Tätä on varmaan jo kysytty monesti täällä, mutta minkä arvoinen hyväkuntoinen ensimmäinen taskukirja olisi. Jos olet keräilijä, niin paljon maksaisit? Entäs n.2 ? Omistan kummatkin ja ovat hyvässä kunnossa, mutta kolmonen onkin se mikä multa puuttuu... Tietääkö kukaan mistä vois kysellä?
Aku Ankan Taskukirja
2
632
Vastaukset
- .kcbjxhvk
En rupea arpomaan mahdollisia hintoja 1 tai 2 numerolle, mulla ne on uusintapainoksina ja se riittää minulle. Mutta vinkkinä numero 3 varten täältä on helppo kysyä vaikka meilitse sitä http://www.antikvariaattimakedonia.fi/ olen itse kysellyt ja tilaillut ja löytänyt harvinaisuuksia joita luulin olevan minun ulottumattomissa. Tilaukset on sujuneet ilman mitään ongelmia aina...
- Nimetön
Onko molemmat 1. painoksia?
Voisin siitä ensimmäisestä maksaa n. 20 euroa ja toisesta 10e JOS siis ovat hyväkuntoisia.. Ei saisi olla kuin ehkä yksi tai pari taitosta kulmissa, kaikki sivut tallessa jne..
Jos tarjous kiinnostaa niin voisitko laittaa kuvaa niistä? nordstrom@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594