tu ne parles pas finnois

osaan minäkin ranskaa

sinä et puhu suomea

2

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gogolin

joo ranskalaiset ei osaa kun ranskaa. jos tapaat jonkun joka osaa ranskan lisaksi esim espanjaa ja enklantia, niin se on todennakoisesti arabi. heh on muuten aikamoinen junttikansa.
      oon nyt asunu joku 3 vuotta etelaranskassa, ja voin sanoa etta aika lepposaa on.
      Esimerkkina voin heittaa etta juuri tein ITSE sahkotyot 300 nelion taloon. Se on muuten taala viela laillistakin. tama paikka aina jaksaa naurattaa. Viimevuonna sain ylinopeussakon. mulla sattuu olemaan yksi tuttu poliisi, niin otin sen puheeksi, kun olin unohtanu maksaa. Parinviikon jalkeen nahtiin kaljoilla, ja poliisi mainitsi ihomennen etta oli ottanu sakon multa pois :)
      Tutustuin rakennushommissa tahan kyseiseen kaveriin. tekee siis rakennushommia pimeesti etta saa vahan lisatienestia. yleensa silla on myos steroita ja tupakkaa myynnissa. en tia mista se niita, en oo kysyny.
      Tyttoystava opettaa espanjaa paikallisen verotarkastajan tyttarelle, tasta palkka tietysti pimeena kateisena.
      apinamaassa siis viidakon tyyliin, sopii mulle

• emilio

Lopeta paskan puhumisesi.
        Ja tee vähemman virheitä omalla kielelläsi, tyhmä.
        I know english french and spanish better than finnish, and i'm not arab, nor racist nor with xenophobe prejudices.
        To know finnish is invain, anyway.
        I have 1 one motivation only for being here and it's not the job nor the trashy food nor the "sympathetic welcoming openness"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe