Uni ja henget

I See Dreams

Olen kuullut juttua että sielu irtautuu kehosta kun nukkuu. Kenties maailmat syntyvät uniemme kautta, että se mitä näemme unessa syntyy jonnekkin. Kenties se voisi olla myös hetkellinen maailma joka syntyy hetkeksi illuusiona tai sitten jotain muuta.

Uni on siinä mielessä aika jännä juttu kun ei tiedä oikein mitä siinä unessa oikeasti tapahtuu. Sielumme on aika oveloita vempeleitä ja täyttä energiaa, mitenkähän sielut toimivat sitten unissa. Voisimmeko periaatteessa luoda maailman yhdessä yössä tietämättämme.

4

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alcor

Unissa todellakin on mahdollista matkustaa eri olemisen tasojen välillä, tai nähdä niitä. Unikuvat muodostuvat juuri niistä keveistä energiavirroista hieman ylemmillä tasoilla, jotka mukautuvat unessa nukkuvan sielun alitajunnan toiveisiin, pelkoihin tai elämäntilanteeseen. Nämä unikuvat tarkoittavat hyvin harvoin sitä miltä ne näyttävät. Siksi onkin olemassa käsitys unisymboleista.
      On myös mielenkiintoista, että samat unisymbolit voivat tarkoittaa samaa asiaa eri ihmisten ja kulttuurien välillä. (---> arkkityypit)

Keskiverto ihmisen henkiruumis irtautuu nukkuessa vain muutaman sentin kehosta. Toiset taas pystyvät irtautumaan kokonaan ja tekemään matkoja mm. eetteri tai astraalitasoille kokonaisuudessan.

Omista unimatkailu-kokemuksistani päätellen, en itseasiassa "luo" mitään vaan nuo ainekset ovat jo olemassa ja ilmestyvät ideaaleina unimaailmaani joko itsestään tai omasta tahdostani.

• Rajaton

Vähän sinne päin mutta lukekaa semmoinen kirja kun Sielun Matka Peter Richeelieu suomeksi.Saa kirjastosta tai divareista.Siinä selitetään miten homma toimii on tosiaan kertomus sielun matkasta.

• Marko0li0

Luoda mitä hyvänsä! Itse olen tätä tehnyt aiemmin aktiivisesti ja nyt olen aloittanut sen harjoittelun uudestaan. Se vain vaatii pitkää pinnaa, että jaksaa yö toisensa perään yrittää. Muistaa pitää kuitenkin, että mitään pahaa ei saa tehdä, sillä unennäöllä on suora vaikutus ihmisen psyykkeeseen ja jos menet sorkkimaan omaa psyykettäsi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe