eipä mennyt läpi...

jooop

inssi tänään eikä mennyt läpi :( ja syynä oli se, että käännyin parkkipaikalle ajaen vastaantulevien kaistaa. itse ajo-opettaja sanoi, että saa olla virheitä. jaahas, täydellisyyttä inssiäijä tuntu vaativan.
olin aivan varma, että läpi meni. mutta ei.
sanoisin että hemmetin pienestä se on kiinni!
eikä siinä ollut edes vaaratilannetta. suora santatie. en ihan ymmärrä. vituttaa tämä vain. lisätunteja. mukavasti rahastetaan.

10

2060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä.

nyt vitsiä..jos on niin huono sellainen..
      jos ei ole niin sun ei pitäisi saada ikinään korttia

• vaikka näin

Olisiko niin että jos kuski on epävarman oloinen, mutta tekee vain yhden vähäpätöisen virheen, inssi katsoo lisätuntien olevan tarpeeseen ja kirjaa jonkun pikkuvirheen takia hylätyksi.

• mitään sellaista

Eipä tuo epävarmuus nyt juuri siihen vaikuta.

Vähäpätöiset virheet eivät vaikuta yksinään vaikka olisi kuinka epävarma kuski, kyllä niitä saa useampi olla.

Sen sijaan väärällä kaistalla / väärällä puolella tietä ajaminen ei ole vähäpätöinen virhe!! Ei tuosta kyllä korttia voisi antaa vaikka olisi kuinka varman oloinen kuski :)

• ex kolmio

ajanut vastaantulevien kaistalla,nii kyllä se nyt vaarallista on! ja ehdottomasti konflikti tilanne. Itse en läpäissyt aluksi koska en osannut käsijarru lähtöä mäessä, mutta ymmärsin sen syyn hyvin. Tarvittava taito osata.

Vaaransit liikennettä,joten siksi minusta et olisi ansainnutkaan päästä läpi. Ensikerralla uudestaan!

• puhetta

....

• ex kolmio
        puhetta kirjoitti:

....

olen nainen :)

• maxy

voi olla totta tämä, tai sitten kirjoittaja on todellakin pahasti asenne vammainen.
      jos kirjoittaja pitää vastaantulevien kaistalla ajamista mitättömänä rikkeenä, vaikka liikennettä ei olisikaan, niin hyvä että et korttia saanutkaan.
      itseasiassa ei pitäisi saada ollenkaan tuolla asenteella

• kyllä,

että sinut hylättiin. Mielestäni ei kuitenkaan ole reilua, että toiset ovat saaneet inssin läpi vastaavasta virheestä huolimatta.

• duppa

No minä käsitin että kirjoittaja oli oikaissut vähän vastaantulevian kaistan kautta kääntyessään "kadun yli" parkkipaikalle... Eli ei sinänsä mikään hirveä virhe.

• duppa kirjoitti:

No minä käsitin että kirjoittaja oli oikaissut vähän vastaantulevian kaistan kautta kääntyessään "kadun yli" parkkipaikalle... Eli ei sinänsä mikään hirveä virhe.

Jos perässä tulee jono, niin niitä kuskeja helposti vituttaa jarrutella kääntyvän takia. Tällöin on kätevä ajaa vastaantulevien puolta, jotta ei jarruta liikennettä (Edellyttäen tietysti, ettei edestä tule ketään.) Pahin tlanne on tietenkin se, että joku neropatti kääntyy vasemmalle tilanteessa, josta edestä pukkaa autoja kokoajan (esim. ruuhka-aikana). Ja ohituslevikettä oikealta ei joka paikassa ole, vois vähän nämäkin "mestarit" miettiä ajoreittejään etukäteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7488
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6291
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5194
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4505
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4206
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4091
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3995
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3898
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3022
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48