Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millä Lexus malleilla olette tehneet Lexus koeajon?
Minun oma listani on tässä:
Lexus LS430 vm 2006
Lexus GS300 vm 2006
Lexus IS250 vm 2006
Lexus IS200 vm 2005
Lexus GS300 vm 2002
Lexus LS400 vm 2000
On jo minulla siten hieman "pers" tuntumaa Lexukseen. Seuraavaksi koeajan Lexus GS430 ja ilmeisesti ostan sen käytettynä. Kyllä se Lexuksen V8 jauhaa tasaisti ja reippaasti !
:-))
Mitä Lexus malleja olette kokeilleet ?
6
1199
Vastaukset
- 300
pelaa loistavasti!
- autonvaihtoajankohtana
Ajoin useaakin toyotaa, (esim. lexusta, avensista ja jopa RAV:ia), kun auton vaihto viimeksi oli ajankohtaista. En tykästynyt niihin, koska varusteltuna niiden hinnat kiipesivät ihan kummallisiin lukemiin ja ajo-ominaisuuksia ei saa milään varustepaketilla parannettua.
Lukaisepa joskus BMW:n ja Audin varustehinnastoja. Niihin verrattuna ovat Lexuksen valmiit paketit suorastaan edullisia! Ei tarvitse esim. Audin listaan laittaa kovinkaan paljon rukseja, kun jo pelkät lisäherkut maksavat pikkuaton verran (n. 15000 euroa). Ei ihme, että karvalakkimalleina niitä myydäänkin eniten (Suomessa).
- niistä kun
james_burton kirjoitti:
Lukaisepa joskus BMW:n ja Audin varustehinnastoja. Niihin verrattuna ovat Lexuksen valmiit paketit suorastaan edullisia! Ei tarvitse esim. Audin listaan laittaa kovinkaan paljon rukseja, kun jo pelkät lisäherkut maksavat pikkuaton verran (n. 15000 euroa). Ei ihme, että karvalakkimalleina niitä myydäänkin eniten (Suomessa).
ei ollut mainitsemasi merkki silloin vertailussa mukana, mutta toyotoissa lisävarusteita piti yllättäen ruksata ihan käsittämätön määrä että saa perusasiat kuntoon
alkaen hinnat olivat ihan edullisia kautta koko malliston mutta kun kuvannollisesti lähdetään siitä liikkeelle että autossa pitäisi olla pelkkiä sähköikkunoita eittei sekaan ole ympätty veivi-ikkunoita ja että on esp:t ja luistonestot, automaatit ja polttoainelämmittimet kehissä niin varustepaketeista tuli niin kalliit että kilpailukyky meni - se on
james_burton kirjoitti:
burtonit ja muut lumilaudat joutuu köyhyyttään ostamaan näitä japsiritsoja,menisit töihin jossa tienaa..köyhä!
- EI tilaa vievää-mallia!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047