Olen siis virallisesti jouskari, mutta kolmentoista horoskoopissa käärmeenkantaja. Ravut ja jouskarit eivät tietääkseni sovi pidempään suhteeseen. Intohimoa kyllä löytyy. Miten sitten käärmeenkantaja ja rapu? Titetääkö kukaan?
Käärmeenkantaja ja rapu
3
1019
Vastaukset
- seijakorpi
Heippa!
Lähipiirissä on ollut useita rapu-jousimies -yhdistelmiä. Yleensä ne menevät niin, että rapu alkaa sitoa ja määrätä kaikkia tekemisiä, jos ei muuten, niin ainakin naispuolinen rapu tiristää krokotiilinkyyneleen silmäkulmaan että saisi tahtonsa perille.
Seksi voi olla hyvää, mutta pidemmän päälle alkaa raivostuttaa, kun rapu haluaa olla koko ajan liian tiiviisti, sitoo ja alkaa puuhata häitä ja ainaista yhdessä oloa. Lopulta siihen liittyy ravun koko suku, jota pitää tapailla jatkuvasti, eikä paljon muita sitten enää saakaan tavata.
Yleensä jousimies (itsekin olen käärmeenkantaja -kohdassa syntynyt) ei kuitenkaan kestä liiallista sitomista ja haluaa henkisen vapauden sekä jotain omaa - aikaa - ystäviä - tekemistä.
Harkitse tarkkaan oletko valmis ottamaan liekaa kaulaasi. Tosin rapu ei ole ainoa merkki jolla on sitomistaipumuksia.
Terv. kohtalotoveri.- nii..
Eivät kaikki ravut ole takertujia ja lässyn lässyn lääpällään olijoita! Itse olen rapu ja naimisissa skorpparin kanssa ja meillä kyllä skorppari-mies ollut se läheisriippuvaisempi ja mustasukkainen ja ekana haluamassa kihloihin, naimisiin, lapsia yms.
Muuten mielestäni rapu kuvaa minuakin hyvin mutta ei tuossa kyynelehtimisessä ja takertumisessa, kaikkea muuta!
- se käärmeenkantja -jouskari
Mun rapumieheni on intohimoinen rakastaja, ja minä sytyn heti hänen lähellään.Ihana kokki, osaa tanssia, on koti- sekä seuramies. Onko yleistä ravuilla, että ne kuvittelee, että joku toinen huolehtii niden menoista ja tuloista. Palkkansa kyllä antaa mulle, mutta mä en halua olla sen "holhooja". Ei se rilluttele tai törsää.
Minä haluan tasa-arvoista suhdetta. En halua hänen rahojaan. Haluan olla riippumaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276