Pitääkö lokilämmityksen johto ottaa autosta irti 1) ennen auton käynnistämistä vai 2)käynnistämisen jälkeen?
Ostin viikko sitten ensimmäisen auton ja olen tähän asti tehnyt tuon ensimmäisen vaihtoehdon mukaisesti, voiko siitä olla haittaa. Itse olen huomannut ettei auto starttaa kauhean hyvin jos niin tekee.
Lohkolämmitin
5
982
Vastaukset
Itse en ole eroa huomannut. Suosittelen kuitenkin ottamaan piuhan irti ennen käynnistystä, ettei se irroitus vahingossa unohdu. Näin kävi työkaverini vaimolle, meinas lähteä koko lämmitystolppa auton mukana... yleensä kai vaan johto napsahtaa irti, mutta ei se hyvää liittimille tee.
- siinä
muutamassa sekunnissa kerkiä lämmetä juuri enempää. Ensin johto pois ja sitten menoksi, ei tartte hyppiä enää sitten ulos hakemaan lisää lunta jaloissa auton sisälle.
- kii nni
se antaa akulle lisävirtaa pikkusen
- Radiomann
kii nni kirjoitti:
se antaa akulle lisävirtaa pikkusen
Mistäs asti lohkolämppäristä on virta alkanut akulle hypätä? Jos systeemiin on asennettu automaattilaturi, näin tapahtuu, mutta kysyjä ei tästä mitään mainitse ja ne ovatkin vielä aika harvinaisia.
- Sähköturvallisuus
Aina ensin johto irti tolpasta, ennen kuin
kosket autoon. Mitään vaaraa ei ole, jos
kaikki on kunnossa. Kun olet lähtenyt pari
kertaa johto kiinni, niin se on saattanut
vioittua ja auton kori onkin jännitteinen.
Tuollainen onnettomuus on hyvin harvi-
nainen. mutta mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576