Moi! Kuinka moni on lukenu Pappilan ponitytöt-kirjoja?Mä oon ja musta ne on hyviä! Mitä mieltä te olette kirjasarjasta, tai ooteko lukenu? Itse luen juuri kirjaa nimeltä Pappilan ponitytöt ja valkopäähevonen.Olen sivulla 40 ja tähän asti kirja on ollut hyvä!
Pappilan ponitytöt
2
271
Vastaukset
- Nimetön
Luin kaikki noista kirjoista, mutta siitä on jo jotain kaks (enemmän) vuotta aikaa, joten en muista niistä paljoakaan, paitsi sen, että jotkut niistä kirjoista oli aika tylsiä... Tai no ei nyt niin tylsiä, että en olisi lukenut kaikkia niitä, mutta kuitenkin...:)
- lukutoukkanen
joo, mä tykkään niistä tosi plajon. Ja erityisesti hahmona se Pete on paras. En tiiä miks, mutta se on aivan mahtava. Suoraan sanoen jos mulla olisi poikaystävä niin haluaisin just sellasen, ku se. Harmi vaan, että olen koko tyypin itse kuvitellut tavallaan että... Tykkän kyllä niistä kirjoista. olen lukenut niistä ainakin kolme/neljä. Tutustuin niihin serkkuni myötä ja hänkin tykkää niistä suuresti. Ärsyttää, kun mä oikeestaan ihan tosissani tykkään siitä petestä ,mutta kun sitä ei ole olemassa. Yhyyyy!!!!!!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461