Mikähän

Mirva22

mahtais auttaa kun mieheni hengitys löyhkää lähes aina ihan hirveelle???Ei oikein kehtaa huomauttaa asiasta,hän pesee kyllä hampaansa aamuin illoin mut se ei auta!Kuinkahan ottais asian puheeks???
Onko muilla ollu samoja ongelmia???

6

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyukeros

Irtoaako hänellä nielusta valkoisia tulppia? Jos näin on, niin kipinkapin kurkkulääkärille, joka lähettää nielurisaleikkaukseen. Itselläni elämisentaso nousi huomattavasti, kun tuo sosiaalinen haitta poistettiin.

• lillukkaa

Jos elätte vakaassa parisuhteessa, pitäisi tuollaisesta kyetä puhumaan avoimesti ja sitten selvittämään mstä se johtuu...

• gonnang

Eli mitä nuo valkoiset tulpat on?
        Mulla tuleee silloin tällöin (n. kerran kk) sellaisia valkoisia kimpaleita suuhun, jotka maistuvat todella pahalle. Eli mitä nuo ovat, liittyykö jotenkin tähän. Itse en ole kyllä huomannut että hen gitykseni haisisi, eikä siitä ole kyllä huomautettukaan.

• Kyukeros
        gonnang kirjoitti:

Eli mitä nuo valkoiset tulpat on?
        Mulla tuleee silloin tällöin (n. kerran kk) sellaisia valkoisia kimpaleita suuhun, jotka maistuvat todella pahalle. Eli mitä nuo ovat, liittyykö jotenkin tähän. Itse en ole kyllä huomannut että hen gitykseni haisisi, eikä siitä ole kyllä huomautettukaan.

En nyt muista, mitä nuo tulpat sisältävät, mutta muistaakseni ainakin kuolleita valkosoluja.
        Henkilö itse ei useinkaan tunne pahaa hajua, kun taas lähimmäiset eivät uskalla asiasta mainita. Pahimmassa tapauksessa tulpat aiheuttavat sydänläppien tulehdusta.
        Itse jouduin jauhamaan purukumia vuosikymmenien ajan hajun peittämiseksi, kunnes viimein löysin lääkärin, joka otti asiani vakavasti ja poisti nielurisat. Nyt olen ollut 6 vuotta hajuton ja purkaton sekä hyvin onnellinen.

• valkoinen kieli

moi eli mulla onli vaimoni mukaan sama ongelma mutta asiaan "kuulemma " auttoin kun harjasin kielestäni valkoista "karstaa" pois hampaiden pesun yhteydessä.
      väittävät sen olevan jokin bakteerikerros.

• lädy

pahan hajun saa pois kun kurlaa jollain aineella .niitä saa apteekista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52