Minulle tuli puutöiden teosta haavoja kätsivarsiini ja nyt ne ovat ilkeillä ruvilla. Olen menossa viikonloppuna juhliin missä minulla on käsivarret paljastava mekko. Onko jotain nopeaa keinoa poistaa rupia, ne ovat nimittäin todella ruman näköisiä?
Miten ruvet pois?
3
9467
Vastaukset
- Misse22
Samanlainen ongelma on ystävälläni joskus ollut, apua saat sivelemällä rupikohtiin meikkivoidetta tai apteekista saatavaa sitruuna-kamomilla ehkäisevää /hoitavaa voidetta joka muuten käy myös lubricon kasvohoitoon ikääntyvillä naisilla (eli siis meille jokaiselle;)
- knfalkn
käytä bepanthenia rupien päällä koko ajan, yöksi joku side ja voidetta alle. uudistaa parissa päivässä ihon niin että rupi lähtee ja alla sen verran jo ihoa että voi peittää paremmin. itellä tuli maanantaina palohaava leukaan ja tiistaina aloin laittaan bepanthenia. nyt ei ole rupea, pelkkä punainen läiskä enää :)
- Anonyymi
Joo ihan samaa mäkin mietin.. Itsellä polvessa rupi ja ei meinaa parantua millään.. rupi on jo siinä ollut 9 päivää, ei vaan meinaa koskaan lähteä pois. Olisi kiva jos lähtisi nopeaa..:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306