Hälytin

hälyttää

Autokeskuskin jakeli jo saman neuvon kuin tällä palstalla oli aiemmin miten sisätilahälyttimen saa kytkettyä pois jotta huuto ei ala kun sisätilalämppäri käynnistyy.
Onko porukoille sattunut sama kuin minulle että yöllä parhaimpaan uniaikaan Caliber päättää aloittaa oman pikku konsertin pihamaalla ilman mitään näkyvää syytä. Lämppäri ei kytkettynä ja kaikki ikkunat kiinni. Ei myöskään esim. hiirtä tai muuta liikkuva auton sisällä. Kokeilin heiluttaa autoa testatakseni lähteekö hälytys siitä mutta EI. Haamuhälytys tapahtunut nyt 3 kertaa ja rupeaa hieman harmittamaan.
SIIS ONKO MUILLA OLLUT VASTAAVAA ONGELMAA?

13

4440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painellut

sisätutkan pois päältä illalla ?

• rebilaccaliber

Painan sen pois kun sisälämppäri on käytossä, en muuten.

• Yksvaankaks

ratkeaa helpolla; vaihdat laadukkaampaan saksalaiseen autoon. Helppoa.

• ittes

saksalaiseen Bessewisseriin

• Caliber 07

Mulla on tullut unohduksen vuoksi pari hälyytystä sisätilan lämppäristä, kun on unohtunut hälytin päälle. Tämä ei tapahdu kuitenkaan joka kerta kun lämppäri käynnistyy (kokeiltiin useaan kertaan). Haamuhälytyksiä ei ole omalle kohdalle sattunut.

• POISTETTUA

SISÄTUTKAN SAA POIS KOKONAAN KÄYTÖSTÄ KUN OTTAA YHDEN JOHDON POIS KESKELLÄ KATTOA OLEVASTA SISÄVALOSTA.OVAT TEHNEET NÄIN MAAHANTUOJALLA JOS HALUAA SEN POIS KOKONAAN VAIKKA TALVEN AJAKSI KUN KÄYTTÄÄ SISÄTILAN LÄMPPÄRIÄ.

• pois

Näin se siis käy!
      Kun lukitset ovet painat lukitsin nappia neljä kertaa , jolloin neljännen jälkeen kuuluu piippaus pellin alta, tällöin sisähälytin on poissa päältä. Eikä hälytä lämmittimestä , eikä varkaasta.

• Ipa69

Autokeskukselta sanottiin, että näin kun toimii ainoastaan sisätutka aktivoituu poiskäytöstä, mutta muut ulkopuoliset hälytykset toimivat (ovissa olevat,virtalukko). Eli varkaitten ei pitäisi päästä autoon ilman hälytyksien aktivoitumista.

• hälyttää
        Ipa69 kirjoitti:

Autokeskukselta sanottiin, että näin kun toimii ainoastaan sisätutka aktivoituu poiskäytöstä, mutta muut ulkopuoliset hälytykset toimivat (ovissa olevat,virtalukko). Eli varkaitten ei pitäisi päästä autoon ilman hälytyksien aktivoitumista.

Homma OK. Aion kytkeä sisähälyn kokonaan pois koska se on aiheuttanut haamuhälyjä. Murtohälytin kun toimii niin se riittää.
        KIITOS ASIALLISISTA VASTAUKSISTA:

• POISTETTUA

NÄILTÄ KAHDELTA/IPA/POIS, VASTAUS OLI SELKEÄ JA ASIALLINEN,KIITOKSIA.

• Dodge__man

Olin juuri saanut Calin, kun menin kauppaan. Lapset jäivät autoon ja laitoin ovet lukkoon säätimestä. Olin kaupassa muutaman minuutin ja yhtäkkiä joku tuli huutamaan, että pihalla on auto jossa on hälytin päällä ja lapset huutavat sisällä. No, ostokset jäi hihnalle ja minä naama punaisena juoksin autolle. Ei tullut mieleen, että sisätutkahan menee päälle. No, sen oppi kerrasta...

• calsu
        Dodge__man kirjoitti:

Olin juuri saanut Calin, kun menin kauppaan. Lapset jäivät autoon ja laitoin ovet lukkoon säätimestä. Olin kaupassa muutaman minuutin ja yhtäkkiä joku tuli huutamaan, että pihalla on auto jossa on hälytin päällä ja lapset huutavat sisällä. No, ostokset jäi hihnalle ja minä naama punaisena juoksin autolle. Ei tullut mieleen, että sisätutkahan menee päälle. No, sen oppi kerrasta...

Heh! Mulla kävi melkein saman lailla. Autoon jäi tosin pahalla päällä ollut teini-ikäinen, joka ei halunnut kauppaan, vaikka pyysin avuksi. Kun auto alkoi huutaa, tuli teini nopeasti auttamaan mua ostoksien teossa..
        Kyllä toi Caliber on sitten mainio!! :)
        Todellinen lapsiperheen auto.

• TUTKAT
        calsu kirjoitti:

Heh! Mulla kävi melkein saman lailla. Autoon jäi tosin pahalla päällä ollut teini-ikäinen, joka ei halunnut kauppaan, vaikka pyysin avuksi. Kun auto alkoi huutaa, tuli teini nopeasti auttamaan mua ostoksien teossa..
        Kyllä toi Caliber on sitten mainio!! :)
        Todellinen lapsiperheen auto.

KUN TÄSTÄ SISÄTUTKASTA ON JONKUNVERRAN JUTELTU,NIIN ONKO MISSÄÄN MUUSSA AUTOMERKISSÄ SISÄTUTKAA JA MINKÄTAKIA SE YLEENSÄ ON KUN AUTOSSA ON MYÖS VARASHÄLYTIN.ELIKÄ MITÄ KÄYTÄNNÖN MERKITYSTÄ SILLÄ ON.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe