Osaako kukaan neuvoa miten lämmityslaitteen moottori irroitetaan? Alkanut pitään niin pahaa ääntä että taitaa laakerit olla loppu. Ja onko kuin vaikea homma?
97-fiestan lämmityslaitteen moottori
6
2157
Vastaukset
- irrottaa,
mut samallailla pitää vinkunaa, välillä pahemmin, ykkösellä ja kakkosella vähemmän.
Mut kallis toi on uutena, oma auto oli huollossa sieltä kyseltiin niiin uus maksais 170 €. Ei vaihdettu sit, romikselt vois saada viiskymppii.
Korjata en tiedä voiko, vai tarviiks koko laite vaihtaa.
Kuinka paljon sun autolla on ajettu, et mis kilometreis on vikaa ruvennut ilmenemään?- jare32
mulla 97 fiesta
piti lämppärin moottori vinkunaa pakkasella....kesällä ei nii pahasti...irrotettii puhalli ja työnnettii rasvaa laakereille...
irrotus tapahtuu konehuoneen puolelta....rintapellin kupeessa raitisilmasuodattime alla puhallin sijaitsee...ei paha purkaa jos lämmin talli...
mulla ajettu semmoset 170 000...
ei vikise puhallin enää... - kulunut laakeri
105000 on nyt ajettu. Äänsi jo viime talvena jonkin verran pakkasella mut nyt alkaa jo häiritsemään se meteli.
- kulunut laakeri
jare32 kirjoitti:
mulla 97 fiesta
piti lämppärin moottori vinkunaa pakkasella....kesällä ei nii pahasti...irrotettii puhalli ja työnnettii rasvaa laakereille...
irrotus tapahtuu konehuoneen puolelta....rintapellin kupeessa raitisilmasuodattime alla puhallin sijaitsee...ei paha purkaa jos lämmin talli...
ei vikise puhallin enää...Ai niin.. Kiitokset vastauksista.
- Nimetön
jare32 kirjoitti:
mulla 97 fiesta
ei vikise puhallin enää...Osaako kukaan valaista asista?
Vaikea vaihtaa?
Lämmityslaite toimii ainoastaan täysillä, ilmeisesti vika esivastuksessa tai sitten itse moottorissa. Ääneltään puhallin normaalin oloinen.
ISO KIITOS VALAISTUKSESTA!
- fiesko vm 96
fiesta vm 96 ei kyllä konehuoneen puolelta lämppärinmootoria näy vaikka kurkkasin raittarin reijästä sisään,oisko jossain hanskalokeron takana oisko jollain varmaa tietoa tästä jutusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224