksi ?

Jaa, oisko tuo vetävämpi nimi?

• frfr3

silli?

• Muilailua

Piikikäs nisäkäs näätä eläin

• Muilailua

Piikikäs nisäkäs näätä eläin

• C- mersu on toiminut edelleen ja kovasti olemme tyytyväisiä, erottuu massasta kuten CAPS LOCK netissä. Joskus sokeakin kana jyvän löytää.

• romut-radalle

Onko käry käynyt verovilpistä, josta johtuen nimen muutos... Ja eihän pekan nimeä taida näkyä edes enää missään vaan on Koponen mainittu...

Pari autoo sieltä ostanut, enkä enää osta ainuttakaan...

• mese2

Kukapa tänä päivänä enää Mersua ostaisi?

• Mesrsu fotxever

Kolme vuotta sitten ostin mesrun ja hyvin pelas kaikki. Oli pikkusen edullisempi ku muut.. Tosin yks amattimies epäili et satatonnia ruuvattu. Nyt olis mielessä pekalta toinen mersu mut näitä ku lukee, en tiijä uskallanko ostaa :D Paljon paskaa mutta eikait näin moni näitä osannu keksiäkkää?

• volvollatenolle

Neljä v70 volvoo on Pekalta ostettu, kaikki on pelannu moitteettomasti sen 3-5 vuotta mitä on yhtä autoo pietty ennen vaihtoo uudempaan.

• Paim

Voin vakuuttaa Pekkaa tuntematta ja tätä ennen tietämättäkään, niin valtaosa kirjoittajista ei ole häntä ikinä nähneetkään puhumattakaan autoa ostaneet. He ovat idiootteja, jotka vain komppaavat ja enään tarvitaan eteen ja taakse niin on tahmat käsissä ja tyydytys täydellinen.

• mukavaoistietää

Onko Siilin Automyynti siirtynyt takaisian Jukolantielle Siilinjärvelle? Onko Koponen vielä remmissä mukana?

• hyvinpelittää

Perse se on joka repiää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe