Hei!
Olen juuri ostamassa tuollaista 24" iMacia ja mulla olis pari kysymystä. :) Mulla on ennestään tollanen Verkkokauppa.comista ostettu Logitech S500 OEM 5.1 -kaiutinpaketti. Millä sen saisi kiinni tohon iMaciin? Ulkoinen äänikortti? Onko niitä sellasia jotka menee firewire-porttiin kiinni? Lisäksi kyselisin että millasta USB-hubia suosittelisitte. Tarvetta ois yli viidelle usb-portille. :) Budjetti on rajallinen, joten max. 100€/tuote. :D
kiitos
iMacin lisävarustelua.
Häkkinen
2
599
Vastaukset
- ja iMac
iMacissahan on digitaalinen ulostulo vakiona niin nuo kaiuttimet saattais saada sitä kautta kiinni suoraan monikanavaisena ilman mitään erillisiä äänikortteja. kannattaa kysyä lisää täältä
http://www.hopeinenomena.net - rrr
Suosittelen ihan mitä tahansa USB-hubia, jolla on oma virtalähde ja jossa on Sinun kannaltasi riittävä määrä USB-portteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194