Aika säkä pojalla kävi.
Luulen et itte olisin ottanu sen 151000 jo.
Kelpais kyllä mullekin.
Kaveri veti sitten 200000€...
8
807
Vastaukset
- köyhä mä oon
ei helew...
- roona
ois ollu kiva raha jo se 100 000 tai 151 000. hyvä tuuri poijalla!! :)
Jos olisin itse tilanteessa, että pienin listassa jäljellä oleva summa on esim. 30000 euroa, niin tietysti pelaisin loppuun asti. On meinaan tuo 30k itselleni jo sen verran paljon, ettei harmittaisi 200000 menetys.
Ja kun jäljellä olevat summat ovat 100000 ja 200000, niin ei ole tosiaankaan vaikeaa pelata loppuun asti. Jos toinen summa on joku 5 senttiä tms. pikkusumma ja toinen vaikka 100000 tai 200000, niin silloin kannattaa jo vakavissaan harkita pankkiirin tarjousta. Olis mahtavaa olla tuossa kisassa ja huomata, että 5 isointa summaa on lopussa jäljellä, silloin voi jo pitää itseään voittajana ja pelata rennosti. Tämä taas on katsojasta hieman tylsää.
- Janne Portto
tuolla summalla vedetään kyseistä ohjelmaa maikkarilla varmaan kymmenen kertaa. Jokaisella jolla on vähänkään tuuria, saa kyllä sen 30-40 tuhannen tarjouksen, josta suurinosa haluatko miljonääriksi pelaajat vain uneksivat. Ja kaikki tämä puhtaalla tsägällä.
- Mikola
...puolet, kuten kaikista tv-visojen rahavoitoista.
- Hannu
Toi 151000 tarjous pisti epäilyttään että pankkiiri(tuotantoyhtiö) tietää mikä summa on missäkin salkussa.
Aiemmassa katsomassani jaksossa 2 viimeistä salkkua oli 50 ja 200000, tarjous muistaakseni 80000 koska kilpailijan haluttiin jatkavan loppuun koska pöydällä oli 50. Eilen taas 151000 on yli todennäköisyyden jolla haluttiin kilpailijan ottavan tuon 151000. Tämä ei selity mielestäni muuten kuin että oli tiedossa että pöydällä on 200000.
No kivaa viihdettähän toi kisa on.- tietää
Tottakai tietää.
Tuotantoyhtiöhän niitä omia rahojaan on salkkuihin laittanutkin.
- Iso-Aa
Heti kun saatiin kunnon miespelaaja estraadille. Akat ei osaa edes tuolta ottaa kunnon rahoja kun pitää kaikki energia keskittää turhaan kiljumiseen ja mukavan ihmisen esittämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955