"Pahan" näköinen kone naurettavan suurella koneella ei tuollaisella kulutuksella mitään asiaa suomeen.
Charger
3
763
Vastaukset
- jovain
pahan näköinen kone naurettavan suurella koneella..???ja kulutus?no oli miten oli mutta charger ei vuodesta-66 alkaen ollut tarkoitettu penninvenyttäjille ja litralla pisimmälle ajoihin olleskaan..heh!pitäskö sun vaa caliberia ennemmin harkita uusista dodgeista tai aries 4 koneella näistä vanhemmista..v8 ,pikkulohkoista- hemiin taitaa ylittää sun käsityskyvyn oli sitten charger uusi tai vanha.
- fcjgfdj
Chargerissa on kyllä niin paljon munaa kuin autossa voi vain olla! Katselemallakin autosta ihan huokuu se voima mitä myllyssä piilee. Upein jenkki mun mielestä!
- Guitar83
fcjgfdj kirjoitti:
Chargerissa on kyllä niin paljon munaa kuin autossa voi vain olla! Katselemallakin autosta ihan huokuu se voima mitä myllyssä piilee. Upein jenkki mun mielestä!
Jos olisi varaa ja iso talli, hommaisin samantien itselleni vm. 71-73 Dodge Chargerin. Vaikka projektiksi. Mutta näillä bensanhinnoilla en isolohkoa pellin alla kauaa pitäisi, jos siellä mokoma olisi. 318 tai 360 riittäisi ihan hyvin cruisailuun, ainakin minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286