riippapetunian talven yli? Ja missä ja millaisissa oloissa on säilytys onnistunut?
Itse unohdin kokeilla tarvisäilytystä viimekesäisille upeille petunioille, vaan heitin syksyllä pois :(
Oletteko
3
356
Vastaukset
- ellit
Joskus kokeilin, mutta ei onnistunut ja ne ovat yleensä niin isoja,ettei ne olis minnekään mahtuneetkaan ;)
- on kyllä
tosi helppo kasvattaa itsekkin. Siemenet vain ripottelee turveseoksen päälle amppeliin ja heittää vettä ja lannotteita välillä, näin olen saanut tosi upeat kasvit joka vuosi. Maaliskuun alussa olen laittanut kasvamaan.
- olen kasvattanut
on kyllä kirjoitti:
tosi helppo kasvattaa itsekkin. Siemenet vain ripottelee turveseoksen päälle amppeliin ja heittää vettä ja lannotteita välillä, näin olen saanut tosi upeat kasvit joka vuosi. Maaliskuun alussa olen laittanut kasvamaan.
mutta en ole yrittänyt talvettaa niitä seuraavaa vuotta varten. Mietin että mihin aikaan ne mahtaisivat alkaa kukkia kun säilyisivät tarven yli ja niistä olisi helppo ottaa pistokkaitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226