Sähköpostiohjelmani on Outlook Express ja vanha kannettavani pimahti. Kovalevy on siinä kuitenkin ehjä ja sain siirrettyä sieltä ulkoisen USB-aseman kautta tiedostoja. Etsiskelystä huolimatta en löytänyt kansioita, mistä löytyisi vanhat säilytettävät viestit ja osoitetiedot. Mistä löydän ne ja miten siirrän uuden koneen Outlook Expressiin ? Molemmissa koneissa käyttöjärjestelmä on XP.
Sähköpostin sisällön ja osoitteiston siirto ?
Yrittänyt
2
1027
Vastaukset
- M$-tukea mutta
olkoon nyt tämän kerran sitten, suosittelisin kyllä vaihtamaan ohjelmaa vaikka Thunderbirdiin.
Eli osoitekirja on ainakin vanhemmissa outoluukuissa ollut *.wab nimisissä tiedostoissa, itse postit taas *.dbx nimisissä tiedostoissa (OE 5.0:sta eteenpäin, sitä vanhemmissa erilliset *.idx indeksitiedostot ja *.mbx postitiedostot).
eli käytä käyttiksen hakua ja etsi kyseiset tiedostot- Yrittänyt
Kiitokset vinkistä, jäljillä olin, mutta ilmeisesti tiedostot olivat kätkettyinä, joten en itse niitä selaamalla löytänyt. Nyt kaikki löytyi ja sain siirrettyä uuteen postiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214