Moi! olen töissä k-ketjussa ja meillä vaihtui työnantaja ja nykyinen meillä käytössä oleva 5% henkilökunta-alennus on kuulemma vanhanaikainen. Tälläisia etuja ei hänen mielestään enää muualta saa. kyselisin muilta myyjiltä, mitä ovat nykypäivän henkilökunta-alennukset? ja millainen työ? Tämä vain siksi, että tietäisi noustakko barrikaadeille vai tyytyäkkö kohtaloon?
henkilökunta-alennus
14
30756
Vastaukset
- vielä enemmän
Onhan noita henkilökunta-alennuksia ainakin s-ketjussa ja monissa muissa. Tutullani on eräässä toiseen ketjuun kuuluvassa kaupassa alennus 10%. En tiedä paljon on s-ketjun alennus.
- k-market
Meidän K-kaupassa ei henkilökunta-alennusta ostoista anneta. On ihan kauppiaskohtainen juttu. Meil on sitten jotain muita etuja, joita ei välttämättä taas muissa kaupoissa ole, liittyvät suoraan palkkaan.
- ja k-kauppa
k-market kirjoitti:
Meidän K-kaupassa ei henkilökunta-alennusta ostoista anneta. On ihan kauppiaskohtainen juttu. Meil on sitten jotain muita etuja, joita ei välttämättä taas muissa kaupoissa ole, liittyvät suoraan palkkaan.
Mielenkiintoista, ettei teillä saa K-kaupassa alennusta. Jos olet olisit Keskon toimistossa töissä, saisit -25 % käyttötavaroista ja -5% elintarvikkeista kaikista K-ryhmän kaupoista.
Että niin epätasa-arvoisesti K-ryhmäläisiä kohdellaan.
- ------------
S-ryhmässä käyttötavaroista saa -15% ja elintarvikkeista jonkun -3%. Muita etuja (myös palkka-sellaisia)ruhtinaallisesti.
- hlokuntaedut
käyttötavarasta -15% ja elintarvikkeista -5%
- meillä
hlokuntaedut kirjoitti:
käyttötavarasta -15% ja elintarvikkeista -5%
käyttötavara-15%,kodintekniikka-8%,elintarvikkeet-3%,Asiakasomistaja ja osuusmaksu maksettu.
- kassamyyjä
meillä kirjoitti:
käyttötavara-15%,kodintekniikka-8%,elintarvikkeet-3%,Asiakasomistaja ja osuusmaksu maksettu.
Itse olen töissä isossa k-kaupassa ja me saamme 10% elintarvikkeesta sekä 15% käyttötavarasta. Sekä kesko-kortti tietenkin.
- elintarvikkeiden
kassamyyjä kirjoitti:
Itse olen töissä isossa k-kaupassa ja me saamme 10% elintarvikkeesta sekä 15% käyttötavarasta. Sekä kesko-kortti tietenkin.
kate edes 10 %...
- niin huomaat
elintarvikkeiden kirjoitti:
kate edes 10 %...
että k-ryhmällä katetta on reilusti yli sen 10 %
- niin härskejä katteita
niin huomaat kirjoitti:
että k-ryhmällä katetta on reilusti yli sen 10 %
vedetään että ei mitään häpyä. Ostetaan siis oman firman tuotteita niin eihän sitä oikeaa katetta tiedä kukaan
- Tupunalupuna
Meillä 50% norm.hintaisista tuotteista
- ........
5 % elintarvikkeista ja 15 % muista. Jotkut tuotteet 50 %.
- aijjjj
Meillä ei mitään prosentteja lasketa. Meillä saa henkilökunta ostaa tuotteet sisäänostohintaan.
- Anonyymi
Keskolla meillä oman liikkeen ostoista - 10% elintarvikkeista ja - 15% käyttötavarasta. Muissa liikkeista - 5% ja - 10%. (K-Citymarket)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266