Pcbsd 1.3 käyttis KDE:llä ei osaa noutaa digikameran kuvia .Olen ladannut digiKam ja showfoto -ohjelmat ja kamerani HP 935 näkyy usb liitännällä. Kio-slave on myös asennettu Kportsista. Vika ilmoitus kuuluu ettei ole liitetty,yritetäänkö uudelleen tjn...
Linuxeillä esim Pclinuxos 0.93 kamera toimii ihan Ok..
Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta ongelmasta
PcBSD
2
1197
Vastaukset
- 111
Miten digikamera tunnistuu dmesg:issä? Voit katsoa komentoriviltä
dmesg | less
tai
less /var/run/dmesg.boot
Toinen kysymys, mitkä ovat ko. laitteen käyttöoikeudet? (nimi löytyy dmesg:istä)
ls -l /dev/laite*- nerttö
Kiitos hienosta vastauksestanne!!!
Onnistuin saamaan kuvat kamerastani (ensin tietysti taisteltuani konsolin kanssa..)
Tämä on ensimmäinen bsd-käyttöjärjestelmäni ja olen
usein epävarma ymmärränkö yhtikäs mitään...
Kuitenkin olen tyytyväinen Pcbsd:heni ,enkä vaihtaisi sitä pois,paitsi seuraavaan (mahdollisesti parempaan) versioon.
Hyvää talven jatkoa teille . 111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164