NÄIN HÄNET LIVENÄ

I-H-A-I-L-I-J-A

Uskokaa tai älkää. Näin HÄNET livenä pari vuotta sitten. Hän tuli vastaan lanteet keikkuen ja hymy huulilla karehtien. Hän pelasti päiväni. En kuunaan unohda tuota kohtaamistamme Espan aurinkoisessa puistossa. Hän oli sonnustautunut keveään kesäasuun, jota lenkkarit oivasti säestivät. en uskaltanut juttusille, minulle riitti ystävällinen hymy, katse suoraan silmiin ja valloittavuus. hän ei ollut lainkaan diiva, vaan kuin yksi meistä vaan.
En ole kuullut ikuna kenenkään puhuvat HÄNESTÄ pahaa sanaa edes edessäpäin. Vaikka kaikilla Suomessa jotain merkitsevillä on kunnia kuulua hänen ystäväpiiriinsä. Kiitos Rita.

3

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiikkkk.....

voihan vittu sä oot nähnyt kirkan livenä, iikk. mä kuolen ei ...

• pöllönen

siis ei kirka tullut vastaan espalla, vaan itse RITA TAINOLA.olet aika pässinpää...

• fani noin 40 vutta

kirkalla oli todella valloittava hymy, eikä hän säästellyt sitä.
      Törmäsin Kirkaan kadulla, hän oli syömässä
      nakkikioskin ruokia ja odotti jotakin kyytiä kotikaupungissani.
      Huomasin hänet, ja vilkasin porttikongiin, jossa hän seisoi ja söi. Palasin pari askelta takaisin ja sanoin, ääneen, Että ei ole totta, ja pysähdyin. Kirka hymyili leveästi ja sanoi, että on on ja tule hetkeksi hänen seurakseen ja eteensä seisomaan, että hän saa syödä rauhassa. Menin ja muistan tuon hetken aina. Olin tuolloin vielä nuori ja ujo. Juttelin hänen kanssaa jotakin, mutta en enää muista mitä.
      Hänen kyytinsä tuli, ja seurasta kiittäen, iloisesti hymyillen ja vilkutellen Kirka juoksi autoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe